Здравейте,
Вчера посред едно страхотно каране из Стара Планина установих, че не ми е стегнат болта отдолу на десния кол, настройката на твърдостта (май
) е в средата му, откъдето капеше масло. Затегнахме го и спря да капе, но не знам какво количество е изпуснало. Имам мануали за КТМ, но никъде не можах да намеря колко е маслото.
Въпросите ми са: Мога ли сам да си сменя маслото - много ли е сложно? И второ точно колко трябва да е? Много държа да е колкото производителя е казал, че трябва да е. Искам да си поддържам мотора по предписанията на производителя. Знам, че е SAE5, има ли изискване за марка - аз съм си харесал Liqui Molly?
Мотора е КТМ 400 ЕХС - 2002 г., а амортисьора е модел 4357MXMA.
Благодаря за информацията !
Вчера посред едно страхотно каране из Стара Планина установих, че не ми е стегнат болта отдолу на десния кол, настройката на твърдостта (май
) е в средата му, откъдето капеше масло. Затегнахме го и спря да капе, но не знам какво количество е изпуснало. Имам мануали за КТМ, но никъде не можах да намеря колко е маслото.Въпросите ми са: Мога ли сам да си сменя маслото - много ли е сложно? И второ точно колко трябва да е? Много държа да е колкото производителя е казал, че трябва да е. Искам да си поддържам мотора по предписанията на производителя. Знам, че е SAE5, има ли изискване за марка - аз съм си харесал Liqui Molly?
Мотора е КТМ 400 ЕХС - 2002 г., а амортисьора е модел 4357MXMA.
Благодаря за информацията !
Някаква идея имате ли? Зарових се във много форуми - австралийски, английски, канадски, щатски... Прочетох 100 начина за смяна, допълване, профилактика, трикове всякакви, но никъде не пише за нивото или количеството. Данчо ми беше споменал, че в Стара Загора има "оранжева вълна". Дали някой колега не знае това пусто ниво
. Там е написано "compression damping", което го разбирам като бързина на свиването (пак волна програма, извинявам се не знам термините дори на български
Коментар