Здравейте колеги , предстои ми смяна на лагерите на задната главина ( мисля , че са два ) ,мотора е Кавасаки КЛХ 250 , на джантите пише че е от 94 година. Рових в мануала , но не открих номера или размери.Ако някой си има понятие да помага, моля , щото търговските партньори искат каталожен номер или размер.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лагери на задното колело на КЛХ 250
Свий
X
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Има няколко модела клх 250 за различните пазари.Не знам имат ли разлики в главините.Ето ти един сайт от където можеш да си поръчаш лагерите:
http://www.wemoto.com/
Ето тук ги има изведени и размерите на лагерите който ти трябват, но не знам дали са за твоята модификация:
http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki...1_E2_E3/93-95/
Предполагам че такива лагери ще има във всеки магазин за лагери или поне във всеки втори магазин за лагери.
Надявам се да съм бил полезен.Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Благодаря ти , VaHk0_ , за бързия отговор ! Тази вечер явно ще работя с Гугъл-преводача.Мотоциклета е внос от Япония.
И пак благодаря - редактирам си мнението-оказва се , че левия и десния лагер са еднакви 20х42х12 .Последно редактирано от mario_ju; 22-01-11, 18:12.Не карай по-бързо от своя ангел-хранител!
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Да , за което му благодаря !Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнениеМдам, имаш и конкретно предложение от bobiMX.Не карай по-бързо от своя ангел-хранител!
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Не му благодари ами купувай, по-добър избор няма да намериш.Първоначално публикуван от mario_ju Преглед на мнениеДа , за което му благодаря !
Казвам го от собствен опит.
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Това са най-обикновени радиални съчмени лагери с номер 6004. Влизаш в магазин за лагери и семери и си взимаш български-ВМЗ или руски-ГПЗ лагери модификация 2RS(с гумено-метални защитни шайби). Взимаш и семеринги с двойна устна(чешки или немски). Цялата сметка ти е около 10 лева. Лагерите ги набиваш внимателно като чукаш само по външната гривна. Под семерингите намазваш с хубава грес. Разработваш внимателно......майтап.
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Така направих и аз при което ги смлях за норматив. Имам 4-ма свидетели от Севлиево и няколко от Дупница.Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеТова са най-обикновени радиални съчмени лагери с номер 6004. Влизаш в магазин за лагери и семери и си взимаш български-ВМЗ или руски-ГПЗ лагери модификация 2RS(с гумено-метални защитни шайби). Взимаш и семеринги с двойна устна(чешки или немски). Цялата сметка ти е около 10 лева. Лагерите ги набиваш внимателно като чукаш само по външната гривна. Под семерингите намазваш с хубава грес. Разработваш внимателно......майтап.
Тези евтини лагери не издържат на напъна, от 3 в задната джанта два ги бях СМЛЯЛ....АсенДП от форума ги сменя и видя...
Съчмите бяха смачкали даже втулката между лагерите, в главината беше супа топчета...евтиното си е евтино..после излиза скъпо.
Само да уточня, че това стана за около 3 месеца...тоест само няколко съботи и недели...
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Не ми е и минавало през ума такова нещо . Машинните лагери не са предвидени за такива резки натоварвания.Пък и 40 лева за комплект лагери и семеринги е приемлива цена , разбира се ако не са китайско производство.Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеТова са най-обикновени радиални съчмени лагери с номер 6004. Влизаш в магазин за лагери и семери и си взимаш български-ВМЗ или руски-ГПЗ лагери модификация 2RS(с гумено-метални защитни шайби). Взимаш и семеринги с двойна устна(чешки или немски). Цялата сметка ти е около 10 лева. Лагерите ги набиваш внимателно като чукаш само по външната гривна. Под семерингите намазваш с хубава грес. Разработваш внимателно......майтап.Не карай по-бързо от своя ангел-хранител!
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Тази игра сме я играли, ама резултата е прибиране на колесар или спане в балкана. За 5лв хубави лагери няма колега !!!Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеТова са най-обикновени радиални съчмени лагери с номер 6004. Влизаш в магазин за лагери и семери и си взимаш български-ВМЗ или руски-ГПЗ лагери модификация 2RS(с гумено-метални защитни шайби). Взимаш и семеринги с двойна устна(чешки или немски). Цялата сметка ти е около 10 лева. Лагерите ги набиваш внимателно като чукаш само по външната гривна. Под семерингите намазваш с хубава грес. Разработваш внимателно......майтап.
Дори и скъпи лагери съм слагал, вярно е че държат много повече, но пак не държат както оригиналните които са правени точно за това място и такова натоварване и при правилна поддръжка могат да издържат и 2-3 години.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Написал съм евтини, а не КИТАЙСКИ менташки лагери. Говоря за качествени ОРИГИНАЛНИ български ВМЗ лагери направени в сопотския завод на японски и скф линии. Същото в пълна сила важи и за оригиналните руски ГПЗ лагери. Такива съм ползвал многократно и са се доказали като доста надеждни(и не само при моторите). Марио,да не мислиш че лагерите на каплата на твоят страшно силен и рязък клх 250 са с някакво космическо качество и издръжливост? И за 100 лева лагери да сложиш,не са ли ти добри семерингите или ако е износена втулката под тях(има канал вкопан от семера)-резултатът скоро ще е същия.
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Спокойно ,приятелю ! И аз съм привърженик на българското ! А това за китайското производство не се отнася до теб,прочети пак внимателно поста ми , моля!Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеНаписал съм евтини, а не КИТАЙСКИ менташки лагери. Говоря за качествени ОРИГИНАЛНИ български ВМЗ лагери направени в сопотския завод на японски и скф линии. Същото в пълна сила важи и за оригиналните руски ГПЗ лагери. Такива съм ползвал многократно и са се доказали като доста надеждни(и не само при моторите). Марио,да не мислиш че лагерите на каплата на твоят страшно силен и рязък клх 250 са с някакво космическо качество и издръжливост? И за 100 лева лагери да сложиш,не са ли ти добри семерингите или ако е износена втулката под тях(има канал вкопан от семера)-резултатът скоро ще е същия.Не карай по-бързо от своя ангел-хранител!
Коментар
-
От: Лагери на задното колело на КЛХ 250
Такъв клх ,като твоя имах преди 5 години. Сложих му задна 19-ка капла от кдх 200. Опресних втулките,смених семерингите и лагерите(мисля ,че сложих руски тогава). Карах го 2 години. Продадох го. Още го яздат здраво и лагери не са пипали. Да не ти казвам на колко трактори по полуоските и по предния мост съм слагал вмз лагери и карат с години.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар