Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На колко атмосфери трябва да се помпат 2-те гуми?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

    Първоначално публикуван от Daniel Gyorev Преглед на мнение
    Където и да ги карам, помпам ги на 2 атм. (30 паскала). Като си с нови гуми (як грайфер) и като е по твърда държи по-добре на кал според мен. А иначе може и малко под 2 атм.
    Как две ? Това е безумно много!!! 1 +/- 0,2 . По скоро минус , обаче
    Живей за всеки дъх!

    Коментар


    • #32
      До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

      Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
      Някъде из постовете засякох думата "папион".Моля обяснете ми какво значи и каква работа върши.Благодаря предварително!
      Ето това е държи гумата към джантата да не превърта.


      Първоначално публикуван от roumen5 Преглед на мнение
      Как две ? Това е безумно много!!! 1 +/- 0,2 . По скоро минус , обаче
      Прав си този плюс и минус са за различните терени.

      Коментар


      • #33
        До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

        На мене нещо не ми е ясно! Тежеста на мотора и ездача изобщо ли нямат значение? Аз нещо не мога да ги наглася моите кросови гуми!
        Според мануала ми дават 2 атмосфери и отпред и отзад, обаче за гуми за асфалт разбира се! Понеже сега съм с Максис интермедия отзад и с кросова Дънлопка за твърд терен отпред, първоначално ги подкарах на 1,2 атмосфери. Максиса обаче седи много твърд и се износва бързо, та в крайна сметка го нагласих на 1 атмосфера, и пак седи твърд! Страх ме е да го идишам повече защото нямам папийони, та да не превърти и скъса вентила! Дънлопката пък като я свалих на 1 стана плескавица та ме хвана страх да не ударя джантата на някой камък и пак я върнах на 1,2 и така даже седи мека. Максиса продължава да се износва бързо даже и на 1 атмосфера и то на тия меки терени дето карам сега, а пък през лятото сигурно ще трябва да си купувам всеки месец нова!!! А бавно карам, и плавно, а не експлозивно като кросов мотор. Нещо на гнила дъска стъпих аз с тия гуми! Май ще са ми първи и последни кросови гуми, които слагам на тоя мотор! Не знам къде греша, в помпането ли? В модела гуми ли?
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #34
          До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

          Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
          ....... Нещо на гнила дъска стъпих аз с тия гуми! Май ще са ми първи и последни кросови гуми, които слагам на тоя мотор! Не знам къде греша, в помпането ли? В модела гуми ли?
          Скъса ме от смях страшен си, абе Слави ти по добре знаеш от всички нас ама се ебаваш сега нали Ми доколкото знам си над 100оки и мотора е около 200оки та станааа 300 значи разликата между тебе и мене заедно с моторите е около 100оки. А сега като се замисля макар, че и идея си нямам окачването дали не е доста по различно. Но пак твърдя надали някой може да отговори на въпроса ти по добре от ТЕБ самия.

          Коментар


          • #35
            До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

            Oбаче Слави тези гуми,които казваш че се износват бързо те не са за асвалт.Те не са и за много дълго каране.Няма вариант да бъде хем да копаят хем да карат по асвалт.А за твоя мотор дето заедно сте над 300 кила няма как да не се износва по бързо.Избягвай да караш по асвалт.То се знае че е неизбежно мо няма как.Ти една кросова гума за 100 км по асвалт и я хвърляш,ако ще да струва и 1000лв.Нали знаеш че не може хем душата в рая хем това там забравих как се казва.

            Коментар


            • #36
              До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
              Скъса ме от смях страшен си, абе Слави ти по добре знаеш от всички нас ама се ебаваш сега нали Ми доколкото знам си над 100оки и мотора е около 200оки та станааа 300 значи разликата между тебе и мене заедно с моторите е около 100оки.
              Цък, тоя път не се ебавам! Наистина съм в задънена улица! Чудя се дали греша в нялягането, дали в модела гуми, или цялата идея да сложа такива гуми на такъв мотор е грешна? Хем ми се иска да ползвам офроуд гуми, хем нещо кантара между плюсовете и минусите не ми се нрави! Най-впечатляваща е разликата (в положителен смисъл) на затревени баири, пък такива места няма много тук за каране!
              От окачването съм доволен като за тежък мотор. Не ме е предало никъде досега! Карал съм ХТ 600 и Доминатор и смея да твърдя че моето е по-добро от техните. Отзад съм с газов с 5 степени за реглаж на ребаунда, предницата не е прекалено мека но поема добре. Даже съм си позволявал леки скокчета и не съм усетил проблем в окачването! Направо ме кефи тоя мотор с многофункциалноста си та затова и наливам пари в него а не го сменявам!
              За килограмите си прав и май там е целия проблем! Друго не мога да измисля!

              Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
              Oбаче Слави тези гуми,които казваш че се износват бързо те не са за асвалт.Те не са и за много дълго каране.Няма вариант да бъде хем да копаят хем да карат по асвалт.
              Точно там е работата, че откак сложих тия гуми се ограничавам непоносимо много! Свеждам карането по асфалт само до излизането от градъ (а той нашия град е малък)! Терените, по които карам около градъ, са меки през този сезон, но през лятото се спичат та съвсем ще я закъсам тогава!

              В крайна сметка се чудя дали да купя папийони и да пробвам с още по-ниско (от 1 атмосфера) налягане на задната гума, или напълно да се откажа от такива гуми!?
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #37
                До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                Колега,една кросова гума издържа около 1000км до пълно износване...ти колко километра мина с твоята?
                MG RACING

                Коментар


                • #38
                  До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                  Първоначално публикуван от Станислав_ Преглед на мнение
                  Колега,една кросова гума издържа около 1000км до пълно износване...ти колко километра мина с твоята?
                  Охо, ако е така, значи кораба си потъва съвсем нормално! Просто явно съм имал завишени очаквания! По минимум 6 гуми на сезон ще ми дойдат прекалено много, нещо!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #39
                    До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                    Охо, ако е така, значи кораба си потъва съвсем нормално! Просто явно съм имал завишени очаквания! По минимум 6 гуми на сезон ще ми дойдат прекалено много, нещо!
                    Абе Слави я карай и недей много да му мислиш.Колкото искара и толкова,обаче с онея гуми не може да се кара,особенно по трева.Падаш като круша веднага.Ще видиш само как тръгва предната,с този тежък мотор.Ама жалко че няма да съм там да снимам и да се смея.Като паднеш два пъти ще видиш как ще сложиш кросовите гуми,Немедленно.

                    Коментар


                    • #40
                      До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                      Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                      Абе Слави я карай и недей много да му мислиш.Колкото искара и толкова,обаче с онея гуми не може да се кара,особенно по трева.Падаш като круша веднага.Ще видиш само как тръгва предната,с този тежък мотор.Ама жалко че няма да съм там да снимам и да се смея.Като паднеш два пъти ще видиш как ще сложиш кросовите гуми,Немедленно.
                      Виж аз тоя мотор го карам вече четвърта година и само последните няколко стотин километра съм с кросови гуми. Ако разгледаш темите, които съм пуснал за разходки, ще видиш че съм карал и по трева и по кал с нормалните гуми, а имам и още повече разходки които не съм снимал и публикувал! Така че не разчитай че ще имаш поводи да се смееш, по скоро ще се изнервиш че ще трябва доста да ме изчакваш! Тука ги няма билата на Стара планина и склоновете на Родопите и Рила, така че щеш не щеш ще трябва да караш по черните пътища колкото и да ти е лек мотора. Е разбира се винаги могат да се намерят места, където лекия мотор ще мине, а аз с моя няма и да се опитам, пък дори и със кросови гуми да съм!
                      Повечето хора в този форум изхождат от опита си с леки и нервни мотори и затова си нямат представа за какво говоря, но с риск пак да ме охулят ще кажа че разликата в сцеплението и проходимоста, при този тежък мотор с кросови и нормални гуми, не е толкова впечатляваща, колкото разликата в цените! Т.е. с кросовите гуми пак ходя там където и с нормалните, и даже повече се ограничавам понеже избягвам асфалта, но пък ми излиза от 6 до 12 пъти по-скъпо! Това е факта! На друго място и/или с друг мотор нещата може и да са коренно различни.

                      Модераторите, ако преценят, нека да изтрият писанията ми, че нещо много се отклоних от темата! Извинявайте!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #41
                        До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                        Аз карам на около 1 атм плюс минус но пак зависи от терена,но в повечето случеи под 1 атм.

                        Коментар


                        • #42
                          До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                          Слави ще ти кажа нещо от личен опит, когато човек използва нещо за първи път и резултата не е този който очаква е разбираемо в главата му да излезат 100 въпроса, не говоря само за гумите а за всичко по мотора.
                          Няма как още в самото начало да си извадиш точните изводи, лека полека с времето ще събереш повече факти, ще оцениш реални ситуации, различни терени и условия, също така и различни модели гуми. Та лека полека след всичко това и посъбран опит и мнения в главата ще ти се избистри без да искаш кое как е при твоя мотор ;-) Успех
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #43
                            До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                            На моя мотор ямаха хт 600 куб. 91г. на рамката пише
                            до 90кг предна 1.5 атм и задната гума 1.5 атм
                            а над 90кг предна 1.5 атм а задната е 2 атм.
                            аз съм 100 кг и въпроса ми е така ли да ги държа атм. на гумите
                            YAMAHA XTе 595 cm3 1991g.

                            Коментар


                            • #44
                              До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                              Ето това е държи гумата към джантата да не превърта.




                              Прав си този плюс и минус са за различните терени.

                              Благодаря за отзивчивостта , колега, но изглежда съм прекалено тъп и не мога да вдена.Би ли ми обяснил по-подробно.
                              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                              Джон Кенеди

                              Коментар


                              • #45
                                До: На колко атмосфери тябва да се помпат 2-те гуми?

                                Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                                Благодаря за отзивчивостта , колега, но изглежда съм прекалено тъп и не мога да вдена.Би ли ми обяснил по-подробно.
                                Шпилката която се вижда се прекарва през каплата/обръча и/. Самата пеперуда остава вътре в гумата, а гайката се стяга от към спиците. При стягането конусната пеперуда притиска външната гума към каплата. Това прави невъзможна превъртането на каплата спрямо гумата и съответно късането на вентила. На практика можеш да караш със спукана гума без да ти превърта.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X