Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

    Колеги, в процес съм на закупуване на такива предпазители. Но много се двоумя,защото съм чувал доста различни отзиви и по двата типа предпазители.Карам повече ендуро.Моля за вашите мнения.
    Последно редактирано от viki terzieva; 12-03-10, 13:11.
    Аз съм българче.Обичам наще планини зелени.

  • #2
    До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

    Колега, безспорно най-добрите гардове са тези на Цикра ако искаш да си сигурен това е правилният избор.След като караш основно в гората смятам знаеш каква е ползата от тях.Успех
    0878424143
    0887424150

    Коментар


    • #3
      До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

      Ако щеш ми вярвай,за първи път чувам за такава марка.Сигорно щом са хубави не са хич евтини.
      Аз съм българче.Обичам наще планини зелени.

      Коментар


      • #4
        До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

        Има едни които на ги хвалят че са по-добри "Tрипач" (български),а колкото до въпроса ти за или против металните шини,аз съм против,изкривиш ли метална шина,няма оправяне (виждал съм от по скоросно падане как се криви шината),а пласмасовите,пак са здрави но нямаш проблема кривене,човека на който видях как се криви шината,неможеше после да стиска съединителя,при пласмасовите,направо си се чупят,и пак си караш

        Коментар


        • #5
          До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

          По добре крива шина ,отколкото счупени пръсти-например при среща с дърво.

          Коментар


          • #6
            До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

            Гледай задължително да са с шина,80% от паданията удара отиват в кормилото.Вземи си на (реклама) аз съм много доволен от тях много здрави имам над 100 падания с тях и не ми се е изкривила алуминиевата шина сменям пласт масата с нова за 25лв. и гардовете стават все едно сега си ги купил.
            Последно редактирано от Димитър; 16-03-10, 11:18.

            Коментар


            • #7
              До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от rm Преглед на мнение
              Гледай задължително да са с шина,80% от паданията удара отиват в кормилото.Вземи си на (реклама) аз съм много доволен от тях много здрави имам над 100 падания с тях и не ми се е изкривила алуминиевата шина сменям пласт масата с нова за 25лв. и гардовете стават все едно сега си ги купил.
              Да,чувал съм за УФО доста добри отзиви.Но са ми казвали,че не са от алуминиева шина,а титаниева,за това са толкова здрави.
              Последно редактирано от Димитър; 16-03-10, 11:30.
              Аз съм българче.Обичам наще планини зелени.

              Коментар


              • #8
                До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                просто няма да как да са титаниеви

                Коментар


                • #9
                  До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                  Първоначално публикуван от krik4e Преглед на мнение
                  Колеги, в процес съм на закупуване на такива предпазители. Но много се двоумя,защото съм чувал доста различни отзиви и по двата типа предпазители.Карам повече ендуро.Моля за вашите мнения.
                  Напред постави въпроса:
                  "Какви пари мога да си позволя СЕГА за гардове? 50 или 250 лева?"

                  И ще имаш отговори.За 50 лева - някои втора употреба, а за 250 - Цикра или Трипач(доста добро копие на Цикра, даже в някои отношения превъзхожда оригинала), те са най-здрави според мен(карал съм с 2 модела цикра, оригиналните на КТМ и Бета и пластмаса+алуминий на Ацербис). А останалите - между тях...

                  КАквито и да са гардовете - по-добре с тях отколкото...например като Пепи да купуваш ръчки всяка седмица. ЗАвиси и от карането... Може и да не ти трябват.
                  Mitsubishi L200 DobbleCab

                  KTM XC 450 RW 2009
                  KTM 350 SX 2011

                  Коментар


                  • #10
                    До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                    Аз карам с такивата без шина, оригинални на КТМ и съм много доволен. Предпочитам ги пред тези с шина заради самите деформации при падане.
                    Иво Георгиев
                    Gworkshop

                    Коментар


                    • #11
                      До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                      Аз също карам с предпазители без шина. Предимствата им според мен са, че са по-леки и са еластични. Свиват се при удар, но се изправят после сами.
                      От моделите с шина не съм виждал изкривени. Слагал съм на мотор такива и ми се видяха доста тежки. Все едно караш с две кормила При падане настрани ако ръка или крак останат под шината ще боли много. Скоро видях мотор с изкривено кормило от хубавите дебелите въпреки, че беше с предпазители с метална шина също от хубавите. А си мислех, че тези кормила нямат изкривяване
                      Друг недостатък на твъдата метална шина е, че ако при падане ви се заклещи дланта межди кормилото и шината, ще си счупите китката, защото в цялата система тя се оказва най-слаба. Пластмасовите се деформират и ще поемат натоварването.
                      Твърда метална шина има смисъл да се ползва от хора които карат бързо в гори с по-големи дървета и има вероятност от силен челен удар.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                        Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                        ...Друг недостатък на твъдата метална шина е, че ако при падане ви се заклещи дланта межди кормилото и шината, ще си счупите китката, защото в цялата система тя се оказва най-слаба. Пластмасовите се деформират и ще поемат натоварването..
                        За да не чупиш китката буташ гардовете по-надолу.

                        Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                        Твърда метална шина има смисъл да се ползва от хора които карат бързо в гори с по-големи дървета и има вероятност от силен челен удар.
                        И не само - при всякакви "акробатични изпълнения" на скали и камъни.
                        А при силен челен удар в по-голямо дърво кормилото(с гардовете) ще ти е последна грижа...ако въоблще имаш грижи повече.
                        Mitsubishi L200 DobbleCab

                        KTM XC 450 RW 2009
                        KTM 350 SX 2011

                        Коментар


                        • #13
                          До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                          Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                          За да не чупиш китката буташ гардовете по-надолу.
                          Буташ надоло и ръцете остават незащитени, а при нас има много тръни. В неделя ми се бяха забили 3 едно до друго точно на първата става на един пръст и болката беше доста гадна. Блокира цялата ръка.

                          Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                          И не само - при всякакви "акробатични изпълнения" на скали и камъни.
                          А при силен челен удар в по-голямо дърво кормилото(с гардовете) ще ти е последна грижа...ако въоблще имаш грижи повече.
                          Имах предвид челен удар на гарда с дървото, а не на главата или гумата с дървото Не, че и тогава ще ти е първа грижа дали са ти здрави ръчките, след като си се търкалял "да береш цветя" както казват старозагорци.

                          На скали и камъни точно предпазителите без шина показват по-добри резултати, макар че не знам точно какъв терен имаш предвид. Те поемат част от енергията и кормилото се натоварва по-малко. Поне при мен е така, но аз карам по бавни триалски маршрути с камъни. Виж при рали по каменист терен наистина ще трябват метални шини.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                            До сега не съм чул на някого да е навредил предпазител с метална шина.
                            Аз лично съм с ''Ацербис",който не споменахте и не разбирам защо?
                            Знам че шопите сте луднали по ''Цикра",но това е понеже.........нямате ''Ацербис"!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                              Напред постави въпроса:
                              "Какви пари мога да си позволя СЕГА за гардове? 50 или 250 лева?"

                              И ще имаш отговори.За 50 лева - някои втора употреба, а за 250 - Цикра или Трипач(доста добро копие на Цикра, даже в някои отношения превъзхожда оригинала), те са най-здрави според мен(карал съм с 2 модела цикра, оригиналните на КТМ и Бета и пластмаса+алуминий на Ацербис). А останалите - между тях...

                              КАквито и да са гардовете - по-добре с тях отколкото...например като Пепи да купуваш ръчки всяка седмица. ЗАвиси и от карането... Може и да не ти трябват.
                              бързак...
                              Mitsubishi L200 DobbleCab

                              KTM XC 450 RW 2009
                              KTM 350 SX 2011

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X