Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо избива свеща?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо избива свеща?

    Преди 2 месеца паднах и докато трае въстановяването ми не съм палил ХТ то.Вчера реших да направя първи стъпки поритах малко и накрая запали но изгасна след секунди.Следващите ми опити да го запаля бяха неуспешни,само гърмеше.Смених свеща и запали от раз,старата изби и беше черна.Защо става така И кажета какъв е цвета на свеща при богата,бедна и нормална смес от карбоветв

  • #2
    Ямахите го имат този "навик", няма страшно! Аз за два сезона съм сменил 4 свещи. Много зависи какви са свещите и от къде са закупени.
    Ако са от магазина на Ямаха, резултата не е точно такъв !
    Ако е прекалено обогатена сместа, свещта постоянно ще е черна.
    Веднага след падане или миене на мотора е хубаво да го запалиш.
    И не всеки път в такива случаи свещта е повредена. Понякога от обилното мокрене с гориво, тя започва да опроводява искрата на други места и паленето се затруднява временно. Тази я пробвай пак, ако някой път останеш по-свободен. При мен от 4 сменени, двете после си работеха.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      свешта трябва да е бяла при нармални условия
      KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

      Коментар


      • #4
        Като си удавиш мотора и свеща понякога изгаря. Ямахите от магазина са малко богати и затова малко да збъркаш и свеща изгаря.

        На мотори с акселераторна помпа примерно никога не се дава газ когато си на смукач.

        Аз моя мотор сам си го обеднил малко и си сменям свеща 1 на година профилактично, а старите ги давам на един пич, който ги кара на пистарката си безпроблемно.

        Свеща трудно ще е бяла на мотор с акселераторна помпа, особенно когато се кара ендуро стил. В мотокроса газта е на макс нон-стоп и там по малко ги има тези проблеми. Проблема идва главно от акселераторната помпа. Има и начини тя да се направи да пръска по малко което е добре за тези които карат хард ендуро. Всичко е компромис, просто трябва да си настроиш мотора за твоят вид каране.

        Коментар


        • #5
          ако е свеща е бяла или сиво-бяла не е много добре,значи че сместа е бедна
          трябва да е кафява или бежова,тогава изгарянето е пълноценно

          между другото по нагара върху буталото също се определя с каква смес е работил мотора,ако нагара е сиво-пепеляв е много бедна и високата температура която се развива тогава може дори да стопи буталото
          ако нагара е черен,сух и не дебело наслоен или също със шоколадово-черен цвят тогава всичко е ок
          "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
          MG Racing Team

          Коментар


          • #6
            ИМАШЕ ЕДНО САЙТЧЕ НА КОЕТО ИМА СНИМАНИ БУТАЛА РАЗЛИЧНИ И ПОД ВСЯКА СНИМКА СИ ПИШЕ КАКВА Е БИЛА СМЕСТА ПРИ ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ
            А ИМА И СЪС СНИМКИ НА СВЕЩИ ..АМА СЕГА НЕ СЕ СЕЩАМ КЪДЕ БЕШЕ
            ..НО ТОВА ГО ИМА И ПО СТАРИТЕ УЧЕБНИЦИ
            ЗА 2 Т ТРЯБВА ДА Е КЕРЕМИДЕНО КАФЯВ
            АКО Е ЧЕРЕН Е БИЛА БОГАТА АКО Е БЯЛА Е МНОГО БЕДНА
            ИМА И ЕДИН ВАРИАНТ ДА Е СИВА..КОЕТО ПАК НЕ Е ДОБРЕ ..

            модератор: главните букви се считат за крещене и не са препорачителни

            Коментар


            • #7
              може и от бензина да ти ги избива
              KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

              Коментар


              • #8
                https://htftp.offroad-bulgaria.com/t...park/spark.jpg

                Айде със здраве
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  модератор: главните букви се считат за крещене и не са препорачителни
                  а препорЪчтелни се пише с "Ъ" а не с "А"


                  ЩО се отнася до линка по горе
                  ..да екстра е ама проблема е че на различни режими карбуратора може да дава различна по качество смес
                  за това като се прави такъв препоръчват да се покара примерно известно време на сухо равно място например с1/3 или само с 1/2 газ или само на пълна-зависи къде искаме да го видим
                  и тогава да се гледа свеща
                  освен това може са даде разлика и от топлинното число на свеща и да ви се стори богата а да не е
                  на различни режими на карбуратора различни жигльори влияат на смесообразуването
                  например на обороти и на до 1/3 та подадена газ влияе основно винта за въздух от там на горе до вече почва да влияе т нар пилот джет след това иглата и от 1/2 до пълна газ -главния жигльор най вече

                  ..така че не е толкоз просто
                  повечето 2 т по малки кубици са стандартно настроени например на ниски да са с пообогатена смес а на високи избедняват но ако ги нагласиш и на ниски да е бедна -на високи пък ще се пръсне двигателя ..съвсем ще е бедна
                  този проблем до някъде се решава с т нар POWER JET който се командва от електрониката и дообогатява на определени режими сместа
                  чувал съм за различни уреди които помагат да се наглася
                  -с различни датчици -мерещи температурата или кислородното съдържание на изгорелите газове ..ама това вече е..
                  по принцип трябва да се свикне да се усещат симптомите и да си ги наглася човек
                  4 т моторите по малко се влияят но пак се влияят от температурни и изменения във влажността
                  проблема най добре май го решават новите инжекционни системи дето от 2008 ма май повсеместно ще се въведат за сега само няколко модела мотори и няколко от спортните атв та ги имат
                  ..ама там пък ще си е електроника и няма начин да няма пък някакви други проблеми и изненадки
                  ..абе.. голямо съобщение стана-мани мани

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X