До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ
Абе не е съвсем така.
Тоя съединител с нищо не помага на превключването, а в мотокроса ако го ползват, може би би било само заради загасването (т.е. е почти ненужен) и то само ако ръчката стои и работи над 3000 оборота примерно. А триенето би следвало да е по-голямо, точно заради функцията на реклуз-а, полусединител винаги, гогато оборотите паднат до съответната стойност (т.е. на всяка предавка). Май не съм съвсем ясен, ама...
Абе не е съвсем така.
Тоя съединител с нищо не помага на превключването, а в мотокроса ако го ползват, може би би било само заради загасването (т.е. е почти ненужен) и то само ако ръчката стои и работи над 3000 оборота примерно. А триенето би следвало да е по-голямо, точно заради функцията на реклуз-а, полусединител винаги, гогато оборотите паднат до съответната стойност (т.е. на всяка предавка). Май не съм съвсем ясен, ама...
Коментар