Колеги интересувам се от мнението на всеки от форума който е ползвал такова нещо ,и какви отзиви имате от него.Споделете всякъква информация която можете да изложите.Благодаряви.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ
Свий
X
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Имам такъв-модел 2006. Спестява ти разочарованието от малки грешки допускани при работа със съеденителя и ненавременно превключване на скоростите-ама едва ли ще имаш такъв проблем с твоя Хусаберг-мотора си е трактор и много не го интересуват подробности
Лошите неща (за модела): ако си караш без да ти пука на коя предавка си и искаш да качиш байр, който нормално се качва на 2-ра а ти си на 3-4-а...ще го качи ама след няколко подобни опита сменяш съеденител!
Другото неприятно нещо (поне аз обичам спирачния ефект на 4Т двигателя ) двигателя не работи като спирачка ако спускаш на скорост-има някакъв малък процент спиране, но трябва да си над определени обороти-малко алогично в определени ендуро ситуации. За това специално има решение: продава се кит и си имаш задна спирачка на ръчка-като велосипед..
Произхождащо от това е и липсата на възможност за палене с бутане-Ти го нямаш този проблем-и без това Хусаберг-а няма да запали
Има няколко по-нови поколения Реклус-но аз лично не бих си купил повече-не е за мен това!A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Тези джаджи да ви кажа честно ми приличат като автомобил пригоден за инвалиди.Аз никога не бих си сложил такова нещо,понеже се губи удоволствието от управлението на мотора.Нямаш ли си ръчка да го счепкаш мотора, да се изфорсира да те постресне малко не ме кефи.
С две думи-пенсионерска(Чинелска) работа.
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Определено само минуси за мен лично, преди две три години вместо слип он ми дойде реклуиз от про серията, падне ли акумолатора край с бутане и дърпане не става(бях го сложил на АТВ и то нямаше кик стартер) Изцяло се лишаваш от ползването на полу-съединител, а това включва резко потегляне от места без засилка, на качване или екстрийми нема минаване освем ако не се изсилиш като камикадзе ако позволява терена, феродовите дискове заминават в пъти по бързо, мисля си че е направен само за начинаещи за да свикнат по бързо с машината а Ти май си доста далеч от такъв тип райдери.
п.п.А и напълно забравяш че имаш неутрална, почти няма уцелване, моя го махнах след три четири карания стана на сол на един баир. Моя впоследствие го подарих човека още ме псува.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Абе и двамата (Джартов и Трипер) не сте прави.
Ръчката на съединитела си стои и можеш да го сръчкаш когато си поискаш. Това е много важно за големите препядствия на "Х трак"- триалски елементи. Аз мразя автомобили с автоматик (това наистина си е пенсионерска работа), но този съединител за ендуро е доста добре.
Полусъединител си нямал, защото не е бил правилно регулиран твоя.
Плюсовете са в това, че на бавни и особено на продължителни изкачвания, където трябва полусъединител постоянно и натренирания пилот след няколко километра започва да борави трудно със съединителя. С REKLUSE този проблем изобщо го няма и катериш много по-лесно.
Минусите- да можеш да си скапеш съединителя, но това е по-скоро глупава грешка, а не недостатък на Rekluse. Но задна спирачка за големи "екстреми" си е доста нужна, защото с ниска скорост или изгасен двигател спирачно усилие от двигателя няма, а ако изгаснеш на наистина стръмно изкачване и трябва да слезеш от мотора, като пуснеш задната спирачка да слизаш от мотора и той заминава надолу
Най-неприятен е момента, в който ако със скорост допуснеш (при спиране) моментно блокиране на задната гума. С нормален съединител пускаш спирачката и си ОК, с този в момента на блокиране на задната гума съединителя "отцепва" (нали е ротационен и е зацепва над определени обороти) и за да има пак контакт между двигателя и трансмисията трябва да дадеш малко гас. Т.е. докато чукнеш задна спирачка и оставаш все едно на свободна, докато пак не подадеш. Същото това понякога пък е плюс, защото не може да загасиш неволно...
Като цяло. Аз лично го харесвам, но само на сериозно засукани ендуро трасета с яки изкачвания. На мотокрос и подобен стил каране никога не бих ползвал.
Дано съм бил полезен.К. Кулев
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнениеАбе и двамата (Джартов и Трипер) не сте прави.
А сетих се една случка на твоето съзтезание преди две години, паднах после и задавих машинката(АТВ) и акумолатора падна а баш тогава бях с реклуиза, няма бутане няма палене а времето баш тогава от приятно по приятно с две кутии цигари и без огънче, и вече като чуя за подобен съединиетел ми се реве.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Май е време и аз да се включа.
Първо към трите пера...за атв-та по 200 и кусур кила не мога да коментирам, а съм запознат с вашия случай отдавна.
Все си мисля, че сте объркали с монтажа на 100%. Не може още на първото каране да ги запалите и стопите, няма начин просто.
Карал съм CRF450R почти две години с обикновен съединител и CRF450Х също толкова време, но с РЕКЛУЗ.
Все си мисля, че за толкова време мога и аз да дам ЛИЧНО мнение. И двата ми мотора са достатъчно силни за да стопят какъвто и да е съединител нали..
Така, сега по същество. Калин е написал почти всичко което може да се напише за този модел съединител.
Аз ще добавя само още малко, това е такава джаджа която прави от един лаик като мене почти ендурист.
Примери много, когато и да се забием в джендеми и дерета или куци пътеки хора на светлинни години от мен закъсват а аз минавам.
Оставил съм си и ръчката на съединителя която започва да действа като обикновен съединител на 4000 оборота нагоре.
За спускане също нямам проблем, стискам ръчката давам рязко газ и я пускам и съединителят е зацепил...воала слизам като всеки един на скорост.
Да голям проблем е когато паднеш на стръмен баир и мотора продължава да работи... драпам да го загася и тогава литва надолу.
Не може всичко да е перфектно. Но освен този си недостатък друго май няма, в нищо не се различава от обикновенния ако не си махнал ръчката.
Когато се налага да спускам до него на загасен двигател му завирам един камък или клон между педала на спирачката и капака на съединителя.
Тогава все едно съм включил на скорост, после махам и газ..
За почти две години експлоатация, феродовите дискове все още са в нормите по каталог що ли ???
Щото е монтира и настроен правилно, след което ви пази и скоростната кутия от резки удари когато карате на пълна газ и сменяте скорстите без съединител.
Пак повтарям, ако си го настройте добре и не махнете ръчката остава само един единствен проблем и това е падане на стръмен баир....
П.П. Както вече написа Гълъбин, най-новият модел за тази година на Реклуз е така направен, че можеш да го включваш или изключваш когато поискаш все едно го няма.
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Сори ако съвсем съм сбъркал темата.
Иначе един въпрос бихте ли си сложили повторно Реклуиз след като един път вече сте го пробвали?
п.п. Без да си кривите душата.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнениеСори ако съвсем съм сбъркал темата.
Иначе един въпрос бихте ли си сложили повторно Реклуиз след като един път вече сте го пробвали?
п.п. Без да си кривите душата.
И по втория въпрос отговора за мен лично е ДА, особено новият модел.
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Така е, всяка година сменям машината че даже и по два пъти и всичките ги кича като коледни елхи, но интересното е че киченето със всяка следваща машина намалява все повече защото се убеждавам че освем финансов ужас жената да не разбере реално за какво става дума и образователен ефект за своя сметка от много неща няма смисъл, едиственно строши ли се нещо го сменям със такова по удачно но не винаги се получава.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Аз имам един глупав въпрос, този съединител за ктм-а - отделен модел ли е за атв-то, или е комплекта за мотоциклета който става и за атв-то ?
Понеже ако е второто - не е като да тежат еднакво. И ако е предвиден за мотор а се сложи на много по-тежка машина като атв-то, не виждам друг възможен резултат.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Не казах объркан МОНТАЖ а РЕГЛАЖ. Съединителя се регулира кога да отдела. Това и е съвсем прост ротационен съединител като на скутерите.
Чинел, май си се объркал с тия 4000 оборота? Ръчката на кормилото си действа постояно, като на нормален съединител. С тая опция за включване и изключване, особено ако това става много лесно и бързо тоя съдинител си става 100% положителна екстра.
Трипер, въпрос на личен избор е. Аз за засукано ендуро бих го сложил без да се замисля. Имам един приятел който си купи, но скоро го свали и не го иска. Всеки различно...К. Кулев
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнениеЧинел, май си се объркал с тия 4000 оборота? Ръчката на кормилото си действа постояно, като на нормален съединител.....
Коментар
-
До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ
За засукано ,"стегнато" ендуро трасе реклуза си е направо задължителен ....на Ерзберг например повечето от топ пилотите го ползват ,поне тия които аз видях
....на това видео може да се види качването на Летенбихлер към 16 контрола-един доста тежък участък и работата на реклуза
http://htftp.offroad-bulgaria.com/MM/P1100699.MOV"91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
MG Racing Team
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар