Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

    Xаресах си маската на снимката, но цялата в черно или в черно и червено. Цена 130лв. Също и тези гардове, но в черно. Цена 150лв. Кормилото е 100лв. Разбираш защо отлагам нали? Маската ще я сложа първа. Кормилото второ, а гардовете накрая. Тях не мога да ги сложа преди кормилото.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от SAMURAI; 22-12-08, 22:44.
    "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

    Коментар


    • #17
      До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

      Аа ето и аз какво съм си бутнал по моторетката,обичайните работи или можеби задължителни при карането offroad,жило на задната спирачка да не влиза висока трева и храсти между нея и рамата,теглилка отпред над калника за помощсмакване на задната спирачка така че да се пада под капака на касетата на съединителя,че като се посее моторетката да не ти чуква капака(виждал съм)сложил съм си 2 вентилатора и за през жегичката да подрапват горещия въздух,не са постоянно включени с изведено копче са,махане на чупливите елементи като стоп,маска с фар и километраж,особенно когато е дигитал,за по старите мотори снабдени от завода майка: мигачи и огледала

      п.с.Забравих гардове на радиаторите(също задължителни при ендуро)
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Chinela; 08-01-09, 15:06. Причина: Допълнение от автора на мнението

      Коментар


      • #18
        До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

        В крайна сметка си избрах съвсем друга маска. Ред е на задния калник и дебело кормило с гардове.
        На последната снимка се вижда и помощника ми. Сашо "Ве и Ка-то" Мерси за помощта Саше.
        Прикачени файлове
        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

        Коментар


        • #19
          До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

          Сегашния мотор си взех от магазина през септември,трябваше да допълнително да взема краш барове,щита под двигателя и предпазители на ръкохватките.Засега съм дотук,защото е свързано с кинти.
          Далеч се стига не като се бърза, а като не се спира...

          Коментар


          • #20
            До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

            Моите доработки на мотора са няколко,парво му монтирах гардове на кормилото.След което монтирах дифузьор на карбуратора.повдигнах му и кормилото.и накрая сложих спирачни дискове тип пеперудаза сега това са доработките помоя мотор от мен.
            [SIGPIC][/SIGPIC]

            Коментар


            • #21
              До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

              Ето една от първите доработки по моя мотор Хенд мейд гардове за радиатора
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #22
                До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                Това е мотора когато Симеон Спасов караше в 85 см

                А двигателят беше подготвен в PROCIRCUIT

                Това са нашите доработки
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                  Най- много съм се отплесвал с автърмаркет доработки на PVC- то ми Yamaha YZF750R.
                  Tака-а-а на първо четене: всички хидравлични линии- метални FrenTubo, предни спирачни апарати от R1,накладки, дискове Brembo ORO,сини алуминиеви краш тапи, балансьори и лифтъри на шарнира, естетвено два броя Mишленки, нови корона и пиньони JT Sprockets,верига D.I.D, карбонов заден калник, отворено гърне Twister и т.н. да не се отплесвам, че се усещам как се присягам за калулатора и ще стане една-а-а
                  Но пък мотора си заслужава глезенето!
                  Hyundai Terracan 3.5 V6 4WD
                  Suzuki SV 1000S, BMW F650, Kawasaki KLR 600, Yamaha YZF 750R

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                    Понеже преди известно време си продадох мотора, а имаше някой неща които бях направил и поне още толкова за които не ми остана време и средства, та:
                    По ред на номерата
                    1.Неопренови протектори на предните колове, предпазват от калтта, но както забелязах на ЦРФ-а(който досега нямаше)предпазват от хвърчащите камъни, или поне от повечето.
                    2.Алуминиев стабилизатор на калника, ползата му се вижда най-добре при много кал, лента за хващане и дърпане, моята я дадох и ми ушиха отворите по размера на коловете, стана като оригинална ,пластмасов протектор на фара, да предпазва от хвърчащите камъни когато караме зад някой.
                    3.Термометър на маслото-според източниците в нета задължителен атрибут, алуминиево кормило Магура- оригиналното е тенеке и при всяко падане/изпускане заема много странни пози.
                    4.Предпазител на задният диск-в случая не успях да си намеря оригинален, та се наложи да си направя такъв-донор е един стар алуминиев тиган, но мисля че следите от камъни доказват необходимостта му.
                    5.Много удобно нещо след като си монтирах чантичката прехвърлих въжето и спрея за верига там, и не мисе налагаше да ровя по джобове всеки път като трябва да извадя въжето. Между другото според мен при каране в гората задължително трябва да присъстват 2 въжета- едно късо около метър с вързани един за друг краища, използвам го за да си "удължа" ръцете когато съм закъсал. И едно по-дълго за екстремните закъсвания(в някоя локва например)
                    6.Минерална вата на изпускателният колектор-според някой твърдения се подобрява работата на двигателя, защото се получава по-добро евакуиране на газовете, не съм забелязал разлика в температурата на двигателя.Но много добре ми предпазваше крачолите, преди да го сложа нямах нещо с което да карам и да нямаше изгорени следи/
                    7.И общият вид на мотора, не е фрапантно променен, но мотора го позлвах dual-purpоse през седмицата ходих на работа, събота и неделя- в гората когато имаше време. Нещо което не се вижда-махнат е шнорхела за да диша по-добре, махнати са...хм не знам как се казват маслобраните на веригата, както и протектора на предният пиньон-първото защото може някое дърво да се заклещи там и да падне веригата, а второто-събира се кал и след каране направо е изпечена като глина.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                      Първоначално публикуван от Lazarov 426 Преглед на мнение
                      Моите доработки на мотора са няколко,парво му монтирах гардове на кормилото.След което монтирах дифузьор на карбуратора.повдигнах му и кормилото.и накрая сложих спирачни дискове тип пеперудаза сега това са доработките помоя мотор от мен.
                      Искам да попитам каква е функцията на този дифузиор за карборатор.
                      0 8 76 36 8 542

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                        малко да съживим хубавата тема... моите подобрения по КТМ-а ми са :
                        # по-голям заден пиньон (двигателя се "разтовари" , катери много по-добре") ,съответно и верига де, но това са консумативи.
                        # протектори на радиаторите (на предишния ми мотор ,от едно на пръв поглед безобидно падане, изкривих лошо радиатора)
                        # протектори за лостчетата на кормилото ACERBIS ,най-здравите с които съм карал досега(пак продиктувани от горчив опит) ,преди това строших 2 ръчки за съединителя.
                        # неопренови чорапи за предницата (значително удължават живота на семерингите и чистачите)
                        # пружини на задния амотрисьор и на предницата ,съответстващи на моите килограми (жалко че много хора все още нямат представа колко е важно...), броя на паданията ми намаля !
                        # алуминиево протекторче на помпата на съединителя .
                        # пластмасовите плъзгач и водач на веригата (износоустойчиви на ACERBIS)
                        # "хирургическа" намеса в-у ауспуха , оригиналните резонатори на КТМ са направо запушени , та се наложи да се разнитова задната част (изхода), да се скъси с 5см тялото на ауспуха , изходната тръба е 33мм. и монтирана така че да се разминава с главната ,заменя се с 42 мм. и се вкарва директно в главната тръба, и така за 10 лв(за аргона) вече съм с FMF
                        сори че нямам снимки ,но незнаех че ще пиша тук...
                        "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                          Аз на моя стар xl му смених венец пиньон и верига и накрая ауспух ето;
                          Прикачени файлове

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X