Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

    Здравейте колеги Не видях негативни реакции в темата дето пуснах пост и затова се усмелявам да пусна тази тема .

    Искам чрез тази тема всеки да разкрие свойте " малки таини " за успеха на неговото конче и по-точно подобренията , които му е направил .

    Да започна аз със скромния ми КМХ 125 , по които нище почти не е пипано , с изключение на задния амортесьор , верига , хубави накладки и кормило ... това са нещата , които подобрих в моторетката си . Не са много , но като за начало е добре . За в бъдеще съм си набелязал като цел , нови запчатки (заден по-голям , предния си остава същия ) , кросови калници , маска с хубав фар и ако останат средства ще претапицирам и седалката ( по-скоро Димитар ще я претапицира ) .

    Това беше от мен ... сега с любопитство чакам отговора на по-опитните колеги във форума
    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

  • #2
    Re: Тунинга по нашите мотори

    Нова маска с фарове на UFO.
    Polini кит за 75 куб.
    Minareli резонатор.
    Диоден малък стоп.
    По-голяма зъбчатка.
    Електронен километраж.
    Подобрено задкурмилно устройство!
    Има и други, но сега не се сещам...
    [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

    Коментар


    • #3
      Re: Тунинга по нашите мотори

      И аз мисля, че темата е добра но малко ще се дублира с темата за хвалби защото там се хвалим кой какво си е купил и съответно монтирал на кончето си. Ето малък пример плюс снимков материал:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=6848&page=4
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        Re: Тунинга по нашите мотори

        Аз, след като по-миналата година си взех WR450, се обадих на г-н Коларов и малко по малко го натоварих със следните подобрения:
        Тава за двигателя
        Akrapovic Slip-on
        Протектори радиатори
        Повдигачи за кормилото
        Дебело кормило
        Демфер
        Протектори на кормилото (Cycra - другите ги троша за време)
        Неопрени на коловете
        Проволка между спирачката и тавата
        Колани отпред и отзад (изваждам си го от всяка дупка)
        Touratech стойка с кабел
        Recluse
        Полиамидни парчета на капаците, че педалите ги дупчат яко

        Сега сигурно тежи 120 кг, но ми дава невероятен кеф на разходките.
        Ride to arrive.

        Коментар


        • #5
          Re: Тунинга по нашите мотори

          Ми за сега се сещам само за Маска с фар (лупички),нов преден калник който е по-дигнат и става за офф роуд,нов заден калник със сменен стоп,махнах мигачите,нов двигател от ХР600,смених маслото нови гуми,предпазители за ръцете и друго не се сещам,ако се сетя ще си едитна поста :Пп
          [B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
          [B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
          [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

          Коментар


          • #6
            Re: Тунинга по нашите мотори

            http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7772
            Тук е описано какво съм правил,и смятам да правя по мотора ми,
            MG RACING

            Коментар


            • #7
              Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

              Здравейте на всички ,искам да започнем тази тема защото е достатъчно интересна и така всеки може да види или поне да знае какво в същност е полезно да се сложи на мотора и какво не.Нека всеки желаещ да снима и пуска всички аксесоари монтирани за подобрение на самия мотоциклет.Когато мога ще пусна и аз всичко което съм монтирал на моя.
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • #8
                До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                Моя мотор се оказа, че съм го купил девствен. Една сутрин слязах в гаража при него, потупах го по седалката и му викам
                -Хайде да те водя в гората.
                Той ококори фар, изопна калник, прибра ръкохватките назад и любопитно изпъна телескопите. Попули се така известно време и накрая попита.
                -А какво е гора?
                Явно ще почваме от началото си казах и почнахме.
                Първо свалих багажника, никому ненужните мигачи, задните степенки, дясното огледало, кутията за инструменти, калобрана на задния калник барабар със стойката за номера и осветлението му. Така олекотих малко и без друго нелекия КЛХ. Свалих предпазителя на веригата, и капачето на малкия пиньон за да не се тъпчат с кал и трънаци, а и така ми е по-лесно да чистя и смазвам веригата. После отхлабих скобите на ръкохватките за да се превъртат при падане и да не се трошат. Скъсих двете ръкохватки, колкото да ги стискам с по два пръста, пак по същата причина. Подмених пиньоните с нови заради предавателното число, както следва. Отпред свалих с един зъб, а отзад качих с два зъба. Поставих на лостовете на спирачката и на скоростите "сапани" от стоманена проволка за да не събират гюрлюци, а и да пазаят що годе от изкривяване. Обуването на "рошави" гуми не го броя, то е задължително. Другото е каране и падане. Запланувал съм спортен ауспух , дебело кормило с повдигачи, по-сериозни гардове, 18"задна капла и др. но това по-нататък. А колкото до мотора, той вече не е девствен. Хареса му в гората и сега не ще да ходи другаде. Май създадох чудовище. МУАХАХАХАХАХА...

                П.П. Според мен това са задължителните и най елементарни да ги наречем фундаментални неща, които е нужно да се направят за да бъде мотора що годе подготвен. Иначе има още доста неща, които може да се променят също.

                П.П.2 Ако ви мързи може и да не махате мигачите. Те сами ще си паднат.
                Последно редактирано от SAMURAI; 14-12-08, 16:19.
                "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                Коментар


                • #9
                  До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                  Моя XR дойде доста добре оборудван като го купих, единственото, което съм му сложил са гардове на кормилото Acerbis и чантичка за инструменти за задния калник.
                  В далечно бъдеще предстои покупка на GPS...Но докато взема GPS мисля да му сложа километраж от колело, но това ще стане като го вкарам отново в движение.

                  P.S. В тази тема мисля, че Chinela и Kiki.t ще ни сложат в малкия си джоб
                  Прикачени файлове
                  Per aspera ad astra.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                    На моя му сложих тава под двигателя, вързах му педала за спирачката с жило, че преди при падане се кривеше, тапицирах му седалката (на предното каране я разпорих пак леко в един клон ). Освен това му монтирах ръчен декомпресор, с който пали доста по-лесно. Това е общо взето

                    Коментар


                    • #11
                      До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                      На моят му зложих лопатки (гардове на кормилото) UFO plast (,a тази вечер ще му сменят ускорителната помпа) .
                      Последно редактирано от Мартин Иванов; 15-12-08, 18:13. Причина: ;]
                      [SIZE=1][B][SIZE=2][URL="http://sixdayscrazyjob.com/"][IMG]http://ftp.domainbg.com/JORO_HD/Six-days-logo.jpg[/IMG][/URL][/SIZE][/B]
                      [B][SIZE=1]КТМ 450EXC-R '09[/SIZE][/B]
                      [B][SIZE=1]-------------------------[/SIZE][/B]
                      [B][SIZE=1]Ендуро клуб "Луда работа" - Стара Загора[/SIZE][/B]
                      "Колкото по-трудно , толкова по-лесно"
                      [/SIZE]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                        Важната и уникална добавка е ножката отстрани - служи за сечене на гадни псета и на клони в гората /за огън и измъкване то кал/. Другото се вижда.
                        Прикачени файлове
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #13
                          До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                          браво Самурай, но защо не виждаме снимките ?? иначе май доста от форума имаме КЛХ ти май описа най-важните неща които се правят по-мотора за да придобие горски вид, не виждам само смисъл от задната 18" капла??

                          иначе, аз ще добавя, че на моя съм му сменил и предната маска и калник, както и изхвърлих грозният /според мен де/ заден, сложен е отворен ауспух, чака ме за слагане още дебелото ренталско кормило, но лошото е, че свършиха парите за повдигачите, а ми се иска и едно захващане, ама все намирам на 98мм

                          а за пролет мисля да сложа и по-голям пвц резервоар, лошото е ,че от ибея не се навиват да го пратят до БГ, та се търси човек за доставка срещу черпене с бири, метална скара за двигателя и кей-хин карбуратор

                          това представлва сега КЛХа



                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • #14
                            До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                            Имах Бета! Купих няколко неща по неволя. Първо предпазителите за ръцете защото счупих ръчките. После вентилатор за радиатора (хубаво че го има оригинален) защото постоянно хвъргах вода. Генерация от краста и с това приключвам. Тези неща ми ги наложи карането, без тях ми беше зор.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Кой какви доработки е правил по мотора след закупуването му

                              Ето и обещаните снимки.
                              На първите 4 снимки се вижда как изглежда като цяло кораба майка. Вижда се и новият преден калник.
                              Снимка 5 и 6 показват хватката за влачене по дерета.
                              Снимка 7 и 8 показва скъсените ръкохватки за два пръста.
                              На 9 се вижда стоманената проволка посигуряваща педала на спирачката. Същата има и на скоростите.
                              На 10 се вижда сваления предпазител на малкия пиньон. Стоманената планка под предпазителя се оставя.
                              11 показва сваления предпазител на веригата и по-големия заден пиньон.
                              И на края на 12 съм заснел липсващите и напълно ненужни задни степенки.
                              Толкова с тунинга за сега. Следва продължение.
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от SAMURAI; 22-12-08, 21:03.
                              "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X