Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След яка КАЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • След яка КАЛ

    Добър ден да ви питам след състезание когато мотора с извинение стане на гъз целия в кал сменяваT ли се вериги спирачки и тем подобни или само се минава с водоструика и е готов ?
    http://datingsidorsingel.com/

  • #2
    До: След яка КАЛ

    Измиваш го гресираш и си готов не е нужно подмяна с нови

    Коментар


    • #3
      До: След яка КАЛ

      Първоначално публикуван от MapTo Преглед на мнение
      Добър ден да ви питам след състезание когато мотора с извинение стане на гъз целия в кал сменяваT ли се вериги спирачки и тем подобни или само се минава с водоструика и е готов ?
      Първоначално публикуван от ulkataa Преглед на мнение
      Измиваш го гресираш и си готов не е нужно подмяна с нови
      Колегата те лъже Марто...най-добре е щом мотора стане на г..з да се замени с нов.
      Не го карай на кал щото много лесно се чупят мигачите...

      Коментар


      • #4
        До: След яка КАЛ

        вие ме зехте за подигравка
        http://datingsidorsingel.com/

        Коментар


        • #5
          До: След яка КАЛ

          ако мислите 4е не искам да ги махна но брат ми не дава щото ходи по София
          http://datingsidorsingel.com/

          Коментар


          • #6
            До: След яка КАЛ

            Първоначално публикуван от MapTo Преглед на мнение
            вие ме зехте за подигравка
            Проблема не е в мигачите, а в правописа ти. Да го кажа направо - направи си елементарен труд да ти бъдат по-четими постовете! Ако си на петнадесет, значи вече си 7-8 клас т.е. вече трябва да можеш горе-долу да пишеш нормално.

            За да не е спам...

            Ако си се окалял добре с мотора, първо се измива, после се гресира веригата. Ако имаш парите има спрейове за почистване и спрейове за гресиране - всеки е около 15-25 лева бройката и стига за 4-5-6 почиствания/гресирания, ако ги правиш обилно.
            Последно редактирано от господин никой; 23-11-08, 13:28. Причина: Добавка...

            Коментар


            • #7
              До: След яка КАЛ

              Първоначално публикуван от MapTo Преглед на мнение
              Добър ден да ви питам след състезание когато мотора с извинение стане на гъз целия в кал сменяваT ли се вериги спирачки и тем подобни или само се минава с водоструика и е готов ?
              Ако искаш да имаш дълго време този мотор(не си писъл какъв е),процедурата е следната :трябва ти водоструйка ,въздух,ролка хартия,обезмаслител и съответните спрейове (силиконов ,почисващо за спирачки ,контактен и за верига ) и така слагаш го на стойката и почваш да сваляш -седалката ,резервоара ,филтъра и скара ако има такава .Взимаш хартия слагаш я в филтърната кутия и слагаш капачка за миене (филтърна ),тапа на ауспуха започваш да миеш отгоре надолу ,като го слагаш да легне един път надясно иедин път наляво за да се измие двигателя и рамата отдолу.Напръскваш с препарата (меглио най-добре) търкаш с гъбата обилно и в най-малките пролуки и го изплакваш .После измиваш резервоара на ръка а седалката забърсваш с влажната гъба но не с машината че иначе изгнива дунапрена а и става с 3-4 кг.по тежка.Пускаш въздуха като издухваш всичко и най вече лулата и свеща и всички ел.връзки ,доподсушаваш го с хартията а със контактния спрей напръскваш всички връзки и ги затваряш ,после със този за спирачките по дисковете и накладките ,издухваш веригата отвътре и отвън и напръскваш с този за вериги отвътре но не прекомерно че събира пясъка .Така след като си изпрал филтъра и подсушил ф.кутия (ако тя е мръсна все едно да ти езапушен носа)намазваш го (да извадиш хартията )и го постави уверии се че си елегнал на местото .слагаш резервоара и напръскваш целия мотор обилно особенно пласмасите със силиконовия спрей и го размажи с хартия .Поставяш седалката не я мажи да не тисе хлъзга г....... палиш го та поработи и си готов.

              Коментар


              • #8
                До: След яка КАЛ

                Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнение
                Ако искаш да имаш дълго време този мотор(не си писъл какъв е),процедурата е следната :трябва ти водоструйка ,въздух,ролка хартия,обезмаслител и съответните спрейове (силиконов ,почисващо за спирачки ,контактен и за верига ) и така слагаш го на стойката и почваш да сваляш -седалката ,резервоара ,филтъра и скара ако има такава .Взимаш хартия слагаш я в филтърната кутия и слагаш капачка за миене (филтърна ),тапа на ауспуха започваш да миеш отгоре надолу ,като го слагаш да легне един път надясно иедин път наляво за да се измие двигателя и рамата отдолу.Напръскваш с препарата (меглио най-добре) търкаш с гъбата обилно и в най-малките пролуки и го изплакваш .После измиваш резервоара на ръка а седалката забърсваш с влажната гъба но не с машината че иначе изгнива дунапрена а и става с 3-4 кг.по тежка.Пускаш въздуха като издухваш всичко и най вече лулата и свеща и всички ел.връзки ,доподсушаваш го с хартията а със контактния спрей напръскваш всички връзки и ги затваряш ,после със този за спирачките по дисковете и накладките ,издухваш веригата отвътре и отвън и напръскваш с този за вериги отвътре но не прекомерно че събира пясъка .Така след като си изпрал филтъра и подсушил ф.кутия (ако тя е мръсна все едно да ти езапушен носа)намазваш го (да извадиш хартията )и го постави уверии се че си елегнал на местото .слагаш резервоара и напръскваш целия мотор обилно особенно пласмасите със силиконовия спрей и го размажи с хартия .Поставяш седалката не я мажи да не тисе хлъзга г....... палиш го та поработи и си готов.
                Е това ако го правя всеки път няма да имам време за каране
                0888 074 049

                Коментар


                • #9
                  До: След яка КАЛ

                  Не е лъжа Миеш с водуструиката навсякаде и над тавата демек м/у двига и тавата сваляш калта след това гресираш и си горов А и радиаторите

                  Коментар


                  • #10
                    До: След яка КАЛ

                    Първоначално публикуван от ulkataa Преглед на мнение
                    ... А и радиаторите
                    Радиаторите НИКОГА не се мият с водоструйка, защото ще им се омачкат ламелите (тънката нагъната ламаринка между тръбичките) и ще се запуши. Може да се мие само отдалече и много внимателно или с маркуча от чешмата с не много силна струя.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #11
                      До: След яка КАЛ

                      Ем да отдалече колкото да свали калта и прахта
                      Иначе баща ми ме накара да му измия на авиата от близо и ми вика мии от близо ,че да измиеш маслото (от 1-та страна имаше от некаде масло ) И аз му викам ще изкрива ламаринките ,а той не ми вявва и като праснах и станаха на джваниок и ми вика ,а верно бе

                      Коментар


                      • #12
                        До: След яка КАЛ

                        Първоначално публикуван от ulkataa Преглед на мнение
                        и станаха на джваниок
                        Записвам си такива думи.
                        Ще поясниш ли за Варненци какво означава?

                        Коментар


                        • #13
                          До: След яка КАЛ

                          Демек са станали на нищо ,изкривиха се, сплескаха се

                          Коментар


                          • #14
                            До: След яка КАЛ

                            Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                            Ще поясниш ли за Варненци какво означава?
                            джвака = дъвче

                            джваньок(джваколь) = сдъвкан

                            джвачка = дъвка

                            и пр. Шопски бисери

                            Коментар


                            • #15
                              До: След яка КАЛ

                              Марто, ако миеш мотора с водоструйка никога не насочвай водоструйката към лагерите на колелата и ако може и другите лагери на кормило, окачване и т.н. Влезе ли вода там, ДА действително ще трябва да се бръкнеш в джоба в най-скоро време. Лагерите на колелата се сменят лесно за разлика от тези на кормилото. Ако веригата ти е с гумени семеринги избягвай да използваш там водоструйка също.
                              Ще ти дам една идея. Както си усетил, въобще не удоволствие да "мъкнеш" 10 допълнителни кила. Ние тука преди състезание, пръскаме подкалниците и местата където се лепи кал най-вече със силиконов спрей. Аз си пръскам със силикон и бутушите.
                              Аз направих още едно "подобрение" на мотора си. Пробих дупка по средата на рамата точно м/у двата лагера на кормилото и сложих гресьорка. Е, като е топло и се понагрее омаслява малко калника, но лагерите са ми гресирани.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X