Искам да ви попитам дали някои е имал проблем като моя е кои как се е справил . На моито ТТ350 постоянно ми горът кру6киите на фара в момента съм му сложил 12v 35w и гори кокато се изфорсира , когато му кложа много мощна крушка например повече от 50w фара свети добре само в критичните обороти . Магнета е монофазен и в момента е без никакъв стабилизатор за напрежението ,та дали някои може да ми каже от каде да си намеря подходящ стабилизатор или да мe пратите при някои проверен маистор които да ми го направи . Аз търсих наи равлични китове от тези които ги продаваха едно време в млад техник но намирам само до 3A а това е много малко според мен трябва да е поне на 6A за да има все пак някакъв запас от мощност благодаря предваретелно
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стабилизиране на напрежението за фара
Свий
X
-
До: стабилизиране на напрежението за фара
Аз на стария ми мотор (тоя от подписа) имах същия проблем. Бях с тези универсалните маслки на UFO с двете фарчета тип "лунички". Пробвах с различни крушки и тн. и на теория трябваше да не горят, но уви при 1 здраво каране из София често оставах без фарове. Така и не открих решение въпреки че теоретично сичко трябваше да е точно!Виж по мануал каква е крушката?!
[img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеИскам да ви попитам дали някои е имал проблем като моя е кои как се е справил . На моито ТТ350 постоянно ми горът кру6киите на фара в момента съм му сложил 12v 35w и гори кокато се изфорсира , когато му кложа много мощна крушка например повече от 50w фара свети добре само в критичните обороти . Магнета е монофазен и в момента е без никакъв стабилизатор за напрежението ,та дали някои може да ми каже от каде да си намеря подходящ стабилизатор или да мe пратите при някои проверен маистор които да ми го направи . Аз търсих наи равлични китове от тези които ги продаваха едно време в млад техник но намирам само до 3A а това е много малко според мен трябва да е поне на 6A за да има все пак някакъв запас от мощност благодаря предваретелноoffroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеОтстраних пробрема оказа се по лесно отколкото предполагах блогодаря за съдеиствието
Коментар
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Реших проблема по следния начин , нее наи добрия но за сметка на това е наи лесения . На единия от двата кабела дето излизат от магнета и по точно фазата монтирах един диод наи мощния които имах 10 амперов по този начин намалих напрежението на две важно е да знаете че от този магнат излиза променлив ток в противен случаи ефект няма да има . Лошите страни на тази система са че напрежението се дели на две и фара свети слабо на ниски обороти .
Коментар
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Премери го бе човек. Да видим трябва ли да се вдига отдолу, или трябва само да се ограничи. Като малък имах същия проблем с колелото, хем фарчето беше с две светлини, та правих такова чудо
Коментар
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Безспорно трябва само да се ограничи нищо повече . не случаино този магнет е проиктиран да работи с високо напрежение , но проблема е че никои не иска да издаде таината как да ограничим напрежението схемата надали е сложна но аз съм човек които се самооценява че има ниска можеби средна техническа грамотност с тоците и не съм открил начин това да стане възможно а хорта които знаят как да стане това си траят с надежда това да ги направи богати ..... Задачата е проста тъсят се 14V макс и не по малко от 5А . Предлагам следното кото намери отговора печели цялото уважение и всичката признателност на всички колеги които карат без фарове , почерпката му ще е от мен .
Коментар
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Преди 3 дни сдадох едно ремонтирано устройство за автобус Мерцедес. Правеше от 24 волта на 13,5 волта 5,3 А за касетофона. Имаше и отделен стабилизатор за 0,3 А за поддръжка на паметта. Ако беше казал по-рано, щях да му копна схемата. Беше нещо много просто и с размери на цигарена кутия с 3 транзистора и малко диоди и съпротивления. Самата кутия беше алуминиев силно оребрен радиатор за мощния 2N3055.Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!
Коментар
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеБезспорно трябва само да се ограничи нищо повече . не случаино този магнет е проиктиран да работи с високо напрежение , но проблема е че никои не иска да издаде таината как да ограничим напрежението схемата надали е сложна...
Коментар
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Най-обикновен параметричен стабилизатор. Подпираш го с ценер, а ценерът разтоварваш с транзистор. Ако недодава, преди цялата тая работа слагаш един удвоител на напрежението, и вече него ограничаваш. Ако искаш да се извратиш напълно, или за велосипед - слагаш германиеви части
Ако ще използваш 3055, виж точно какъв е. Само планарните имат достатъчно усилване, а след първите, разните фирми ги произвеждаха как да е, и повечето не работят хич.
Коментар
-
До: Стабилизиране на напрежението за фара
Малко е дървено със стандартен параметричен стабилизатор. Няма защита от късо и доста ще грее. Единственото предимство е, че се прави с два чарка и половина.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар