Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Превключване на по горна предавка без съеденител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Превключване на по горна предавка без съеденител

    Първоначално публикуван от V-POWER Преглед на мнение
    По принцип става на всички мотори.Само трябва да нацелиш МОМЕНТА АЗ, досега съм карал всички мотори (вкл) и чужди,без съединител.само при тръгване го ползвам.Даже и камиона марка (КРАЗ) го карам пак така.
    Немога жал ми е за мотора. Не че не съм пробвал - включва си ги без ядове и не само сегашния ми, а и всичките които сам имал. Всичките са можели но не сам искал. Винаги включвам СЪС съединител. Това си ми е правило!!!
    If you want to be "пиян", drink "ракия", not "айран"
    Кара: Honda XL 600R 1984'

    Коментар


    • #32
      До: Превключване на по горна предавка без съеденител

      Хората са сложили съединителя за да се ползва. Кое е по добре да прецакаш съединителя или скоростите?

      Коментар


      • #33
        До: Превключване на по горна предавка без съеденител

        Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
        Аз кво да кажа чета и си мисля карах др 600 1год. доминатор 650 1год. сега имам тт350 а преди това съм имал доста мотори но не са ендура и за това няма да споменавам за тях. Винаги ама винаги сменям скоростите без съединител, като схемата е следната изпълваш скоростта до колкото прецениш натискаш лостчето за скоростите нагоре връщаш гаста ряско но не съвсем до краи , това според мен всеки трябва да пробва и да усети как става наи точно. В момента в които натоварването от предавателното отношение стане равно на 0 изчезва и огромното усилие от триенето между скоростната зъбчатка и муфата която превключва към следващата предавка крака ти пропада и превключва скоростта .След това събитие даваш пак газ. Скоростите на моторите са с прави зъби и без синхронизатори и ако превключването става както съм го описал то е с почти нулево натоварване за скоростната кутия . При подобен режим на каране се натоварват предимно вилките които са направени от стомана при това хромирана с доста дебело покритие и са много здрави .... Моят личен съвет е че всеки трябва да пробва без съединител но ако не се получава и скоростите му хъркат или има някакъв друг проблем по добре е да си кара като използва съединител при всяко превключване или поне докато натрупа необходимия опит и това не стане от самосебеси .


        То и без презерватив може и даже е по гот ,амаааа..... не винаги може щото рисковете са големи.

        Хорааа!!! Ползвайте презервативи и съединител. По-безопасно е.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #34
          До: Превключване на по горна предавка без съеденител

          Със съединител даже не става по-бързо, докато върнеш газта, натискаш леко лоста на скоростите, чакаш, минава до време. Със съединител изглежда по-лесно, по-бързо, а и по-безопасно.
          Иначе с Хонда Варадеро често съм ги превключвал без да искам, просто с бутуша неволно леко ги докосвам нагоре и без протест минавам на по-горна. Малко изненадващо.

          Коментар


          • #35
            До: Превключване на по горна предавка без съеденител

            Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
            Никакъв проблем да превключваш така, само трябва да уцелиш оборотите. Аз ползвам съединителя само при тръгване и при някои по-засукани моменти, но при превключване не.
            Прави се по следния начин: за превключване нагоре: ускоряваш, колкото искаш на тази предавка, връщаш газта и леко буташ лостчето нагоре.
            За по-ниска предавка като ти паднат оборотите натискаш надолу пак без газ и готово. Може и на високи обороти надолу, но по-трудно влиза.
            много мотори и много километри съм карал така и двигатели съм отварял скоростите са добре.
            благодаря за информацията опитах докато карах на задна да превклю4а на по висока предавка със съединител но нестана и паднах ,но след твоя коментар е по добре

            Коментар


            • #36
              До: Превключване на по горна предавка без съеденител

              Първоначално публикуван от stoian_(ducev) Преглед на мнение
              благодаря за информацията опитах докато карах на задна да превклю4а на по висока предавка със съединител но нестана и паднах ,но след твоя коментар е по добре


              Абе колега колко задни предавки има в твоя мотор?

              Не се заяждам - двусмислено е излязло. Ще счупиш нещо така я предавки я глава.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #37
                До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
                Абе колега колко задни предавки има в твоя мотор?

                Не се заяждам - двусмислено е излязло. Ще счупиш нещо така я предавки я глава.

                Колега кажи ми как да префключа като кара на задна

                Коментар


                • #38
                  До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                  Винаги ползвам съеденителя защото съм виждал на какво приличат зъбчатките на скорости превключвани без. Колегата погоре е прав - като знам колко струват едни скорости и колко едни дискове за съеденителя
                  LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                    Зъбните колела в скоростните кутии на мотоциклетите се износват най-вече от системно натоварване. Чупят се от това + неправилна експлоатация - превключване със или без съединител, но неправилно - каране на задна, скоци....
                    По зъбите на колелетата се получава т.нар. питинг, който представлява язви на самите зъби. При 600 куб. мотори се наблюдава най-вече на 3-та предавка. Затова и съществуват слуховете, че ДР, ХР, ХТ чупят 3-та скорост. Точно тя се износва, защото се кара най-вече на нея по пресечена местност и натоварването и не е плавно, а ударно най-вече заради неравностите и хода на задното колело.
                    Карайте смело без или със съедините, кой както му харесва, на 10-15 години сменяйте 3-та скорост и така

                    Коментар


                    • #40
                      До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                      Ха-ха и аз да се впиша в тази тема.
                      Онзи ден отидохме на разходка до Врачеш по едни чукари и напред имаше атв-та (мой приятели) и то прахоляк и аз нищо невиждам и изведнъж един коловоз и паднах настрани и счупих ръчката на съеденителя и това беше още в началото.И сигурно изминах 50-тина километри без съеденител и то даже в черни пътища на нагорници...беше ми кофти само тръгването, а иначе като си ми е вред си го използвам неслучайно са го сложили и сега си купих нова дръжка и фърча

                      Коментар


                      • #41
                        До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                        Няма да успееш да превключиш,защото не улучваш момента.Но се стреми да го налучкаш,защото в гората няма прошка.

                        Коментар


                        • #42
                          Kawasaki KMX въпрос

                          Имам един въпрос,значи имам Кавазаки КМХ 125 от скоро и имам един леко тъпичък въпрос как е направен мотора да му се вклиучват скоростите имам в предвид със съединител или без(става въпрос от 2ра на горе) аз до сега си го карах със съединител при превклиучване на вскяко скорост но един пич ми каза че не се било карало така и че на този мотор скоростите му се били вклиучвали като кросовите без.Та някаква идея ?

                          Коментар


                          • #43
                            До: Kawasaki KMX въпрос

                            Мотора е направен да му се включват скоростите както можеш.
                            Иначе - не те познавам, но от въпроса който си задал си вадя извод, че е по- добре да ги включваш със съединител.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Kawasaki KMX въпрос

                              Чети и реши сам еито тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=21003 Моето лично мнение е, че съединителя е направен за да се използва и когато не е напечено си включвам скоростите със него. Когато няма време за съединител го изпускам. Мотора няма да се строши но амортизацията на скоростите при включване без съединител е по голяма.
                              KAWASAKI Let the good times roll

                              Коментар


                              • #45
                                До: Kawasaki KMX въпрос

                                Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                                Чети и реши сам еито тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=21003 Моето лично мнение е, че съединителя е направен за да се използва и когато не е напечено си включвам скоростите със него. Когато няма време за съединител го изпускам. Мотора няма да се строши но амортизацията на скоростите при включване без съединител е по голяма.
                                +3
                                0888 074 049

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X