Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Превключване на по горна предавка без съеденител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Превключване на по горна предавка без съеденител

    Момчета, няма какво да се заблуждаваме, от съединителя файда има относно живота на зъбчатките.... Краси го е описал много добре... Не взимайте пример от състезания и състезатели, там историята е друга... По принцип ако се намери точния синхрон на обороти м/у двигател и вторични предавки няма проблем, влизат като в масло, все едно със съединител, но малко ако има разминаване в обороти всичко това го отнасят зъбчатките... Аз лично без съединител карам само когато ръчкам агресивно и нямам време да натискам съединителя, но само нагоре, надолу винаги свалям със съединител понеже е по трудно да изравниш оборотите, освен ако не караш на ниски обороти... И друго - когато свалям надолу винаги(е когато имам време де) го правя с междинна газ, незнам защо но изпитвам удоволствие от тая работа, а и безпорно скоростите се чувстват перфектно в този момент, имаш чувството, че са гумени така влизат..

    Коментар


    • #17
      До: Превключване на по горна предавка без съеденител

      Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
      Не нямат...по всичко приличат на истински мотор но....
      Имат, имат, доколкото знам Хондите всичките имат! Затова и скоростните им кутии са пословично издръжливи! А Ямахите нямат, и затова и по-трудно им влизат скоростите и повече се чупят! Мойта пък изобщо не превключва без съединител! Веднъж като ми се скъса жилото от яд целия се изправях върху лостчето и изобщо не трепна, като заварено! Зорлем се прибрах, добре че беше на 2-ра а не на по висока предавка!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #18
        До: Превключване на по горна предавка без съеденител

        Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
        Веднъж като ми се скъса жилото от яд целия се изправях върху лостчето и изобщо не трепна, като заварено! Зорлем се прибрах, добре че беше на 2-ра а не на по висока предавка!
        стига бе Слави...

        аз пък ХРа мога да го прекарам през София в най-голямото задръстване без грам съединител, много лесно си влизат скоростите, даже на подходящи обороти и неутралната я намирам от веднъж, въобще много лесно се кара без съединител...А дали има нещо като долен съединител и идея си нямам, но със сигурност неможе да тръгнеш от место с крачен съединител както е на ЧЗто...

        Коментар


        • #19
          До: Превключване на по горна предавка без съеденител

          Ами ХР-а си е Хонда, а мойто е Ямаха! Иначе верно не може да се потегля! Пробвах на един Доминатор! Но пък тръгнеш ли веднъж после включва без проблеми (за Доминатора става въпрос)!
          На мене не ми тежи че ползвам съединител. Емзеткаджийските навици трудно се забравят ! Даже ако ми махнат съединителя ще ми е криво! И на скутер да се кача пак едва се въздържам на моменти да не хвана спирачка вместо съединител!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #20
            До: Превключване на по горна предавка без съеденител

            Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
            стига бе Слави...

            аз пък ХРа мога да го прекарам през София в най-голямото задръстване без грам съединител, много лесно си влизат скоростите, даже на подходящи обороти и неутралната я намирам от веднъж, въобще много лесно се кара без съединител...А дали има нещо като долен съединител и идея си нямам, но със сигурност неможе да тръгнеш от место с крачен съединител както е на ЧЗто...
            Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
            Сега за 22-07 ето това е тест.
            Смених с нова гума и газ от Паничище към Говедарци после ски писта Мечит /качих я на 3 скорост без проблем преди само първа и тук там втора/ , хижа Мечит, връх малък Мечит, седлото, връх голям Мечит. страхотно изкачване с обратни завои и много голям наклон с големи камъни и точно тука реших да се правя на МЪЖ горе на върха засилих мотора по една поляна и изведнъж видях небето излетях от един камък скрит в тревата и след като се приземих счупих ръчката на съединителя и топлия стартер Точно на върха въпреки, че имам алуминиеви гардове на кормилото и аз не разбрах как се счупиха и даже паднаха от жилата. Прегледах моя милост и за най-голяма радост на мен ми нямаше нищо но на 2200 метра надморска височина и на 45км от Паничище усещането не беше никак приятно не ми беше даже до снимки. Та да не ви отегчавам повече спуснах се обратно по инерция след което запалих мотора в движение на скорост преди Говедарци и пристигнах в Паничище без ръчка на съединителя КОЕТО ЗА МЕН си е истинско геройство визирайки моите способности като ендурист. Това ми приключение може да бъде отценено само от колеги минали по този маршрут през Говедарци, хижа ВАДА, Паничище. Цялият този преход без ръчка едва ли щеше да е възможен ако двигателя беше без този маховик, на места скороста ми падаше почти до нула и двигателя поемаша без да изпука и изгасне.
            Гордея се с мене си
            За градско незнам ама ето аз съм се прибирал 45км по черно и пътеки без съединител.

            Коментар


            • #21
              До: Превключване на по горна предавка без съеденител

              Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
              Имат, имат, доколкото знам Хондите всичките имат! Затова и скоростните им кутии са пословично издръжливи! А Ямахите нямат, и затова и по-трудно им влизат скоростите и повече се чупят! Мойта пък изобщо не превключва без съединител! Веднъж като ми се скъса жилото от яд целия се изправях върху лостчето и изобщо не трепна, като заварено! Зорлем се прибрах, добре че беше на 2-ра а не на по висока предавка!
              sl.daskalov, имам един въпрос... казали са ми ,че на др-ите 3-та скорост им е слабото място, на братовчет ми (Evgeni Enduro) също му се беше счупила 3-та скорост, това от каране без съеднинител ли става или просто си им е слабо място ?
              Последно редактирано от Daniel Gyorev; 13-11-07, 14:03.
              KTM Fen

              Коментар


              • #22
                Re: Превключване на по горна предавка без съеденител

                като че ли си им е проблем, наблюдавам един, който за втори път чупи трета...
                Bling bling, money ain't a thing :)

                Коментар


                • #23
                  До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                  аз мойта цр-ка я карам две години почти и ползвам саединител само при тргъгване и при спускане..никакви проблеми нямам

                  Коментар


                  • #24
                    До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                    Не знам за ДР-ите. Познавам лично само един човек, който има ДР, а и той го има отскоро! Това дето го знам, го знам от личен опит или от споделен опит на приятели! Общо взето нещата дето ги знам са значително по-малко от тия дето не ги знам! Затова и чета с интерес форума! Ако знаех всичко, нямаше да ми е интересно !
                    "Do not correct a fool, for he will hate you;
                    Correct a wise man, for he will appreciate you."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                      Аз кво да кажа чета и си мисля карах др 600 1год. доминатор 650 1год. сега имам тт350 а преди това съм имал доста мотори но не са ендура и за това няма да споменавам за тях. Винаги ама винаги сменям скоростите без съединител, като схемата е следната изпълваш скоростта до колкото прецениш натискаш лостчето за скоростите нагоре връщаш гаста ряско но не съвсем до краи , това според мен всеки трябва да пробва и да усети как става наи точно. В момента в които натоварването от предавателното отношение стане равно на 0 изчезва и огромното усилие от триенето между скоростната зъбчатка и муфата която превключва към следващата предавка крака ти пропада и превключва скоростта .След това събитие даваш пак газ. Скоростите на моторите са с прави зъби и без синхронизатори и ако превключването става както съм го описал то е с почти нулево натоварване за скоростната кутия . При подобен режим на каране се натоварват предимно вилките които са направени от стомана при това хромирана с доста дебело покритие и са много здрави .... Моят личен съвет е че всеки трябва да пробва без съединител но ако не се получава и скоростите му хъркат или има някакъв друг проблем по добре е да си кара като използва съединител при всяко превключване или поне докато натрупа необходимия опит и това не стане от самосебеси .

                      Коментар


                      • #26
                        До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                        Имам карт 125 тунингован стандартен двигател kagiva 125 тои е с 6скорости,съединител ползвам само при потегляне,възходящите предавки връшташ гаста и превкючваш,низходяштите без гас и до 1 можеш да върнеш.но на xt-то 350 не съм пробвал,карам винаги със съединител но това е моя стил и избор.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                          Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                          Аз кво да кажа чета и си мисля карах др 600 1год. доминатор 650 1год. сега имам тт350 а преди това съм имал доста мотори но не са ендура и за това няма да споменавам за тях. Винаги ама винаги сменям скоростите без съединител, като схемата е следната изпълваш скоростта до колкото прецениш натискаш лостчето за скоростите нагоре връщаш гаста ряско но не съвсем до краи , това според мен всеки трябва да пробва и да усети как става наи точно. В момента в които натоварването от предавателното отношение стане равно на 0 изчезва и огромното усилие от триенето между скоростната зъбчатка и муфата която превключва към следващата предавка крака ти пропада и превключва скоростта .След това събитие даваш пак газ. Скоростите на моторите са с прави зъби и без синхронизатори и ако превключването става както съм го описал то е с почти нулево натоварване за скоростната кутия . При подобен режим на каране се натоварват предимно вилките които са направени от стомана при това хромирана с доста дебело покритие и са много здрави .... Моят личен съвет е че всеки трябва да пробва без съединител но ако не се получава и скоростите му хъркат или има някакъв друг проблем по добре е да си кара като използва съединител при всяко превключване или поне докато натрупа необходимия опит и това не стане от самосебеси .
                          Днеска пробвах превключване по метода на Павле, и се оказа че и моя мотор превключва и нагоре и надолу без никакъв проблем без съединител ! Още не мога да се начудя защо обаче не можах да превключа преди време като ми се скъса жилото на съединителя.
                          Човек се учи докато е жив!
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                            Абе на MZ-та дали ,ще стане,че сега е в бокса и немога да пробвам.
                            Ако не бях луд, щях да съм ненормален!!!!!.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                              По принцип става на всички мотори.Само трябва да нацелиш МОМЕНТА АЗ, досега съм карал всички мотори (вкл) и чужди,без съединител.само при тръгване го ползвам.Даже и камиона марка (КРАЗ) го карам пак така.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Превключване на по горна предавка без съеденител

                                Дори и при тръгване не е особено трудно без съединител.
                                Мотора работи на обороти, побутва се леко с крак(десния), в това време с левия се вкарва на първа и веднага се дава газ.
                                А като ще се хвалим кой как се е прибирал, аз скоро се прибирах до асфалта с този дефект:

                                П.П. Тази верига е от великата китайска марка MGM. На XL600 издържа точно колкото задна гума Митас С-02. Като нова има големи луфтове на втулките...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X