Колеги извинявам се за новата тема която пускам макар, че тя е разисквана много пъти за последните 2 години но понеже Митков си купи чисто нов мотор и не прави повече репортажи със снимков материал затова ще ми позволите да опитам аз![Wink](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/wink.gif)
Така откакто го имам мотора все ме влече към по труднодостъпни трасета но понеже е много мощен и няма ниски обороти или ми гасне или ме хвърля, той мотора си е добре аз не съм за него но не се отказвам.
Та реших малко да го "скопя" и закупих допълнителна тежест за маховика и се започна:
![](http://images18.snimka.bg/003478397.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478215.jpg)
Ето това е инструкцията и самия маховик има три вида по тежина това е средният вариант, за най-тежкият се изискават доста промени в двигателя и капака за средния са само 2 неща които са показани на снимката но за тях по нататък.
![](http://images18.snimka.bg/003478218.jpg)
Източва се маслото, добре е да му е дошло време за смяна![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![](http://images18.snimka.bg/003478224.jpg)
Отваряте капака внимателно да не се скъса гарнитурата.
![](http://images18.snimka.bg/003478241.jpg)
Правите скоба при стругар за да извадите маховика.
![](http://images18.snimka.bg/003478242.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478244.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478246.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478251.jpg)
Готово маховика е свален сега трябва да имате подръка лепило за резби, така пише в упътването за да може да намажете резбата на двете болтчета които закрепват допълнителната тежест към маховика.
![](http://images18.snimka.bg/003478252.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478253.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478254.jpg)
След което оставяте маховика за да може лепилото да позасъхне и преминавате към двете за дължителни промени в двигателя и капака.
![](http://images18.snimka.bg/003478464.jpg)
Точно тази ламаринк атрябва да се чукне лекичко за да влезе навътре с около 2-3 милиметра после резултата се проверява с луфтомер![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
След поставянето на маховика. И стъпка 2
![](http://images18.snimka.bg/003478460.jpg)
Тази част от оребрението на капака трябва да се изпили с флекс но след това трябва много хубаво да почистите от абразивната прах която се отделя при изпилването![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![](http://images18.snimka.bg/003478259.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478462.jpg)
След тези две процедури сме готови да затваряме капака. Но преди това не забравяите да сложите маховика![Icon Biggrin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Icon Biggrin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![](http://images18.snimka.bg/003478330.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478335.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478337.jpg)
Това е цялата философия особено ако имаш професионален майстор който да ти прави всичко това а ти само да снимаш![Icon Mrgreen](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Е аз имах и то доста добър при това, това е моя Гуру Будин от Дупница който след като тества творението беше много ама много приятно изненадан от резултата аз също![Wink](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/wink.gif)
Междувременно докато съхнеше лепилото и докато чакахме стругара да ни направи скобата сменихме маслото на предницата макар, че го бях сменял през януари тази година а също така направихме реглаж на клапаните които за този тип мотори е належащо да се прави много ама много често на 20-30 моточаса зависи от карането. Добре е също така да имате пълният комплект с пулове за клапани е аз имам![Big Grin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/biggrin.png)
![Big Grin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/biggrin.png)
![Big Grin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/biggrin.png)
За да не пълня темата с повече снимки то за останалите 2 процедури по реглажа и смяната на маслото на предницата вижте снимките тук: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=154733 За това как се държи мотора с новия маховик очавайте репортаж от понеделник![Icon Biggrin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Icon Biggrin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
П.П. За по детаилна информация тези снимки могат да се видят в по голям формат на горепосоченият уеб адрес /снимкабг/
![Wink](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/wink.gif)
Така откакто го имам мотора все ме влече към по труднодостъпни трасета но понеже е много мощен и няма ниски обороти или ми гасне или ме хвърля, той мотора си е добре аз не съм за него но не се отказвам.
Та реших малко да го "скопя" и закупих допълнителна тежест за маховика и се започна:
![](http://images18.snimka.bg/003478397.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478215.jpg)
Ето това е инструкцията и самия маховик има три вида по тежина това е средният вариант, за най-тежкият се изискават доста промени в двигателя и капака за средния са само 2 неща които са показани на снимката но за тях по нататък.
![](http://images18.snimka.bg/003478218.jpg)
Източва се маслото, добре е да му е дошло време за смяна
![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![](http://images18.snimka.bg/003478224.jpg)
Отваряте капака внимателно да не се скъса гарнитурата.
![](http://images18.snimka.bg/003478241.jpg)
Правите скоба при стругар за да извадите маховика.
![](http://images18.snimka.bg/003478242.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478244.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478246.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478251.jpg)
Готово маховика е свален сега трябва да имате подръка лепило за резби, така пише в упътването за да може да намажете резбата на двете болтчета които закрепват допълнителната тежест към маховика.
![](http://images18.snimka.bg/003478252.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478253.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478254.jpg)
След което оставяте маховика за да може лепилото да позасъхне и преминавате към двете за дължителни промени в двигателя и капака.
![](http://images18.snimka.bg/003478464.jpg)
Точно тази ламаринк атрябва да се чукне лекичко за да влезе навътре с около 2-3 милиметра после резултата се проверява с луфтомер
![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![](http://images18.snimka.bg/003478460.jpg)
Тази част от оребрението на капака трябва да се изпили с флекс но след това трябва много хубаво да почистите от абразивната прах която се отделя при изпилването
![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Icon Exclaim](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
![](http://images18.snimka.bg/003478259.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478462.jpg)
След тези две процедури сме готови да затваряме капака. Но преди това не забравяите да сложите маховика
![Icon Biggrin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Icon Biggrin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![](http://images18.snimka.bg/003478330.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478335.jpg)
![](http://images18.snimka.bg/003478337.jpg)
Това е цялата философия особено ако имаш професионален майстор който да ти прави всичко това а ти само да снимаш
![Icon Mrgreen](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Icon Mrgreen](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Wink](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/wink.gif)
Междувременно докато съхнеше лепилото и докато чакахме стругара да ни направи скобата сменихме маслото на предницата макар, че го бях сменял през януари тази година а също така направихме реглаж на клапаните които за този тип мотори е належащо да се прави много ама много често на 20-30 моточаса зависи от карането. Добре е също така да имате пълният комплект с пулове за клапани е аз имам
![Big Grin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/biggrin.png)
![Big Grin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/biggrin.png)
![Big Grin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/biggrin.png)
За да не пълня темата с повече снимки то за останалите 2 процедури по реглажа и смяната на маслото на предницата вижте снимките тук: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=154733 За това как се държи мотора с новия маховик очавайте репортаж от понеделник
![Icon Biggrin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Icon Biggrin](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
П.П. За по детаилна информация тези снимки могат да се видят в по голям формат на горепосоченият уеб адрес /снимкабг/
Коментар