До: Автоматичен съединител
темата наистина е интересна и нека малко да я посъживим та с Чинала от форума от лично на лично та до Реклуиза та направо копнах цялата кореспонденция защото на мен наистина ми е интересна тая тема
Цитат:
Мнение на Tpunep
Цитат:
Мнение на Chinela
Здравей, незнам дали ме помниш от Хисар, още веднъж ти благодаря за помощта тогава.
Аз съм решил да си продавам мотора или по точно да го сменя със 250ка пак CRF.
Ако имаш интерес разгледай ТОВА
Претендирам да няма такъв и толкова наточен мотор колкото моя в България...даже съм сигурен.
Но цената му е доста повече отколкото един нов...
Ако те интересува 0888 255669 Иван.
ЦРФ-а ти е много нагласен а си мислех че само аз и Десо сме олигофрени да вкараме повече пари в тунинг отколкото ни струват машините като нови но явно има и други като нас още съм в дилема не мога да си избера машина ама клоня най много към БЕТА450 2008г. а и чакам Гоблин да ми каже неква цена за 250T-RIDA на Скорпа но и Хондата ти ми хареса как съм я пропуснал тая тема незнам ако случайно се насоча към нея искам я така както си я направил без реклуиза че е голямо дърво ако си спомняш пък ти в Хисаря си говорихме за него ама явно не си ми обърнал внимание защото тръгването му е доста по меко и няма ряз да се изправи от место а това не помага особенно при преминаване на трупи канавки и други препяствия които се налага да минеш от място а и се скапва от раз направо прави на сол всички дискове казвам го от опит имах такъв на кфх450 2008г. ДВГ е същия като на КЛХ450 2008г.
За Реклуза ИЗОБЩО не си прав.. Не забравяи, че това е мотор а не АТВ и не можеш да го твърдиш. На ЕРЗБЕРГ..най трудното ендуро в света всички карат с реклуз моторите си и затова аз вкарах 5бр за мен и за тримата българи който ще карат там тази година. Все си мисля, че ако аз не разбирам от реклуз за МОТОРИ то световният елит в ендурото са по компететни. Говорих с Антим за ваште проблеми НО при моторите не е така и се изправят на задна гума от раз..тоест от място..мотора е около 100-110кг. а АТВ-то ако не се лъжа е поне двойно.
П.П. На Бухово състезанието Кокера и Жасмин са първи и втори а карат с моите реклузи. Там е най трудното трасе с най много препятсвия....НЕЩО ДА КАЖЕШ
темата наистина е интересна и нека малко да я посъживим та с Чинала от форума от лично на лично та до Реклуиза та направо копнах цялата кореспонденция защото на мен наистина ми е интересна тая тема
Цитат:
Мнение на Tpunep
Цитат:
Мнение на Chinela
Здравей, незнам дали ме помниш от Хисар, още веднъж ти благодаря за помощта тогава.
Аз съм решил да си продавам мотора или по точно да го сменя със 250ка пак CRF.
Ако имаш интерес разгледай ТОВА
Претендирам да няма такъв и толкова наточен мотор колкото моя в България...даже съм сигурен.
Но цената му е доста повече отколкото един нов...
Ако те интересува 0888 255669 Иван.
ЦРФ-а ти е много нагласен а си мислех че само аз и Десо сме олигофрени да вкараме повече пари в тунинг отколкото ни струват машините като нови но явно има и други като нас още съм в дилема не мога да си избера машина ама клоня най много към БЕТА450 2008г. а и чакам Гоблин да ми каже неква цена за 250T-RIDA на Скорпа но и Хондата ти ми хареса как съм я пропуснал тая тема незнам ако случайно се насоча към нея искам я така както си я направил без реклуиза че е голямо дърво ако си спомняш пък ти в Хисаря си говорихме за него ама явно не си ми обърнал внимание защото тръгването му е доста по меко и няма ряз да се изправи от место а това не помага особенно при преминаване на трупи канавки и други препяствия които се налага да минеш от място а и се скапва от раз направо прави на сол всички дискове казвам го от опит имах такъв на кфх450 2008г. ДВГ е същия като на КЛХ450 2008г.
За Реклуза ИЗОБЩО не си прав.. Не забравяи, че това е мотор а не АТВ и не можеш да го твърдиш. На ЕРЗБЕРГ..най трудното ендуро в света всички карат с реклуз моторите си и затова аз вкарах 5бр за мен и за тримата българи който ще карат там тази година. Все си мисля, че ако аз не разбирам от реклуз за МОТОРИ то световният елит в ендурото са по компететни. Говорих с Антим за ваште проблеми НО при моторите не е така и се изправят на задна гума от раз..тоест от място..мотора е около 100-110кг. а АТВ-то ако не се лъжа е поне двойно.
П.П. На Бухово състезанието Кокера и Жасмин са първи и втори а карат с моите реклузи. Там е най трудното трасе с най много препятсвия....НЕЩО ДА КАЖЕШ
Коментар