Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматичен съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Автоматичен съединител

    темата наистина е интересна и нека малко да я посъживим та с Чинала от форума от лично на лично та до Реклуиза та направо копнах цялата кореспонденция защото на мен наистина ми е интересна тая тема
    Цитат:
    Мнение на Tpunep
    Цитат:
    Мнение на Chinela
    Здравей, незнам дали ме помниш от Хисар, още веднъж ти благодаря за помощта тогава.
    Аз съм решил да си продавам мотора или по точно да го сменя със 250ка пак CRF.
    Ако имаш интерес разгледай ТОВА
    Претендирам да няма такъв и толкова наточен мотор колкото моя в България...даже съм сигурен.
    Но цената му е доста повече отколкото един нов...
    Ако те интересува 0888 255669 Иван.

    ЦРФ-а ти е много нагласен а си мислех че само аз и Десо сме олигофрени да вкараме повече пари в тунинг отколкото ни струват машините като нови но явно има и други като нас още съм в дилема не мога да си избера машина ама клоня най много към БЕТА450 2008г. а и чакам Гоблин да ми каже неква цена за 250T-RIDA на Скорпа но и Хондата ти ми хареса как съм я пропуснал тая тема незнам ако случайно се насоча към нея искам я така както си я направил без реклуиза че е голямо дърво ако си спомняш пък ти в Хисаря си говорихме за него ама явно не си ми обърнал внимание защото тръгването му е доста по меко и няма ряз да се изправи от место а това не помага особенно при преминаване на трупи канавки и други препяствия които се налага да минеш от място а и се скапва от раз направо прави на сол всички дискове казвам го от опит имах такъв на кфх450 2008г. ДВГ е същия като на КЛХ450 2008г.

    За Реклуза ИЗОБЩО не си прав.. Не забравяи, че това е мотор а не АТВ и не можеш да го твърдиш. На ЕРЗБЕРГ..най трудното ендуро в света всички карат с реклуз моторите си и затова аз вкарах 5бр за мен и за тримата българи който ще карат там тази година. Все си мисля, че ако аз не разбирам от реклуз за МОТОРИ то световният елит в ендурото са по компететни. Говорих с Антим за ваште проблеми НО при моторите не е така и се изправят на задна гума от раз..тоест от място..мотора е около 100-110кг. а АТВ-то ако не се лъжа е поне двойно.

    П.П. На Бухово състезанието Кокера и Жасмин са първи и втори а карат с моите реклузи. Там е най трудното трасе с най много препятсвия....НЕЩО ДА КАЖЕШ
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • #47
      До: Автоматичен съединител

      И аз карам повече от година с него, и не е имало случай на не иска да се изправи от място (wr450)

      Коментар


      • #48
        До: Автоматичен съединител

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Някой да ползва такъв случайно?Въобще как седи положението , намират ли се в България , цена и тн.
        Предварително благодаря за информацията.
        http://www.cyclebuy.com/shopping/z-s..._start_ktm.htm
        Като ти казах ме само жена ти да го кара,а ти със 100 и кусур кила къде си тръгнал по чукарите.. Обади се на Панагюрище 17 или Раковска 37 да помислим по въпроса.

        Коментар


        • #49
          До: Автоматичен съединител

          явно при АТВ-тата нещата седят малко по иначе по голямо съпротивление повече килограми, различен център на тежеста и си оказва влияние а имам и един друг въпрос лесно ли целите неутрална или я подминавате няколко пъти докато я нацелите защото тоя проблем го имаше при мен
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #50
            До: Автоматичен съединител

            Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
            явно при АТВ-тата нещата седят малко по иначе по голямо съпротивление повече килограми, различен център на тежеста и си оказва влияние а имам и един друг въпрос лесно ли целите неутрална или я подминавате няколко пъти докато я нацелите защото тоя проблем го имаше при мен
            Това зависи от кошницата.Ако се е назъбила няма уцелване.На ВР-а ми беше така и успявах да включа N само ако леко се движи мотора.
            offroad фен
            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

            Коментар


            • #51
              До: Автоматичен съединител

              Че е назъбена назъбена е ама леко некви десети от мм. с една пиличка и се оправя а може и нещо с монтажа да се е бъгясало защото имаше един метално престъргване при потегляне питам за да знам дали грешката не е някъде в моя телевизор защото определено си беше благинка реклуиза макар и за кратко и се чудя дали да не го върна обратно защото метала на феродовите дискове беше буквално прегорял и се ронеше в ръцете голямо триене и нагреване ще да е било ако е бил леко пренатегнат съединителя та накрато има ли некой по компетентен към когото може да се обърна за съвет при монтажа
              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

              Коментар


              • #52
                До: Автоматичен съединител

                Луфта трябва да е идеално точен, ако го прескочиш с феродовите дискове се случва точно това, също може и други елементи да повреди, ако си прекалил и луфта е бил много по малък от допустимото може да си прецакал и целия съединител, за назъбената кошница, гледах в инструкцията на съединител за CRF че абсолютно не трябва да се монтира при това положение, като ги изпилиш луфта между дисковете и кошницата става по голям и ударите при тръгване я подбиват с по голяма сила и става още по кофти за съединителя.

                Коментар


                • #53
                  До: Автоматичен съединител

                  Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                  Че е назъбена назъбена е ама леко некви десети от мм. с една пиличка и се оправя а може и нещо с монтажа да се е бъгясало защото имаше един метално престъргване при потегляне питам за да знам дали грешката не е някъде в моя телевизор защото определено си беше благинка реклуиза макар и за кратко и се чудя дали да не го върна обратно защото метала на феродовите дискове беше буквално прегорял и се ронеше в ръцете голямо триене и нагреване ще да е било ако е бил леко пренатегнат съединителя та накрато има ли некой по компетентен към когото може да се обърна за съвет при монтажа
                  Двамата Пламеновци от Варна ги разбират тези наща.На Софииското състезание ги питай и ще ти кажат всичко подробно и ясно.Имам впредвид Пламем Кунев и Пламен Ташков.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Автоматичен съединител

                    Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                    Двамата Пламеновци от Варна ги разбират тези наща.На Софииското състезание ги питай и ще ти кажат всичко подробно и ясно.Имам впредвид Пламем Кунев и Пламен Ташков.
                    Мерси ще ги попитам ако ги засека
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Автоматичен съединител

                      Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                      Че е назъбена назъбена е ама леко некви десети от мм. с една пиличка и се оправя а може и нещо с монтажа да се е бъгясало защото имаше един метално престъргване при потегляне питам за да знам дали грешката не е някъде в моя телевизор защото определено си беше благинка реклуиза макар и за кратко и се чудя дали да не го върна обратно защото метала на феродовите дискове беше буквално прегорял и се ронеше в ръцете голямо триене и нагреване ще да е било ако е бил леко пренатегнат съединителя та накрато има ли некой по компетентен към когото може да се обърна за съвет при монтажа
                      Като се видим ще ти обясня подробно.
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #56
                        До: Автоматичен съединител

                        Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                        Като се видим ще ти обясня подробно.
                        Познаваме се бегло но вчера съм те изпуснал за 5 минути разминали сме се в трезора на банката където бех да измъкне некой лев от змиярника за новата пърпоретка иначе щях да те преградя веднага сега на Софийското ако си свободен че са ви много ангажиментите покрай организацията ще ти се обадя ако имаш време да ми обясниш
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Автоматичен съединител

                          Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                          Познаваме се бегло но вчера съм те изпуснал за 5 минути разминали сме се в трезора на банката където бех да измъкне некой лев от змиярника за новата пърпоретка иначе щях да те преградя веднага сега на Софийското ако си свободен че са ви много ангажиментите покрай организацията ще ти се обадя ако имаш време да ми обясниш
                          Ok, няма грижи!
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #58
                            До: Автоматичен съединител

                            на ерзберг почти никой не кара с реклуз
                            за големи 4 такти би помогнал в общи линии особенно за хора които не са свикнали с челъмите с полусъединителя
                            ..за триал каране обаче и много хард ендуро и за 2 тактови не е много добра идея защото половината от триал челъмите да преодолееш нещата се правят със съединителя
                            ..ако ставаше на световното по триал всички щяха да са с реклузи
                            ..иначе има и плюсове особенно за 4 тактови мотори и особенно ако е от модела про и има и ръчка

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X