Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматичен съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: автоматичен съединител

    Миии, превключване с копче ?
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      До: автоматичен съединител

      И това не е лошо, ама "не е най-важното", дет се казва в една реклама !
      (въх много реклами взех да гледам напоследък)
      Видяхме го, когато дойдоха Катох и къмпъни !
      Жокер !
      Вярвам всеки е изпадал в ситуация, когато е тръгвал да катери някой стръмен склон и не може да го изкара докрай. По инерция стискаш предната спирачка, ама тя не върши работа, а задната не ти е възможно да натиснеш, защото кракът ти е останал назад или се подпираш на него и моторът стремглаво се засива обратно надолу ...
      Ха сега нататък ...

      Сега Гълъбин ще изпорти хубавата задачка !
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #18
        До: автоматичен съединител

        Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
        И това не е лошо, ама "не е най-важното", дет се казва в една реклама !
        (въх много реклами взех да гледам напоследък)
        Видяхме го, когато дойдоха Катох и къмпъни !
        Жокер !
        Вярвам всеки е изпадал в ситуация, когато е тръгвал да катери някой стръмен склон и не може да го изкара докрай. По инерция стискаш предната спирачка, ама тя не върши работа, а задната не ти е възможно да натиснеш, защото кракът ти е останал назад или се подпираш на него и моторът стремглаво се засива обратно надолу ...
        Ха сега нататък ...

        Сега Гълъбин ще изпорти хубавата задачка !
        Давайте нататъкЖоро , довърши бе
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #19
          До: автоматичен съединител

          има и още една марка
          STM , италианска , с тях карат доста на световното по мотокрос

          http://www.hmstm.com/offroad.htm

          http://www.hmstm.com/technology.htm
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #20
            До: автоматичен съединител

            И аз мога да кажа ... срещу 5 лв
            DCRT®

            Коментар


            • #21
              До: автоматичен съединител

              Е-е, поразмърдайте мозъци малко де, аз почти ви наведох на верния отговор !
              Отивам сега да пия кафе с пичовете от клуба и като се върна после ще видя как вървят залаганията и дано имаме печеливш !

              ... и никой да не пише ЛС на Гълъбин !

              ... а Ивка ще си има "сериозни неприятности" с моя милост !!!
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #22
                До: автоматичен съединител

                Айде и аз да ви напиша нещо по въпроса, че Събин не е видял темата!

                Впечатленията ми са доста бегли и се базират на 2500-3000 км каране с ВР-а преди да го сменя.(Събин има над 10000 км с "Реклуз").Значи точния термин за този съединител е не автоматичен,а центробежен.Принципа на действие Чинела добре го е описал.Скоростите си ги сменяш нормално с лостчето.Като цяло е супер за ендуро, но и в мотокроса доста карат с такива.Мотора става доста по-мек и плавен и прощава доста грешки.Отделно за камънак и гадни пътеки контрола е в пъти по-добър.Ето ви накратко моята оценка:

                "+"
                -мотора става плавен,след подаване на газ липсва характерния удар,съотвено гумата има по-малка склонност да превърти
                -Намалява износването на верига,пиньони и скорости
                -Мотора не може да изгасне
                -Улеснява в максимална степен карането по "хард ендуро" трасета
                -Перфектен контрол върху газта (ефекта на полусъединителя се постига само с подаване на газ,лявата ръка е свободна)
                -лесна настройка на оборотите при които да зацепва
                -Мотора не може да ти загасне при спускане

                "-"
                -1 комплект феродови дискове годишно
                -супер стръмните спускания са проблем,особено когато си до мотора,защото няма моторна спирачка (решим проблем)
                -маслото си заминава по-бързо
                -вдига температурата на двигателя с около 5 градуса
                -ако катериш не е желателно да спираш или да ти изгасне мотора по някакъв повод,направо се свличаш надолу (решим проблем)
                -2000 км сервизен интервал-проверка на луфта

                От "Реклуз" предлагат 2 кита с които проблемите отпадат

                1.Допълнително ръчно отцепване (с нормална ръчка) което се налага ако мотора те дръпне някъде или започне да се обръща при изкачване и т.н
                2.Допълнителен кит за задната спирачка която се изнася с малка ръчка до тази за съединителя.

                Като цяло изисква свикване и малки корекции в карането защото трябва да се кара на по-високи обороти (за да стои зацепен),удължава времето на "trottle response" и т.н. дреболии.


                Ако някой иска да пробва и има излишни минимум 1К може да пусне ЛС на Събин.Той е монтирал над 20 на различни мотори.
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #23
                  До: автоматичен съединител

                  Ебаси колко поста докато драсна 2 изречения
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #24
                    До: автоматичен съединител

                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                    Сега Гълъбин ще изпорти хубавата задачка !
                    Мда, как добре си те познава Жоре

                    И все пак, нека да видиме дали всички са разбрали задачката на Жоро

                    ПС: По темата - аз съм изградила до такава степен навика да стискам съединителя, че надали някога ще мога да се отуча от него. Вижда ми се направо непосилна задача. Дори когато си бях пукнала пръста и пак не преставах да налягам съединителя, въпреки че ме болеше. Въобще предлагат ли се такива джаджи за 2Т мотори?
                    Иначе за силните 4Т машини тази екстра като че ли си е едно неоспоримо предимство.
                    DCRT®

                    Коментар


                    • #25
                      До: автоматичен съединител

                      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                      Автоматичния съеденител не е лошо нововъведение, но ако схемата се доразвие, става още по-гуд.
                      Я познайте сега какво имам В НА ИЗпредвид ?!!!
                      Схемата вече е доразвита,а за "судокото" никой няма да се светне почти съм сигурен
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #26
                        До: автоматичен съединител

                        Този автоматичен съединител, доколкото разбирам от описанието на Чинела, си е триещ съединител в маслена баня, който се задейства от центробежен механизъм! Това обаче, според мене, автоматически ще доведе до някои неудобства и нежелани за мене ефекти!
                        1. Настройката, предполагам че позволява отделяне на съединителя и зацепване, при точно определени обороти! Това според мене е неудобство, защото от досегашния си опит с моторите, съм забелязал че ми се налага да сменям предавки, хващайки съединителя, при най-разнообразни обороти съобразено с терена и скоростта на движение!
                        2. Горното неудобство предполагам че донякъде се компенсира чрез работа в режим " полусъединител", който режим предполагам също се избира автоматично, от самото устройство! Това обаче неминуемо ще доведе до повече износване и по-честа подмяна на дисковете, а предполагам че и те не са евтини, както и целия съединител!
                        3. В мотора се вкарват допълнителен брой детайли и механизми (сачми, пружинки и др.), които също подлежат на износване и амортизация, а това допълнително оскъпява и без това скъпата поддръжка на тези машини!
                        4. Автоматизирането на работата на съединителя, ми се струва че ще ме лиши от част от трудностите при управлението на мотора, а от там и от част от удоволствието от владеенето и управлението на мотора! Освен това ще си създам вредни навици за управлението на мотора и при качване на друг мотор (без такъв съединител) може да се окаже че вече ми е много трудно да го карам!
                        Единственото безспорно преимущество на този съединител, според мене е, че човек има възможността по всяко време и при всякакви условия, да държи здраво кормилото с двете си ръце.
                        Все пак всичко това са си мои предположения! Никога не съм карал мотор с такъв съединител!
                        "Do not correct a fool, for he will hate you;
                        Correct a wise man, for he will appreciate you."

                        Коментар


                        • #27
                          До: автоматичен съединител

                          Докато съм писал, Гълъбин е потвърдил някои от предположенията ми!
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #28
                            До: автоматичен съединител

                            Аз приложих друга схема
                            Карам си го като нормален съединител,просто ръчката става супер безтегловна и не винаги е задължително да я стиснеш
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #29
                              До: автоматичен съединител

                              Гълъбине , ти си покарал с такъв , кажи сега , струва ли си парите операцията
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • #30
                                До: автоматичен съединител

                                Явно трябва да пробвам и така ще разбера
                                Първо ще сравня малко цени , на италиянските НМ за сега цена не мога да намрея.За сега
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X