Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

    Пробвай да включиш втора скорост и не пускай съединителя, но в нанадолнище и то горе долу стръмно. Това е мощен мотор аз помня, че мз 150 влачеше леко гума, а какво остава за този звяр. Включвай втора докато се движеш в нанадолнище и не пускай съединителя така ще разбереш дали е добре

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

      Ти четеш ли това което пишеш?
      Той знае че нещо не е както трябва, това което си написал как ще помогне не знам.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

        Човек, ти дори не знаеш какъв е този мотор, не си карал такъв, пък да се радваме въобще, ако си се докосвал до такъв, нищо лично, но...
        За кое говориш за моторната спирачка ли да му пробвам?Да като е нанадолнище и сложиш втора или първа се държи и ако е съвсем здраво нанадолнище почва да влачи гумата, ако сложиш по-голяма скорост примерно 4 и се движиш бавно надолу тръгва да се мъчи и да кюхка да изгасне двигателя, ако това е някакъв тест на съединителя е ето това прави.

        Като се загаси мотора и да буташ и да не буташ на скорост като е и с натиснат съединител не мърда влачи гумата.

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

          Аз мисля че е жилото виж натегни го малко, но не прекалено, и после пиши какъв е резултата. Или пък може както един колега който беше писал по горе, да е от къс ход на ръчката.

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

            Ами като ти е малък хода на жилото нормално да става така ти дори не знаеш какво представлява съединителя нищо лично но... Това което съм карал е било два пъти по-мощно, но това е друг въпрос всеки да си мисли каквото иска. Според мен не питай форум, защото тук вече са малко хората, които могат да ти отговорят.(Най-вече че само можем да гадаем без да го видим на място) Най-добре да ти го настрои при нужда някой, който разбира
            Последно редактирано от rdlegy; 08-04-14, 16:17.

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

              rdlegy, молим ти се слезни на земята.

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                Всъщност днес се зачудих за жилото и взех едни клещи и лостчето което движи жилото го побутнах още малко и воала взе, че тръгна мотора, после го опънах малко и сега със загасен мотор си се движи с натиснат съединител дори да е на скорост.Благодаря за помоща!

                Искам да попитам понеже оригиналния ауспух ми направи проблем(то нали е хванат с нитове отзад капачката и всичко и от вибрациите почна да има луфт много отдавна и накрая издуха всичко и остана само кожуха на ауспуха) както си е редно, то вътре имаше малко вата, но купих такава за комини огнеупорна и го направих, доста по-тих стана мотора и с мек и хубав звук.Откъде мога да купя отзад капачката за сносни пари, някаква по-хубава или нещо такова, защото моята има доста драскотини и неща, гледах някакви, но са по 80-100лв.

                Другото което искам да попитам, настройка на карбуратора това чудо има ли?С бащата гледахме много и с един негов приятел, но никакви винтчета за регулировка не намерихме, само оборотите.От ръкохватката за газта(не е това името й, но не го знам) тръгват две жила предполагам едното за бензина, другото въздух.

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                  Настройка на карбуратора има,но като те слушам май не ти е работата да пипаш.Оборотите не се правят от двете жила,а от врътка черна назъбена долу под смукача на карбуратора.Двете жила са за подаване и връщане на на газта.
                  п.п. Май си открил топлата вода с откриването на късия ход на ръчката Можеше да смениш прожини,дискове кошници и т.н.т
                  0888 074 049

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                    За двете жила просто това беше предположението на няколко човека и знам коя е врътката за оборотите, просто явно не съм се изразил добре.
                    Къде е настройката на карбуратора, ако може да кажете в случая?Карбуратора му е RCF или нещо такова.

                    ПП Ще помоля без неща от сорта заведи го на сервиз, защото просто за елементарни неща няма да стане, ако е нещо по двигател вътре добре, но иначе...То не е само заради парите, но в хонда смяна на маслен филтър, масло и от двете страни, пране на въздушен филтър и омасляване, почистване и мазане на верига -150лв, което аз мога сам да си го направя без никакви проблеми.Така по форумите трудно може да се разбере, колко е технически грамотен човека и не само.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                      Карба на 4т мотор не е проста работа като на 2т. Аз не бих бутал

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                        Карба би трябвало да ти е Keihin FCR-MX * ,където * ти е мм на карбуратора (39/41 не знам на 250-ките колко е).Имам файл,на който подробно е описано сглобяването,разглобяването и кое какво е на карбуратор KEIHIN FCR-MX.Ако си с такъв кажи да я пусна във форума-може да послужи и на някой друг за нещо : )

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                          Пич спри да пишеш глупости по темите!rdlegy
                          Последно редактирано от GAZ_UAZ; 11-04-14, 23:26. Причина: допълнение

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                            мхм и каква глупост казах? По-добре да го прави някой, който разбира от колкото самоуки като теб. Такива смели българи има много, само че са смели до едно време преди да увиснат при майстора. Аз затова, което не мога да правя не пипам и не ми е за 20-30 лева да ми го регулира някой който разбира. Ако всеки разбираше от 4т двигатели щяхме да си ги правим и сами, само че не е просто. Ти, ако много можеш аз не мога и си го признавам затова и казвам на момчето да не си експериментира за 30-тина лева !

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                              То ако беше само една глупост щеше да е добре.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                                Както горех помолих, айде без нещата за сервиза.Никой не съм хванал за гушата и да му казвам, ако не стане и не е това, че не знам си какво.
                                Относно карбураторите на двутактовите и на четиритактовите, до сега съм гледал карбуратори на двутактов (ДТ50) и пак се настрой добре и от тогава само на скутери и едно четиритактово китайско ендуро и проблем нямах.Както казах, просто не намирам винтчетата и явно не е толкова проста настройката му като на скутер за 2000лв четиритактов, все пак това е хонда от висок клас и така.
                                @Valenttin Krasimorov
                                Колега, ако можеш го качи, ще ми бъде от полза според мен.Ще съм много благодарен!

                                @rdlegy
                                Колега, по горе написах това за сервиза...ако някой може да помогне ще съм му благодарен, ако не нека замълчи.Не мога да разбера мнения ли искаш да трупаш или го правиш заради друго, нямам нищо лично към теб, но горе стана ясно, че дори не си виждал такъв мотор, но даваш мнение, както се казва професора не винаги може да има мнение, но за сметка на това профана винаги го има!

                                ПП И както казах по горе по форумите е доста трудно да си разберем техническата способност и умения, примерно вчера ме викаха при един съсед, защото няма ток отвън на лампите и просто може да си провери ключа, но са вързани в ръцете, а е на 35години.Купихме един ключ и го сменихме и воала...
                                Както и да е, ако някой може да помогне да помогне!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X