Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

    Колеги искам да ви попитам за две неща, първото от което е, че имам едно тракане от веригата, обикновено карам с още някой и понякога е с един със скутер и ако карам по-бавно заради него то значи без газ и при подаване на газ се чува едно затракване и спира.От веригата е, ако просто на някой завой пусна газта и съм на трета и после дам газ пак трака, а ако е със втора не, просто при ниски обороти го прави.Опънах веригата отзад с едно деление и намаля значително, но пак го има леко.Веригата я смазвам често с масло или грес, но след едно каране всичко е избягало.

    Другото за което искам да попитам какво мислите и дали при вас е така, а то е, че примерно караш мотора и го спираш и си го оставил примерно на втора и после за да искаш да го преместиш дори да натиснеш съединителя не става да завърти гумата, а трябва да изкараш от скорост, ако ме разбирате, ако мотора е загасен съединителя му не работи, а при един познат с друга 250ка не хонда, но пак кросов си работи, тук нали ги водят хидравлични и някакви такива, заради това ли е?
    Мотора е Honda CRF 250R 2005г.
    Благодаря предварително!

  • #2
    От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

    Пълният крос иска обороти на всички предавки да го караш бавно е мъчение и за мотора и за моториста затова се чува този звук, провери си водачите на веригата да не би да е свършил някой. Гледай веригата да не е много натегната, по-добре по отпусната отколкото натегната защото може да счупиш нещо, а за съединителя трябва да бъде перфектно регулиран да не буксува и да не се чуват силни шумове при включване на първа скорост, когато буташ мотора на скорост със натиснат съединител трябва да има леко съпротивление, а не да не може да помръдне.
    Ако съм сгрешил нещо поправете ме.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

      Както каза колегата ,не е добре да го караш в ниски обороти! Съединителя не ти отделя.Това е възможно от неправилна настройка,но по-вероятно е да им нещо за смяна. Пробвай първо като по-безболезнено със смяна на пружини!

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

        Веригата не се маже с масло или грес, а с спрей за вериги !!!

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

          Аз я мажем с мас , по екологично е

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

            Попринцип аз говоря едно, но правя друго. Често я мажа с животинско масло, а когато нямам с олио или по-скъпо, но по-добро зехтин. Мирише хубаво и смазва добре

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

              Първоначално публикуван от mx rider Преглед на мнение
              Както каза колегата ,не е добре да го караш в ниски обороти! Съединителя не ти отделя.Това е възможно от неправилна настройка,но по-вероятно е да им нещо за смяна. Пробвай първо като по-безболезнено със смяна на пружини!
              И как ще му помогнат на тоя съеденител новите пружини да отделя?Може да е от неправилен вискозитет на маслото в скоростите или да нямаш достатъчно ход на ръчката на съеденителя(например да опира в гумената ръкохватка)И както казаха по горе да иска малко да се натегне жилото,но толкова колкото трябва иначе може да почне да буксува в движение по малко и без да се усетиш за няколко карания и хвърляш дисковете.
              0888 074 049

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                Имам и "мокра" смазка на Finish Line и една на Welgo но едно шише 12лв отива за две мазания или две карания и после нищо няма по нея.Мотора като го взех беше минал през сервиз на Хонда и си беше с някаква червена грес, не съм сигурен дали е било грес.
                В скоростите маслото е сменяно в сервиза им пак и трябва да са сложили подходящо, защото маслен филтър, пране на въздушен и двете масла със смяната им в двигателя и скоростите излезна 98лв и веригата почистиха и намазаха.

                Отделно искам да кажа, когато мотора е запален проблем със съединителя няма, отделя перфектно, това не отделя не можах да го разбера.Съединителя зацепва горе долу като тръгна да се отпуска лоста от средата на хода му.
                Да го притегна жилото и то ще почне да отделя по надолу, тоест да очаквам ако го направя при загасено положение да почне да се движи като е на скорост с натиснат съединител.Както казах по-горе при загасен двигател, ако се тръгне да се бута и е на скорост дали си натиснал или не съединителя задната гума блокира и се влачи, пробвах го днес.

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                  Веригата си я мажи спокойно с масло.И на двата ми мотора си я мажа с масло,остави ги тези изказвания на големия спец по-горе.А при изгасен двигател и натиснат съединител,мотора трябва да може да го буташ,като усещаш малко съпротивление.
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                    Ако не си натиснал съединителя нормално да влаче, но като го натиснеш и пак влаче не е добре. Нали също знаеш, че маслото се сменя на определен брой резервоара

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                      Аз знам на колко време се сменя маслото, не съм вчерашен или да го сменям когато ми скимне.
                      За мен ясно го написах, но явно си помисли, че се чудя защо мотора при вкарана скорост, загасен влачи гумата, влачи гумата при натиснат съединител, държи се абсулютно еднакво при натиснат и не натиснат съединител.Къде да търся проблема, така си е от както го взех.При запален двигател и вкарана скорост и натиснат съединител няма такова напрежение да тръгне или нещо такова да не отделя съвсем и да държи, държи се съвсем нормално, но загаси ли се, съединителя спира да работи.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                        Най-добре го закарай на майстор може проблема да не е от жилото.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                          Ако нещата са така както ги описваш най-добре го закарай на майстор, може проблема да не е от жилото.
                          С такъв проблем още не съм се сблъсквал.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                            Първоначално публикуван от Наско Петков Преглед на мнение
                            И как ще му помогнат на тоя съеденител новите пружини да отделя?Може да е от неправилен вискозитет на маслото в скоростите или да нямаш достатъчно ход на ръчката на съеденителя(например да опира в гумената ръкохватка)И както казаха по горе да иска малко да се натегне жилото,но толкова колкото трябва иначе може да почне да буксува в движение по малко и без да се усетиш за няколко карания и хвърляш дисковете.

                            Това за пружините го кавам от опит,не съм специалист! Съединителя на ЦРФ-а ми почти не отделяше,а при по-голям товар усещах,че и буксува.Реших да сменя първо пружините за да видя дали ще спре да буксува.Е, не спря,но започна да отделя много добре! След това смених и фер.дискове и спря и да буксува.

                            Поздрави!
                            Последно редактирано от mx rider; 07-04-14, 20:32. Причина: Правопис

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за тракане и съединител Honda CRF250

                              Нямам ремарке да го мъкна пак до сервиза на Хонда пък е и гледан там и нищо не казаха, при запален мотор проблем не прави заради това за момента го оставям.
                              Ако някой знае какво е да свирка.
                              Колегата ме е изпреварил, като на каране не прави проблем, 90кг човек го взе на планината с доста мотори зад гърба си и нищо не спомена за това, то за буксувания на съединителя, то пак ли е той?Запалиш ли няма проблем, слагаш първа и държиш съединител и не те бута напред да тръгне, защото не е отделил съвсем и такива.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X