Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Крива капла.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Крива капла.

    Привет на всички, когато са ми слагали няколко спици са ги натегнали прекалено много и каплата ми бие. Говорим за задна 19. Може ли да се изправи и какво трябва да направя? Благодаря ви!

  • #2
    От: Крива капла.

    Ако бие на ляво , спиците от лявата страна/там където е криво/ги отхлабваш , а тези в дясно ги натягаш. Въртиш с не повече от 1/2 оборот , на най-кривото повече , съседните спици по-малко , с колкото разхлабваш тези в ляво , с толко натягаш тези в дясно , ако още е крива , повтаряш процедурата.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      От: Крива капла.

      От каде си ?

      Не си прави експерименти , а я занеси на някои който да ти я прави (които знае как) ,иначе може да караш осмица
      ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА

      Коментар


      • #4
        От: Крива капла.

        Здравей от Стара Загора съм. Появи се проблем. Спиците не се отвъртат. Какво правим ?

        Коментар


        • #5
          От: Крива капла.

          Първоначално публикуван от alexey Преглед на мнение
          Здравей от Стара Загора съм. Появи се проблем. Спиците не се отвъртат. Какво правим ?


          Сваляш гумата,взимаш една малка газова горелка,нагряваш,като внимаваш да не разтопиш нещо/нипелите ти най вероятно са алуминиеви/,охлаждаш и развиваш.И така спица след спица.После им добави и малко смазка.Нагрявай нипелите а не спиците.Минал съм през подобен проблем и метода действа.Успех!

          Коментар


          • #6
            От: Крива капла.

            Първоначално публикуван от isidorov Преглед на мнение
            Сваляш гумата,взимаш една малка газова горелка,нагряваш,като внимаваш да не разтопиш нещо/нипелите ти най вероятно са алуминиеви/,охлаждаш и развиваш.И така спица след спица.После им добави и малко смазка.Нагрявай нипелите а не спиците.Минал съм през подобен проблем и метода действа.Успех!
            Я дай малко повече информация за алуминиевите нипели,такива все още не съм виждал,да не става въпрос за Китайски мотор,там въобще не се учудвам,а замислил ли си се че това нагряване е противопоказно защото се нагрява алуминиевата джанта и по този начин отслабва,не може ли да се използва ВД40 или някоя друга подобна течност за клеясали резби.И още нещо защо се стига до тази процедура като може при всяка смяна на гума да се пуска по една телена четка и намазване на нипелите да не клеясват,и една бърза профилактика дали няма разхлабена спица да се затегне.

            Коментар


            • #7
              От: Крива капла.

              Май май това дето го казва Живота е истината. И според мен телената четка при смяната на гумата, спрейчето и парцалчето после са спасението. Макар че сигурно ако се кара само из разни блата и прочие гнилочи положението ще е друго, но превенцията едва ли ще навреди.
              Иван Маринов
              Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
              ЕНДУРО ВАРНА

              Коментар


              • #8
                От: Крива капла.

                Абе аз си мисля че живота не е прав до някъде защото обръчите на каплите нали се боядисват на прахово а там се пекът здраво.. така че от лека загрявка мисля че няма да им стане нищо. А относно до ниплите аз си мисля че не са от алуминй. Не са ли от неръждавейка?

                Коментар


                • #9
                  От: Крива капла.

                  Първоначално публикуван от alexey Преглед на мнение
                  Абе аз си мисля че живота не е прав до някъде защото обръчите на каплите нали се боядисват на прахово а там се пекът здраво.. така че от лека загрявка мисля че няма да им стане нищо. А относно до ниплите аз си мисля че не са от алуминй. Не са ли от неръждавейка?
                  Не са ли боядисани само рейсинговите капли,но там структурата на материала сигурно е различна,нипелите ако са неръждавейка няма да клеясат,май са си железни и преминати през обработка кадмиране.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Крива капла.

                    Нагрявайте си смело ,нищо няма да им стане на каплите и на спиците.А още по добре си вземи един въздухожен и с него е мнооооого по лесно и безопасно нагряването.А най добре си намери някой майстор и не се вкарвай в този филм със спиците.
                    Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Крива капла.

                      Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                      Я дай малко повече информация за алуминиевите нипели,такива все още не съм виждал,да не става въпрос за Китайски мотор,там въобще не се учудвам,а замислил ли си се че това нагряване е противопоказно защото се нагрява алуминиевата джанта и по този начин отслабва,не може ли да се използва ВД40 или някоя друга подобна течност за клеясали резби.И още нещо защо се стига до тази процедура като може при всяка смяна на гума да се пуска по една телена четка и намазване на нипелите да не клеясват,и една бърза профилактика дали няма разхлабена спица да се затегне.

                      Не е китайски.Става въпрос за RM,а с ВД40 и други подобни не става.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Крива капла.

                        Един приятелски съвет да ти дам . Предполагам че никога не си изправял капла или натягал спици.Потърси си майстор но истински хората които могат да ти свършат работа качествено в България се броят на пръстите на двете ти ръце.Ако се налага прати я по еконт в друг град да не ти излезе още по скъпо.Дай малко информация също как точно се опитваш да развиеш спиците правилният начин е с чираци но не от евтините за по 5-10 лв се стиска тънката част тоест самата спица и с точен ключ без допуски по нипела се завърта същия.
                        Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                        Коментар


                        • #13
                          От: Крива капла.

                          Първоначално публикуван от isidorov Преглед на мнение
                          Не е китайски.Става въпрос за RM,а с ВД40 и други подобни не става.
                          Когато един човек не иска да свърши дадена работа казва не става.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Крива капла.

                            Колеги, работих в магазин за велосипеди от много висок клас. Там съм понаучил горе долу как се центроват капли. НО с този въпрос исках да разбера дали ще мога да я изправя шината, защото наистина доста бие. Благодаря ви!

                            П.П- с вд40 не става колега явно много е клеясала ниплата, ще пробвам с нагрявка другата седмица, та да видим какво ще стане!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Крива капла.

                              Е след като си работил в магазин за велосипеди и си наясно горе долу с центровката, само ни пробваш тука из форума ли? Иди при същия този от който си гледал как се изправят шините и ако се съгласи ще ти я изправи. Ако ти е крив борда (подбит) се използват други приоми.
                              Иван Маринов
                              Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                              ЕНДУРО ВАРНА

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X