Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От крос към ендуро, как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От крос към ендуро, как?

    Здравейте на всички!
    Имам yamaha yz250f. Може ли да се приспособи за wr и как?

  • #2
    От: От крос, ендуро, как?

    Дават ли ти се над 2000лв най-малко? Помисли си дали има смисъл от тази процедура да смениш един разпределителен вал, скорости, ляв капак на двигателя, да закупиш стартер, ел инсталация, магнет, реле за стартера, маска с фар, стоп електроника, да продължавам ли? Де да беше КТМ там нещата са много по-прости.
    Последно редактирано от viki terzieva; 15-02-11, 15:26.
    Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

    Коментар


    • #3
      От: От крос, ендуро, как?

      Първоначално публикуван от gasollina Преглед на мнение
      Здравейте на всички!
      Имам yamaha yz250f. Може ли да се приспособи за wr и как?
      Може и то много лесно-продаваш или заменяш първото за второто.
      Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

      Коментар


      • #4
        От: От крос, ендуро, как?

        Най големия проблем на кроса е лесното гаснене поради липсата на тежък маховик и дългата първа скорост която е много нужна да каране по бавни и спънати места и пътеки, и за тръгване от место на стръмен наклон. Валовете и електрониката изобщо не са проблем на YZ, дори по агресивните карачи слагат на WR валове от YZ. А ако си сложиш и един съединител реклуз изобщо няма да ти е проблем липсата на стартер, понеже мотора ще го гасиш и палиш единствено по твое желание.
        За нуждата или не на фар и стоп това си е по твоя преценка и не мисля че е огромен проблем.

        Ако направиш всичко това наистина ще имаш едно страхотно леко 4Т ендуро.
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • #5
          От: От крос, ендуро, как?

          Кои предимства на ендурото ви трябват ? Ако е заради по-дивия нрав на мотора по бавните пътечки , може с малко инвестиция(която не се възвръща) да се превърне в едно леко и приятно ендуро,както е описал Краси. Но ако търсите удобството на ел. стартера , просто няма смисъл... зависи какво точно ви трябва все пак.
          "Суетата, е любимият грях на дявола"!

          Коментар


          • #6
            От: От крос, ендуро, как?

            май цели "street legal" версия

            Коментар


            • #7
              Ще те помоля за телефон, да те потърся, ако може.

              Ще помоля още веднъж Краси да доразвие мнението си или, ако може да напише телефон, да го потърся.
              Последно редактирано от viki terzieva; 15-02-11, 15:27.

              Коментар


              • #8
                От: От крос, ендуро, как?

                Кажи какво по-точно те интересува?
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #9
                  Какво е необходимо да се набави и направи? Електрическият стартер не ми е най-важното нещо. Паля си я с манивелата, макар, че понякога е доста неудобно. Попадам в ситуации, в които ми се е иска да имам елстартер. Виж този съединител, за който спомена, ме заинтересува. Може ли да се направи нещо по въпроса с шеста скорост? И, да, искам да имам фар. Съответно, трябва ли да имам батерия и генератор? Как да си омекотя окачването?

                  Този съединител какво представлява, прави скоростите нещо като автоматични ли? Извинявам се предварително, ако въпроса ми е идиотски и ти се стори тъп?

                  Или е нещо подобно на фрайлайфа на вартбурга? И какво се случва, като има спускане и обратно като се изкачва стръмна или спъната пътека?
                  Последно редактирано от Chinela; 11-02-11, 19:07.

                  Коментар


                  • #10
                    От: От крос към ендуро, как?

                    Четене из форума му е майката.После и повечко парички.

                    Коментар


                    • #11
                      От: От крос към ендуро, как?

                      Ето темата за реклуза и как работи той http://www.offroad-bulgaria.com/show...hlight=rekluse

                      По отношение на скоростите не мога да ти дам 100% отговор. Принципно картерите на WR-YZF и CRF-R CRF-X се еднакви, но дали може да се смени само първа скорост (зъбни колела/ос) или трябва цялата скоростна кутия да се изкорми, може да каже някой който го е правил.

                      За фара, трябва да си смениш намотките на генератора, вероятно и маховика. На YZF има само една намотка за високото напрежение която прави тока за свещта, а на WR има и намотки за фара и зареждането на акумулатора.

                      Окачването най-просто можеш да го направиш по-меко, с по-меки пружини, макар че е желателно да се пренастрои и хидравликата, но там повече инфо могат да ти дадат Жоро Пашов и suhoi27.

                      Ако имаш доста излишни пари и добър специалист около теб може да се получи много добър проект. Перфектната комбинация между крос и ендуро. Успех
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #12
                        От: От крос към ендуро, как?

                        Не знам какъв беше случая с капаците при 250-ката, но ако става статор от WR, цялата работа излиза около 400 лв + нова маска с фар.Ако сменяш и маховика излиза още около 350 лв. но не мисля че това се налага.
                        offroad фен
                        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                        Коментар


                        • #13
                          От: От крос към ендуро, как?

                          А за допълнителна тежест на маховика.От къде може да се купи в България,или може и стругар да я направи.Става ли баланс да се направи в сервизите за турбо компресори?

                          Коментар


                          • #14
                            От: От крос към ендуро, как?

                            Първоначално публикуван от fichi Преглед на мнение
                            А за допълнителна тежест на маховика.От къде може да се купи в България,или може и стругар да я направи.Става ли баланс да се направи в сервизите за турбо компресори?
                            В БГ не се сещам откъде може да се купи.Иначе баланс не е необходим, а най-добре е да се смени целия маховик с по-тежък.
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #15
                              От: От крос към ендуро, как?

                              Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                              В БГ не се сещам откъде може да се купи.Иначе баланс не е необходим, а най-добре е да се смени целия маховик с по-тежък.
                              За маховик от wr ли говориш?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X