Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Информация за КТМ 450 ЕХС

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Информация за КТМ 450 ЕХС

    Колеги,здобих се с дълго очакваната машина но и с някой проблеми.Та някой англичанин е решил да го направи от ендуро на крос и е махнал фара и стопа и нямаше копче за палене и за гасене.Сложих копчета за гасене и палене ,сложих акумолатор и мотора пали на стартер обаче не зарежда.Въпроса ми е има ли реле за зареждане и къде се намира да видя дали го имам или липсва и дали съм го вързал правилно/копчето на стартера/.Или да ме насочите към няква схема,защото час от кабелите са изрезани други стоят а аз гледах от 525 SX със стартер но той е крос и си е така не зарежда а ЕХС би трябвало да зарежда.

  • #2
    От: Информация за КТМ 450 ЕХС

    Трябва да има реле , намира се над цилиндровата глава и е алуминиево(оребрено за да се охлажда по-добре). Дано да си е там ,че не е евтино. Не сте уточнили годината на производство...
    "Суетата, е любимият грях на дявола"!

    Коментар


    • #3
      От: Информация за КТМ 450 ЕХС

      Колега кажи коя година е портокала и да ти дадем ел.схема. Или си дръпни рипеър менуал, има доста полезни неща за цялото у-во на мотора.
      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

      Коментар


      • #4
        От: Информация за КТМ 450 ЕХС

        Благодаря колеги,релето си е там аз си мислех че е то но не бях сигурен.Мотора е 2004г.Интересува ме кабелите от него отиват ли до акумолатора или до релето което е отстрани на акумолатора или въобще къде тябва да са вързани.Ако може схема или снимка ще съм много благодарен.

        Коментар


        • #5
          От: Информация за КТМ 450 ЕХС

          Ето я схемата на 2004-а.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:019175260.jpg
Прегледи:1
Размер:37.3 КБ
ID:5184667

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:019175265.jpg
Прегледи:1
Размер:31.8 КБ
ID:5184668
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от 4ef4o; 11-06-10, 20:29.
          Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

          Коментар


          • #6
            От: Информация за КТМ 450 ЕХС

            Мерси колега,мисля че ще се ориентирам от схемата.

            Коментар


            • #7
              От: Информация за КТМ 450 ЕХС

              Кабела отива към малкото реле монтирано отстрани на акум. кутия и оттам тръгва кабел за плюса , избери дебел и здрав за плюса , да не избива. Моя и той е 2004-та
              "Суетата, е любимият грях на дявола"!

              Коментар


              • #8
                От: Информация за КТМ 450 ЕХС

                Благодаря колеги мотора вече зарежда,само не знам дали не сложих тънки кабели.Сега по схемата мисля да вържа и фара.Дано схемата да помогне и на други.

                Коментар


                • #9
                  От: Информация за КТМ 450 ЕХС

                  Колега ето ти едно линкче с Repair Manuals за твойта моторетка
                  http://www.ktm-bg.net/forum/viewforu...d628e145d38182
                  LZ1VPM
                  KTM 450 SX
                  JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

                  Коментар


                  • #10
                    От: Информация за КТМ 450 ЕХС

                    Първоначално публикуван от redsniper Преглед на мнение
                    Колега ето ти едно линкче с Repair Manuals за твойта моторетка
                    http://www.ktm-bg.net/forum/viewforu...d628e145d38182
                    Много съжалявам но линка е грешен ето работещ
                    http://www.ktm-bg.net/forum/viewforu...91ba9a30bc1564
                    LZ1VPM
                    KTM 450 SX
                    JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

                    Коментар


                    • #11
                      От: Информация за КТМ 450 ЕХС

                      Имам още две питания към разбирачите на КТМ.Първото питане ми е каква е разликата между ЕХЦ450 и ЕХЦ450фактори и второто питане е при смяна на маслото на двигателя и трите пробки ли се отвиват/поне толко виждам че има/.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Информация за КТМ 450 ЕХС

                        Първоначално публикуван от petaca Преглед на мнение
                        Имам още две питания към разбирачите на КТМ.Първото питане ми е каква е разликата между ЕХЦ450 и ЕХЦ450фактори и второто питане е при смяна на маслото на двигателя и трите пробки ли се отвиват/поне толко виждам че има/.
                        Задължително и трите.Двете имат метални мрежички и може да се промият ,а третата има магнитче.
                        КТМ 400 EXC

                        Коментар


                        • #13
                          От: Информация за КТМ 450 ЕХС

                          По първия въпрос: Разликата между двата вида е в нивото на оборудване ако може така да се каже, иначе двата мотора като технически данни са еднакви.
                          По втория въпрос: Развиваш и трите пробки след ,което измиваш двете цедки и магнитчето.Ако филтрите са ти оригинални в тях има нови О пръстени за капачките.Трябват ти още два нови О пръстена и нова дифтунга за пробките.Най важното е да ползваш хубаво масло.
                          LZ1VPM
                          KTM 450 SX
                          JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

                          Коментар


                          • #14
                            От: Информация за КТМ 450 ЕХС

                            Мерси за информацията,с една дума двигател и окачване на двата мотора са еднакви?Между другото филтрите са ми КТМ и в единия нямаше опръстен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Информация за КТМ 450 ЕХС

                              Ако о-рингите са здрави не е проблем. На моя съм сменял доста пъти филтрите (на всеки 500 км) и ринговете са си здрави и няма течове. Но рингове трябва да има и на двата филтъра.
                              А за окачването на факторито не съм убеден че е еднакво със стоковия модел. Трипътника на факторито е златен на цвят и е с три болта в долната част за захващане на коловете. Коловете мисля че са 48мм (стандартните са 43), може и да бъркам нека някой собственик на фактори да се изкаже.
                              Последно редактирано от 4ef4o; 24-06-10, 19:30.
                              Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X