Колеги,здобих се с дълго очакваната машина но и с някой проблеми.Та някой англичанин е решил да го направи от ендуро на крос и е махнал фара и стопа и нямаше копче за палене и за гасене.Сложих копчета за гасене и палене ,сложих акумолатор и мотора пали на стартер обаче не зарежда.Въпроса ми е има ли реле за зареждане и къде се намира да видя дали го имам или липсва и дали съм го вързал правилно/копчето на стартера/.Или да ме насочите към няква схема,защото час от кабелите са изрезани други стоят а аз гледах от 525 SX със стартер но той е крос и си е така не зарежда а ЕХС би трябвало да зарежда.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Информация за КТМ 450 ЕХС
Свий
X
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
Трябва да има реле , намира се над цилиндровата глава и е алуминиево(оребрено за да се охлажда по-добре). Дано да си е там ,че не е евтино. Не сте уточнили годината на производство..."Суетата, е любимият грях на дявола"!
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
Колега кажи коя година е портокала и да ти дадем ел.схема. Или си дръпни рипеър менуал, има доста полезни неща за цялото у-во на мотора.Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
Благодаря колеги,релето си е там аз си мислех че е то но не бях сигурен.Мотора е 2004г.Интересува ме кабелите от него отиват ли до акумолатора или до релето което е отстрани на акумолатора или въобще къде тябва да са вързани.Ако може схема или снимка ще съм много благодарен.
Коментар
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
Колега ето ти едно линкче с Repair Manuals за твойта моторетка
http://www.ktm-bg.net/forum/viewforu...d628e145d38182LZ1VPM
KTM 450 SX
JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
Коментар
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
Първоначално публикуван от redsniper Преглед на мнениеКолега ето ти едно линкче с Repair Manuals за твойта моторетка
http://www.ktm-bg.net/forum/viewforu...d628e145d38182
http://www.ktm-bg.net/forum/viewforu...91ba9a30bc1564LZ1VPM
KTM 450 SX
JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
Коментар
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
Имам още две питания към разбирачите на КТМ.Първото питане ми е каква е разликата между ЕХЦ450 и ЕХЦ450фактори и второто питане е при смяна на маслото на двигателя и трите пробки ли се отвиват/поне толко виждам че има/.
Коментар
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
Първоначално публикуван от petaca Преглед на мнениеИмам още две питания към разбирачите на КТМ.Първото питане ми е каква е разликата между ЕХЦ450 и ЕХЦ450фактори и второто питане е при смяна на маслото на двигателя и трите пробки ли се отвиват/поне толко виждам че има/.КТМ 400 EXC
Коментар
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
По първия въпрос: Разликата между двата вида е в нивото на оборудване ако може така да се каже, иначе двата мотора като технически данни са еднакви.
По втория въпрос: Развиваш и трите пробки след ,което измиваш двете цедки и магнитчето.Ако филтрите са ти оригинални в тях има нови О пръстени за капачките.Трябват ти още два нови О пръстена и нова дифтунга за пробките.Най важното е да ползваш хубаво масло.LZ1VPM
KTM 450 SX
JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
Коментар
-
От: Информация за КТМ 450 ЕХС
Ако о-рингите са здрави не е проблем. На моя съм сменял доста пъти филтрите (на всеки 500 км) и ринговете са си здрави и няма течове. Но рингове трябва да има и на двата филтъра.
А за окачването на факторито не съм убеден че е еднакво със стоковия модел. Трипътника на факторито е златен на цвят и е с три болта в долната част за захващане на коловете. Коловете мисля че са 48мм (стандартните са 43), може и да бъркам нека някой собственик на фактори да се изкаже.Последно редактирано от 4ef4o; 24-06-10, 19:30.Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар