От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя
Частта - буталото го намерих от Гърция. Няма да казвам каква е цената, защото е ужасна.
За стартера - първо трябва да си сигурен, че акумулатора ти е ОК. Най-често проблема със слабото развъртане идва от него. Разбира се има и други варианти - най-тривиалния е стартера (аз например имам резервен и мога да го шитна веднага, но едва ли е от него) най-гейския е (както при мен миналата година) да вкарва вода през гарнитурата на главата в цилиндъра
- по-добре не мисли за този вариант, че е разправия голяма.
За сега мога да ти препоръчам да си замериш акумулатора и зареждането.
За свещта - няма никакъв смисъл да сменяш различни свещи. Производителя си е дал модел и, повярвай ми - всякакви опити с "по-хубави" и т.н. са обречени на неуспех - NGK DR 8 EA - NGK DR 8 ES. Това че я зацапва може да е проблем от нея, може и да е от карбовете... трябва да се провери.
И аз си джиткам за сега. Малко съм на "разработка". Като понавъртя 200-300 км ще ида пак при Бонифаций, че има един диапазон от 3000 докъм 4000 оборота, където мощността на двигателя пада малко - предполагаме, че трябва да се бутне карбуратора.
Иначе за оборотите на празен ход - трябва да са 1400 ± 100 rpm - при мен при такива обороти май не се е случвало да гасне когато работи на празен ход.
Май това е за сега. Ако си от София - обади се. Тази седмица съм без деца и някоя вечер може да се видим и да обменим инфо за Пегаските. (сега погледнах, че си от Варна
)
Частта - буталото го намерих от Гърция. Няма да казвам каква е цената, защото е ужасна.
За стартера - първо трябва да си сигурен, че акумулатора ти е ОК. Най-често проблема със слабото развъртане идва от него. Разбира се има и други варианти - най-тривиалния е стартера (аз например имам резервен и мога да го шитна веднага, но едва ли е от него) най-гейския е (както при мен миналата година) да вкарва вода през гарнитурата на главата в цилиндъра
- по-добре не мисли за този вариант, че е разправия голяма.За сега мога да ти препоръчам да си замериш акумулатора и зареждането.
За свещта - няма никакъв смисъл да сменяш различни свещи. Производителя си е дал модел и, повярвай ми - всякакви опити с "по-хубави" и т.н. са обречени на неуспех - NGK DR 8 EA - NGK DR 8 ES. Това че я зацапва може да е проблем от нея, може и да е от карбовете... трябва да се провери.
И аз си джиткам за сега. Малко съм на "разработка". Като понавъртя 200-300 км ще ида пак при Бонифаций, че има един диапазон от 3000 докъм 4000 оборота, където мощността на двигателя пада малко - предполагаме, че трябва да се бутне карбуратора.
Иначе за оборотите на празен ход - трябва да са 1400 ± 100 rpm - при мен при такива обороти май не се е случвало да гасне когато работи на празен ход.
Май това е за сега. Ако си от София - обади се. Тази седмица съм без деца и някоя вечер може да се видим и да обменим инфо за Пегаските. (сега погледнах, че си от Варна
)
Коментар