Здравейте,
От края на миналото лято имам XR600...мотора ми харесва много само дето като му дам по-рязко газ се позамисля..Четох,че решението на проблема е карбуратор с ускорителна помпа,но в един от постовете имаше,че може да се сменят и жигльорите..Та искам да питам,ако някой колега е правил подобна интервенция да сподели как се държи машината и какви точно жигльори е сложил?
От края на миналото лято имам XR600...мотора ми харесва много само дето като му дам по-рязко газ се позамисля..Четох,че решението на проблема е карбуратор с ускорителна помпа,но в един от постовете имаше,че може да се сменят и жигльорите..Та искам да питам,ако някой колега е правил подобна интервенция да сподели как се държи машината и какви точно жигльори е сложил?
.Познавам момчета,които са с ХР600Р,които направиха същата процедура и са доволни.
) не си правил синхрон на карбуратора си е изцяло твой проблем.Какви са тия 9/100.....дори с големите жигльори на черно не ми е качвал повече от 8/100...на всеки му е известна тази болежка на ХР-а,досега не съм чул някой да се оплаче след всичките тези манипулации!!!!!!!
Коментар