До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта
Един приятел имаше подобен проблем със същия моделЦРФ 250 ,само че неговия палеше студен,а като загрее много рядко без бутане.
Смени бутало и сегменти,прави клапани ,смени свещи всякакви и пак същото.
В мануала видях ,че има реглаш на карбуратора според надморската височина.Винт,който се намира отдолу на карбуратора,пред чашката(за същия е писал и Манол в горния пост) навих го докраи и го развих на толкова обороти ,колкото пишеше срещу надморската височина на която сме и мотора започна да пали топъл от раз,но по трудно студен.
Мисля,че твоят проблем е точно такъв.
Пробвай( става за 10секунди и не се разглобява нищо),преди да си разбъркал всички реглажи.
Един приятел имаше подобен проблем със същия моделЦРФ 250 ,само че неговия палеше студен,а като загрее много рядко без бутане.
Смени бутало и сегменти,прави клапани ,смени свещи всякакви и пак същото.
В мануала видях ,че има реглаш на карбуратора според надморската височина.Винт,който се намира отдолу на карбуратора,пред чашката(за същия е писал и Манол в горния пост) навих го докраи и го развих на толкова обороти ,колкото пишеше срещу надморската височина на която сме и мотора започна да пали топъл от раз,но по трудно студен.
Мисля,че твоят проблем е точно такъв.
Пробвай( става за 10секунди и не се разглобява нищо),преди да си разбъркал всички реглажи.
Коментар