Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

    Един приятел имаше подобен проблем със същия моделЦРФ 250 ,само че неговия палеше студен,а като загрее много рядко без бутане.
    Смени бутало и сегменти,прави клапани ,смени свещи всякакви и пак същото.
    В мануала видях ,че има реглаш на карбуратора според надморската височина.Винт,който се намира отдолу на карбуратора,пред чашката(за същия е писал и Манол в горния пост) навих го докраи и го развих на толкова обороти ,колкото пишеше срещу надморската височина на която сме и мотора започна да пали топъл от раз,но по трудно студен.
    Мисля,че твоят проблем е точно такъв.
    Пробвай( става за 10секунди и не се разглобява нищо),преди да си разбъркал всички реглажи.
    Последно редактирано от yaha_yamaha; 01-03-10, 16:24.
    Когато няма друг изход- използвай централния вход!

    Коментар


    • #17
      До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

      Вчера ходих да карам за 1ви път след като свалях свещта, и мотора запали от 2рото ритане. Утре пак ще го пробвам да видиме как ще запали, и ако запали добре ще проверя свещта дали се е изчистила, иначе ще пробвам с тази врътка, тя се казва - Pilot Screw, и до колкото знам служи точно за реглаж на горивната смес. Вероятно в нея се крие ключа от бараката

      Мерси за отговорите, утре ще пиша какво се случва

      Коментар


      • #18
        До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

        Проблема е решен - стария собственик вероятно никога не е чистил въздушния филтър, следствието - богата смес, свещтта е почерняла, за това като го взех палеше трудно студен. После след като изчистих филтъра, пак си палеше трудно студен, вероятно защото свещта е била прекалено почерняла. След като я позачистих малко, мотора започна да пали както си трябва, след 1 ден каране, и няколко дни престой, мотора запали от 2рия път, като на първия също припали за секунда но угасна (по принцип до преди това си ритах по 200 пъти без дори да се опита да припука). Свалих свещтта и видях че е придобила керемиден цвят отгоре, а върха на електрода беше бял.

        Извода - проверявайте не само въздушния филтър, а също така и свещтта, преди да почнете да си играете с настройките на карбуратора - просто ако свещтта не е наред, много по трудно ще настроите карбуратора.

        Относно клапаните на Хондите - прверяайте си луфтовете редовно - и сменяйте пулове когато се налага - това ще ви спести много проблеми
        Моя мотор е на 2 години и половина, и възнамерявам да проверявам луфтовете на всеки 4-5 резервоара, пък да видим колко време ще изкара без ремонт на клапаните
        Последно редактирано от Jister; 04-03-10, 11:13.

        Коментар


        • #19
          До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

          Браво!Минал си по тънката лайсна.
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • #20
            До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

            Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
            Ако правилно съм извадил номера твоята свещ би трябвало да е BR-8 EG-N-8 която струва крупната сума от 5(пет)$!!!
            Според мен на свещта нищо и няма.Ако успееш да си оправиш сместа , дори да я навиеш така както е в момента след петнайсетина мин работа ще се е самопочистила.Естествено само по една снимка не може да се разбере.Позачисти я внимателно,сложи я на лулата и ритни.Ако искрата е добра навивай.А иначе проблема ти наистина е странен-при богата смес би трябвало да пали лесно.Ако ли пък е бедна сместа не би трябвало свещта да е зацапана.Явно проблема освен в карба е и на друго масто(може би точно заради тове са обогатили сместа).
            Успех!
            ПП.Що не си премериш компресията ?!

            ПП.Грешка струва 17$,но все пак не е 120лв.
            http://www.babbittsonline.com/pages/...and/parts.aspx
            свещ за CRF 250 след 05 г.RO409B-8 NGK
            0888/451875,0879/451875,0898/494201 Николай Янчев

            Коментар


            • #21
              До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

              Първоначално публикуван от nikomotor1 Преглед на мнение
              свещ за CRF 250 след 05 г.RO409B-8 NGK
              Да това е свещта както съм написал и по горе. Иридиева е, и се води Racing - затова е толкова скъпа (уж издържа на по големи натоварвания и има по добър перформънс). При моделите 250R от 2006 натам - карбуратора е увеличен от 37мм на 40мм, като предполагам че поради тази причина са решили да сложат тази свещ. Иначе алтернативата е стандартната свещ за 250R преди 2006, която се ползва и при всички CRF250X - NGK IMR8C-9H, като тя пак е иридиева, но не е Racing и е доста по евтина.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X