Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

    От както си взех CRFа се мъча с едно много неприятно явление.
    Значи основния проблем е че много трудно пали студен. Но запали ли веднъж, после пали от всяко ритане.
    Тъй като съм се съветвал с много хора, но твърдо държа сам да си оправя проблема ще ви кажа какво съм установил до момента.

    Значи когато е студен, мога да го ритам 1 час без дори да направи опит да припука.
    Когато обаче го наклоня на страни да изтече горивото от преливника на карбуратора и го ритна 3-4 пъти - пали.
    Веднъж запалил после няма ядове с паленето.
    Когато работи обаче и му подам рязко цялата газ, заглъхва - и ако задържа така 2-3 секунди угасва. после пак нямам проблеми с паленето.

    Това е проблема

    Сега какви изводи съм си направил.

    1. Мотора е сравнително нов (2007) Клапаните ги проверих - луфтовете са както пише в менюъла

    2. Свещта е черна (както се вижда на снимката)
    причините за това са най различни, но основното е че горивната смес е много богата, което мисля и че е моя проблем
    прчините за това са или кофти настройка на карбуратора или мръсен възд. Филтър - като Филтъра е чист значи остава настройка на карбуратора - да се обедни сместта (нарочно пиша по подробно за да елиминираме нещата, които не са проблем)
    А следствието от черната свещ е трудно палене при студен мотор, и не добра работа (които всъщност са и моите проблеми ) сега остава да видим кое я прави черна



    Така, ако съм по правилния път, а именно богата горивна смес.
    Имам няколко въпроса.

    1. Нормално ли е когато се вози мотора в ремърке, винаги от преливника на карбуратора да протича гориво и да прави локвичка от долу - защото при мен протича дори като го качвам по рампата в ремъркето (ремъркето е височко ) - ако не е нормално то проблема явно е в нивото на поплавъка или е износено клапанчето му.

    2. В менюъла пише последното нещо което да се пипа при настройка на карба е иглата (тази дългата със щифчето) - това значи ли че ако нивото на поплавъка се окаже нормално, първо трябва да си поиграя с другите врътки на карба , и чак след това да сменя позицията на щифта на иглата, или директно да го пробвам с позиция нагоре, с цел обедняване на сместта?

    3. Тази свещ в това състояние мога ли да продължа да си я ползвам, или трябва да взема нова? Проблема е че в Хонда ми искат 120 лв. за нова (води се някаква Racing) или да пробвам да я почистя някак си ? И как да я почистя ?

    4. Относно топлинния индекс на свещта - сегашната е 8, като за този мотор дават индекс 8 или 9, не мисля че в моя случай е чак от такова значение, особенно като се има в предвид че този проблем го правеше и когато времето беше топло.

    Друго важно нещо е че Ускорителната помпа е някаква тунинг, като до колкото успях да намеря информация, тунинга се изразява в друга капачка, като новата давала с некви 10тина % повече гориво, и идеята и била да се елиминира зачудването на мотора когато има нужда от повече гориво - но предполагам че това се отнася предимно за високите обороти и то ако не достига гориво, а при мен май идва повече от колкото трябва, и то не само при високи а при всички обороти

    Та това са ми въпросите горе долу, на част от тях си имам отговор, като просто ще съм благодарен ако споделите и вашето мнение.
    Дори да нямате мнение по другите въпроси, кажете мнение за свещта дали мога да я почистя, и дали ще изкара още или трябва да се бъркам за нова
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Jister; 27-02-10, 20:47.

  • #2
    До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

    Като за начало ще те посъветвам да свалиш нивото на горивото в коарбуратора не би трябвало да прелива толкова лесно като цяло ще се отрази и на работата на двигателя и току виж проблема изчезнал.
    Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

    Коментар


    • #3
      До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

      Относно свещТа мисля, че е за смяна. Виж тази тема и по-точно свещ Номер 2. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=83875
      Последно редактирано от viki terzieva; 08-03-10, 16:31.
      [SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #4
        До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

        Първоначално публикуван от Balkan 50 Преглед на мнение
        Относно свеща мисля,че е за смяна.Виж тази тема и по точно свещ Номер 2. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=83875
        Освен тази, съм гледал и много други теми и снимки и е ясно, че това е проблема на свещта, но по-интересното е дали няма надежда чернилката да изчезне и да стане като снимка номер 1 например , а пък аз със 120 лв по-богат
        Последно редактирано от viki terzieva; 08-03-10, 16:31.

        Коментар


        • #5
          До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

          СвещТа трябва да се смени. Не разбирам от Хонди, но съм убеден, че по магазините ще намериш евтин и марков аналог, работещ не по-зле от тъй наречената рейсингова свещ за 120 лв. Всеки магазин, който продава части за мотори, има каталог на свещите, които предлага. Мисля, че можеш да се включиш с между 15 и 30 лв за свещТа. Като направиш нивото на карбуратора в нормите и смениш свещТа, мисля, че вероятностТа да палиш нормално на студен двигател е голяма.
          Последно редактирано от viki terzieva; 08-03-10, 16:31.
          Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

          Коментар


          • #6
            До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

            Отрегулирай нивото на карба, тЪрси инфо за колко мм. ниво гориво става вапрос. А със свещТа се набутвай по-кЪсно.
            Ако заработи нормално, може да си дойде цвета Й. Добре работещ двигател самоочиства свещТа
            Последно редактирано от viki terzieva; 08-03-10, 16:29.

            Коментар


            • #7
              До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

              Здрасти, исках само да изкажа мнение от това, което само съм чел. Нямам личен опит по този въпрос, но относно това, че дава 10тина % повече гориво - имат проблем състезателите при преминаване на препятствия като тези последователните гърбици, трапците(скокове). При приземяване мотора глъхнел и това не им дава възможност да излязат на газ веднага след препятствието. Поздрави!
              09 YZ290F Athena BB

              Коментар


              • #8
                До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

                Ускорителната помпа работи точно обратно-в началото,при ниски обороти-при рязко подаване на газ. Картината на свещта говори за богата смес, но непаленето при студен двигател означава бедна смес или не добре затварящи клапани. Това ,че имат достатъчно хлабина не означава, че затварят добре. Правил съм доста ХР-и 400 и 600, които палят доста трудно студени. Всичките почват да палят перфектно, след като им сваля главата и пасна клапаните и леглата им. Като за начало провери дали ускорителната ти помпа работи изобщо. След като си сигурен ,че вече работи, пробвай да запалиш, като предварително дадеш 2-3 пъти рязко газ и след това веднага риташ с дръпнат смукач.
                Последно редактирано от viki terzieva; 08-03-10, 16:27.

                Коментар


                • #9
                  До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

                  Клапанчета

                  Коментар


                  • #10
                    До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

                    Ако правилно съм извадил номера твоята свещ би трябвало да е BR-8 EG-N-8 която струва крупната сума от 5(пет)$!!!
                    Според мен на свещта нищо и няма.Ако успееш да си оправиш сместа , дори да я навиеш така както е в момента след петнайсетина мин работа ще се е самопочистила.Естествено само по една снимка не може да се разбере.Позачисти я внимателно,сложи я на лулата и ритни.Ако искрата е добра навивай.А иначе проблема ти наистина е странен-при богата смес би трябвало да пали лесно.Ако ли пък е бедна сместа не би трябвало свещта да е зацапана.Явно проблема освен в карба е и на друго масто(може би точно заради тове са обогатили сместа).
                    Успех!
                    ПП.Що не си премериш компресията ?!

                    ПП.Грешка струва 17$,но все пак не е 120лв.
                    http://www.babbittsonline.com/pages/...and/parts.aspx
                    Последно редактирано от ЕМО; 27-02-10, 22:04.
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • #11
                      До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

                      Ако е богата сместа би трябвало да пали без смукач. Моето мнение е да регулираш клапаните, ако вече не е късно.
                      Последно редактирано от viki terzieva; 08-03-10, 16:23.

                      Коментар


                      • #12
                        До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

                        Мерси за всички отговори

                        Ами значи, по това което съм чел, когато свещта е в това състояние резултата е трудно палене на студено. А причината за състоянието и е богата смес.

                        Ако сместта е била богата и мотора е палел по лесно, след това е направил този нагар на свещта и мотора почва да пали трудно - е разумно обяснение на това че ако е богата сместта би трябвало да пали лесно а в момента не пали лесно

                        Модела на свещта е NGK R0409B-8 в интернет я има за около 30 USD докато в БГ най евтино я намерих за около 100 лв

                        А как да проверя дали ускорителната помпа работи ?

                        Относно клапаните - ако проблема е в тях, би трябвало да няма разлика дали източвам горивото от карбуратора или не, за да запали, а то има, а и свещта тогава ще почернее ли така? Знам че клапаните са болна тема за всички CRF'и но все си мисля че не трябва да почвам да решавам проблема от най-сложния му край последния път когато направих такава грешка, олекнах с 350 лева за нова лагер/главина за колата, а се оказа балон от вътрешната страна на гумата
                        Така че по скоро ме интересува какво друго може да е
                        Последно редактирано от Jister; 27-02-10, 23:07.

                        Коментар


                        • #13
                          До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

                          Здравейте и от мен , нов потребител съм и това ми е от първите мнения. И така, според мен на свещта и няма нищо , аз карам ХОНДА ХР 250 и винаги, когато свалям свещта, е такава заклепана и черна. Днес на един приятел ДОМИНАТОРА не можа да запали (свещта беше заклепана) и моят съвет е да пробваш с шкурка да изжулиш чернилката по свещта. На моя приятел помогна. Надявам се да съм бил полезен
                          Последно редактирано от viki terzieva; 08-03-10, 16:23.

                          Коментар


                          • #14
                            До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

                            Първо започни с карбуратора , ускорителната помпа действа при рязко подаване на газ , впръсква бензин директно в колекторите. Можеш да я провериш като погледнеш в задната част на карба и подадеш рязко газ , ако не работи може да глъхне затова. Ако ти е много високо нивоно на горивото в карба , може и да се дави. Когато наклониш мотора , изтича застоялото гориво което е с ниско октаново число и карба се пълни с ново , прилага се при задавен двигател като преди това се се спира кранчето на бензина . Свеща я зачисти с телена четка и ще лъсне . Накрая възможен проблем с клапаните , ако имат нагар , не затварят плътно , не отварят достатачно , компресията е ниска и пали само с прясно гориво , не засмуква достатачно въздух и горивото от помпата идва много .
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #15
                              До: CRF250R - Проблем с паленето, респективно със свещта

                              Въздух,завиваш докрай и отвиваш оборот и полвина

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X