Обява

Свий
Няма добавени обяви.

питане за сузуки др 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    На мен такъв ДР 600 ми беше изял нервите от ритане , докато разбера че съм изключил контакта . после като дадох на контакт от първия път запали
    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

    Коментар


    • #17
      Колега,аз имам такъв мотор от 2год. и в началото имах същите проблеми!!!
      Първият съвет ми е-не го пали НИКОГА с газ,защото ми се е случвало да го прескачам през кормилото!!!
      Второ-има си точки в положението на буталото ,където паленето може да стане дори с ръка.А именно,за да "намериш" тези точки ти е необходим ръчния де-компресор или този свързан с манивелата.

      А,доколкото се отнася за шума в двигателя, все пак не забравяй,че това е DR.
      Според мен този шум се получава от хлабините в кобилиците и веригата на балансиращия вал.
      За шума не се притеснявай, моят го има откакто съм го взел,а му причинявам зверски тормоз и все още нищо му няма

      Дано да съм ти бил полезен

      УСПЕХ!!!
      "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
      А+
      LZ1DRZ

      Коментар


      • #18
        да много ти благодатя за тази информация,кагато ме ритна му дадох газ.а можели нещо от центровката да е или те са така.иначе варви доста ималсам и други ама този е доста добар,иска две таралежки и повече газ.

        Коментар


        • #19
          Имаш ЛС
          "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
          А+
          LZ1DRZ

          Коментар


          • #20
            никои ли незнае от какво така рита и тръдно пали на манивела мотора като го бутна веднага пали и работи добре обаче като го ритам не пали на манивела много рядко пали от какво се далжи тава.

            Коментар


            • #21
              Аз бих отишъл при майстор да видя дали декомпресора изобщо работи !
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от mladen
                никои ли незнае от какво така рита и тръдно пали на манивела мотора като го бутна веднага пали и работи добре обаче като го ритам не пали на манивела много рядко пали от какво се далжи тава.
                Има известна вероятност проблема да е в това че не риташ правилно манивелата . Паленето на 4Т си иска майсторлък.
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #23
                  Съжалявам, че сега ти пиша но нямам Е-net вкъщи.
                  Аз имах проблем при паленето, някой път палеше, друк пут не, а накрая съвсем престана да пали и се чуваше страмно тракане от двигателя.След като бях при майстор той ми каза да проверя как са легалата на клапанте, че това бил дефект при ДР-те.И точно това се оказа изместено легло на клапан.
                  ​​MG Racing​ Yamaha YZ450F 2006

                  Коментар


                  • #24
                    да ама мотора си варви доста добре само кадето рита,ниакои пат пали сас манивела ама повечето пати рита,и незнам от каквое.

                    Коментар


                    • #25
                      Процедура за паленка

                      Според мен не спазваш процедурата за палене, а тя е - при всяко палене трябва да прекараш манивелата до такова положение, че тя да стане твърда и тогава можеш да се обесеиш с пълната си тежест на нея и буталото няма да мръдне, защото е в момент на згъстяване, след това пускаш манивелата в изходно положение и риташ рязко и отсечено без да подаваш никаква газ. Ако спазваш тази елементарана, но забавяща процедура ти гарантирам, че никога няма да те ритне и ще имаш безпроблемен старт. Дано съм бил ясен в обяснението си . Успех в карането и не се притеснявай от шумовете в двигателя, принципно сузитата са доста шумнички.
                      КТМ ExC 500

                      Коментар


                      • #26
                        Мотора вече е мой,но това е за друга тема.Проблема с паленето остава,при ритане , както го е описал RAMMSTEIN , само припуква.Смених му свещите и сега остава само да му видя настроиката на карбуратора и тогава пак ще видим.Иначе като запали мотора си върви чудесно.

                        Коментар


                        • #27
                          ами сега какав да си взема като си го продадох гледах едни тенерета ама са много зле даже и за повече пари им искат.

                          Коментар


                          • #28
                            На мотора му е прецакана електрониката.Била е пренавивана и е сменен единия датчик и от там идва целия проблем.Ако на някой му се намира такова нещо и е читаво нека пише.

                            Коментар


                            • #29
                              От: питане за сузуки др 600

                              Здравейте колеги , някой знае ли номерата на свещите за DR 600 , че ми трябват ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X