Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вал и кобилици за Хонда XL

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вал и кобилици за Хонда XL

    Притежавам същото ' жувотно' в горе долу добро състояние и искам да го продам целия ,ако някой има мераци да сглоби един от двата и другия да си го ползва за части 0878507069

    Коментар


    • #17
      До: Вал и кобилици за Хонда XL

      Да беше казал поне цената...
      Honda XR600
      Kawasaki KLX650
      Honda XL600V Transalp
      +359 888 6З5 9З4

      Коментар


      • #18
        До: Вал и кобилици за Хонда XL

        Здравейте колеги, първо се извинявам че пиша в тази тема, но не виждам смисъл да пускам нова. Аз също съм горд притежатела на Хонда Хл 600 ама май че е 94г. Карам си я от една година без никакви проблеми но напоследък забелязах че като я запаля студена на смукач не поддържа обороти на дръпнат смукач говорим, та даже и след като загрее и без и със смукач не поддържа обороти, след като поработи повече от 1 час вече почва да поддържа и то не нормални а ги мени и понякога гасне. Моля ако някой е имал такъв проблем да сподели какво е направил или да почвам да ходя по врачки?
        Поздрави!

        Коментар


        • #19
          До: Вал и кобилици за Хонда XL

          Цената е" висока" щото го продавам с "Водача"
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Вал и кобилици за Хонда XL

            Цената е "висока " заради "водача" ;-) , но винаги съм отворен за нови оферти?
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #21
              До: Вал и кобилици за Хонда XL

              Първоначално публикуван от Psychopath Преглед на мнение
              Здравейте колеги, първо се извинявам че пиша в тази тема, но не виждам смисъл да пускам нова. Аз също съм горд притежатела на Хонда Хл 600 ама май че е 94г. Карам си я от една година без никакви проблеми но напоследък забелязах че като я запаля студена на смукач не поддържа обороти на дръпнат смукач говорим, та даже и след като загрее и без и със смукач не поддържа обороти, след като поработи повече от 1 час вече почва да поддържа и то не нормални а ги мени и понякога гасне. Моля ако някой е имал такъв проблем да сподели какво е направил или да почвам да ходя по врачки?
              Поздрави!
              Свещ, въздушен филтър или карбуратори - може и не в тоя ред
              Моята кихаше и гаснеше - след тези три интервенции работи нормално. При мен се бяха разхлабили скобите на гумените маншони на карбураторите (при теб може и да са се позапушили..). Филтъра се разпадаше от старост, а свеща си беше за смяна. Друго не ми хрумва за момента.
              Honda XR600
              Kawasaki KLX650
              Honda XL600V Transalp
              +359 888 6З5 9З4

              Коментар


              • #22
                До: Вал и кобилици за Хонда XL

                Първоначално публикуван от Daniel Gyorev Преглед на мнение
                Здравейте! Наскоро се появи проблем при един приятел. Наложи се да се сменят вала и кобилиците на XL-ката (модела със стартер и кори на резервоара), видя голям зор с поръчването от хонда. Казали му че модела бил прекалено стар и вал нямало... Въпроса е има ли някакво съвпадение на валовете м/у различните хонда модели, например да вземе от доминатор или друг модел Хл-ка ??? Ако някой може да помогне с каквато и да била информация нека пише тук. Мерси!
                http://www.hondaxl.it/manuali.htm гледай дали става това е 83-84 г.

                Коментар


                • #23
                  До: Вал и кобилици за Хонда XL

                  Още малко инфо постъпи при мен - кобилиците са същите, като на Доминатор-а, само болтовете са били различни. Ако можеш да си намериш от Доминатор и са си комплект с болтовете (предполагам, че става въпрос за болтовете за реглажа) - ще станат.
                  Honda XR600
                  Kawasaki KLX650
                  Honda XL600V Transalp
                  +359 888 6З5 9З4

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вал и кобилици за Хонда XL

                    Значи, с тези модели на Хонда трябва доста добре да си разбрал какъв модел е точно твоя мотоциклет,защото има значителна разлика между едни и същи модели през годините.В приложения файл съм се опитал да дам представа за основните разлики и да се види къде са те.Аз хем знаех за тях и за малко не сбърках при поръчването на частите.Конкретизирай поне с кой вид разпр.вал е.

                    Съвет>вместо да се харчиш ненужно за оригинални части от Хонда,смени си разпр.вал с такъв от Hotcams и си вземи бутало с висока степен на компресия.Накрая като теглиш чертата,ще видиш,че със сигурност сумата ще е два пъти по ниска на тази от Хонда(от опит)
                    Прикачени файлове
                    MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                    Коментар


                    • #25
                      До: Вал и кобилици за Хонда XL

                      За неговия (моя също) модел Hotcams нямат вал за съжаление . А и на XL и XR са различни валовете в една и съща година май. Изобщо - алтернатива за вал май няма, само за кобилиците евентуално. Някъде около хладилния завод в София ги наварявали и шлайфали, ако някой го интересува мога да проуча къде точно.
                      Honda XR600
                      Kawasaki KLX650
                      Honda XL600V Transalp
                      +359 888 6З5 9З4

                      Коментар


                      • #26
                        До: Вал и кобилици за Хонда XL

                        Това наваряване не ми харесва изобщо,като заработи двигателя с наварявани кобилици ще се разтрака като шмайзер.Мисля,че нови в Бултрако бяха около 70лв за бройка(ако не ме лъже паметта).А иначе Hotcams си произвеждат валове за тези модели, единствено техните валове са без механизма за автоматичния декомпресор(мисля,че на колегата е точно такъв)ето и линк http://www.hotcamsinc.com/index.cfm?...&productid=464
                        MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                        Коментар


                        • #27
                          До: Вал и кобилици за Хонда XL

                          Точно този вал мисля, че е различен. Някъде гледах, че разстоянието м/у първата гърбица и ангренажната зъбчатка е различно при ХЛ и ХР. Не знам, може и да бъркам. Мисля си, че ако се смени цялата глава комплект може би ще стане, но дали е така? Ако се сложат двете глави и двата вала едни до други - ще стане ясно, но не виждам кой може да го направи. А декомпресора не е автоматичен - на жило към манивелата е - сигурен съм, защото съм със същия мотор. Преди месец отварях двигател, смених гумичките на клапаните, сегменти и т.н. та имам пресни спомени. Исках да сменя и вала и кобилиците, но ударих на камък с намирането и се отказах - а и не са толкова зле при мен, че да е крайно наложително.
                          Honda XR600
                          Kawasaki KLX650
                          Honda XL600V Transalp
                          +359 888 6З5 9З4

                          Коментар


                          • #28
                            До: Вал и кобилици за Хонда XL

                            Първоначално публикуван от dmihailov Преглед на мнение
                            Исках да сменя и вала и кобилиците, но ударих на камък с намирането и се отказах - а и не са толкова зле при мен, че да е крайно наложително.
                            Колега, ако ти харесва мотора и смяташ да го задържиш - мисля че обезателно трябва да оправиш леглото в средата! Ако не го направиш, рано или късно ще се прибираш на два клапана до вас - става, но без да даваш газ, на празен ход. Не го разбрах това със струговането 3-4мм в средата - като надрано или по цялата ширина? Абе при всички случаи не можеш вече да разчиташ на вала - търси втора употреба глава с капака и вала, вече знаеш как трябва да изглеждат /без никакви луфтове и драскотини в средата/, пробвай при Емо в Яхиново.
                            Honda XL600LM, 1987
                            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                            Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                            Коментар


                            • #29
                              До: Вал и кобилици за Хонда XL

                              Имам подозрението, че ще излезе по-скъпо от мотора. След дълго мислене ми хрумна, че евентуално може да се престържат главата и капака и да се сложат лагери, а да се смени само вала. Нека се стопли малко и ще пробвам и в Яхиново. Харесвам си бабичката и не мисля да я сменям.
                              Honda XR600
                              Kawasaki KLX650
                              Honda XL600V Transalp
                              +359 888 6З5 9З4

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X