Здравейте на всички от оффроуд форума! 
Имам Suzuki DR 500 1990г, беше му счупено зъбното колело, което върти манивелата, с хиляди мъки намерих кой да ми го оправи и с радост си сглобих мотора, но сега няма компресия... Компресията ми бяга през картера (там където е съединителя), през ауспуха, но при свеща има съвсем слаба компресия. Може ли проблема да е от това, че като свалих съединителя, зад него имаше 2 малки зъбни колела, който се въртяха свободно и като ги въртях течеше масло. Има ли някъква зацепване на тези колела спрямо съединителя или някой друг елемент? В момента когато ритна манивелата излиза въздух през капака на картера, мотора преди това си палеше и вървеше.... 
							
						
					Имам Suzuki DR 500 1990г, беше му счупено зъбното колело, което върти манивелата, с хиляди мъки намерих кой да ми го оправи и с радост си сглобих мотора, но сега няма компресия... Компресията ми бяга през картера (там където е съединителя), през ауспуха, но при свеща има съвсем слаба компресия. Може ли проблема да е от това, че като свалих съединителя, зад него имаше 2 малки зъбни колела, който се въртяха свободно и като ги въртях течеше масло. Има ли някъква зацепване на тези колела спрямо съединителя или някой друг елемент? В момента когато ритна манивелата излиза въздух през капака на картера, мотора преди това си палеше и вървеше....
 
							
						



Коментар