Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма компресия след сваляне на съединителя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няма компресия след сваляне на съединителя

    Здравейте на всички от оффроуд форума!
    Имам Suzuki DR 500 1990г, беше му счупено зъбното колело, което върти манивелата, с хиляди мъки намерих кой да ми го оправи и с радост си сглобих мотора, но сега няма компресия... Компресията ми бяга през картера (там където е съединителя), през ауспуха, но при свеща има съвсем слаба компресия. Може ли проблема да е от това, че като свалих съединителя, зад него имаше 2 малки зъбни колела, който се въртяха свободно и като ги въртях течеше масло. Има ли някъква зацепване на тези колела спрямо съединителя или някой друг елемент? В момента когато ритна манивелата излиза въздух през капака на картера, мотора преди това си палеше и вървеше....

  • #2
    До: Няма компресия след сваляне на съединителя

    Данеби да си насмел нещо зъбчатката която движи ангренажната верига и клапаните ти да стоят затворени и компресията като няма къде да ходи излиза покрай сегментите в картера.
    Каро риташ на манивелата усилието какво е. По-голямо или по-малко.
    KAWASAKI Let the good times roll

    Коментар


    • #3
      До: Няма компресия след сваляне на съединителя

      Виж си декомпресорът. Обикновено автоматичният декомпресор е свързан към манивелата, за да можеш да риташ свободно, за да запалиш. Предполагам при монтажа нещо не си монтирал правилно, и сега декомпресора ти стои постоянно отворен. За съжаление не знам при твоят мотор как е реализирана тази система точно. Потърси си из нета мануал, и виж схеми.

      Коментар


      • #4
        До: Няма компресия след сваляне на съединителя

        @GSXR Сега доста по-лесно се рита отпреди.

        @ACCELERATOR Това го чух и от друг приятел, но незнам как да ги зацепя тези колелца, ако от това е проблема. Търсих мануал, но не намирам.

        Единственото, което барах са те, ангренажната верига не съм я пипал. При другите мотори къде имат белег тези колелца за автоматични смукач, как се зацепват, за да знам какво да търся...

        Мерси за бързите отговори!

        Коментар


        • #5
          До: Няма компресия след сваляне на съединителя

          Много внимавай с това колело което като си го въртял и протича масло защото това е маслената помпа и ако остане незацепено оставаш без двигател.

          Коментар


          • #6
            До: Няма компресия след сваляне на съединителя

            И аз съм имал същия проблем с такова Сузуки. При мен заяждаше декомпресора и като го ритах почти нямаше компресия. Ако мотора ти е 500 ти нямаш автоматичен декомпресор, а си само с този на кормилото. Провери дали ти се е върнал до край- попринцип трябва да има и луфт на жилото. При мен това си беше наред и пак нямаше компресия, палех на бутане, но веднъж запали ли после нямах проблеми. Според мен ми е заяждал клапан. Пробвай на бутане. Онези зъбни колела за които се притесняваш няма значение как се зацепват важното е да са ТАМ.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X