Потърсих но не намерих обща тема както има за предното окачване,за задното и тн,общи теми за всички марки ,но за карбураторите...Намерих тия сходните само
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E0%F2%EE%F0
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E0%F2%EE%F0
Незнам ако трябва някой да я приименува и да стане обща или ако има случайно да я метне там...Та днес хванах и си почистих/продухах/ карбуратора,понащраках малко снимки и както винаги ще ги сложа и тук.Защо хванах да го правя това ли-ами миналата седмица обслужих на едно момче YZtkata,та минахме и през карба,еми имаше ефект определено,не е литнал мотора и не е качил 20 коня,просто се усещаше работата му в ниски обороти,та от там и аз викам айде и моя
Ето го и карбуратора на Yamaha WR250F, при всички модели на Yamaha -YZ това тук го няма,били те 250,400,426 или 450...този вакум отсъства

тук вече е свален и искам да отбележа,докато на другото момче всичко тръгна без проблеми при мен съвсем не беше така,някой мухлию беше човъркал и всичките ми болтчета бяха с развалени глави....затова всеки трябва да ползва хубави инструменти да не разваля главите/били те шестограм,права или кръстата отверка/...черното с кабела е потенциометър,чете положението на оста за която е хваната шейната/дросела/ с иглата и праща към електрониката...

вече разглобен и готов за почистване и продухване...

ускорителната помпа...

вакумчето при моделите ВР...

жиглиорчета някакви
.../майтапче ест не са някакви/чашката от долу която е голяма е направена да може да се развива и сменя жиглиора дори по времене на пауза през състезание например...

още два...

люлката която държи шейната с иглата...някой му кават дроселна клапа трети еди как си...

търкалото на късмета и под него черната пластмаса е която натиска оста за ускорителната помпа...

шейната и иглата в нея...


поплавака/нещо снимката не е цяла/

ми долу горе тва са чаркалаците които разглобих,почистих и продухах с пистолет и въздух под налягане...след събирането им и поставянето на карба на мястото му мотора ми запали,работи добре ,НООО още при свалянето ми беше ясно,че днес или утре няма да мога да карам.....и ето защо

това са жилата на гаста...ам те били скъсани....е как да стане

оригинално проверих струват 60 и няколко паунда,затова днес си купих две жила с пъпки само в единя край,неделя ще мъдря как да ги захвана и в другия,имам и буренца с болтче ама те са за съединител,тия тук са малко по малки та ще го мисля
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E0%F2%EE%F0
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E0%F2%EE%F0
Незнам ако трябва някой да я приименува и да стане обща или ако има случайно да я метне там...Та днес хванах и си почистих/продухах/ карбуратора,понащраках малко снимки и както винаги ще ги сложа и тук.Защо хванах да го правя това ли-ами миналата седмица обслужих на едно момче YZtkata,та минахме и през карба,еми имаше ефект определено,не е литнал мотора и не е качил 20 коня,просто се усещаше работата му в ниски обороти,та от там и аз викам айде и моя

Ето го и карбуратора на Yamaha WR250F, при всички модели на Yamaha -YZ това тук го няма,били те 250,400,426 или 450...този вакум отсъства

тук вече е свален и искам да отбележа,докато на другото момче всичко тръгна без проблеми при мен съвсем не беше така,някой мухлию беше човъркал и всичките ми болтчета бяха с развалени глави....затова всеки трябва да ползва хубави инструменти да не разваля главите/били те шестограм,права или кръстата отверка/...черното с кабела е потенциометър,чете положението на оста за която е хваната шейната/дросела/ с иглата и праща към електрониката...

вече разглобен и готов за почистване и продухване...

ускорителната помпа...

вакумчето при моделите ВР...

жиглиорчета някакви


още два...

люлката която държи шейната с иглата...някой му кават дроселна клапа трети еди как си...

търкалото на късмета и под него черната пластмаса е която натиска оста за ускорителната помпа...

шейната и иглата в нея...


поплавака/нещо снимката не е цяла/

ми долу горе тва са чаркалаците които разглобих,почистих и продухах с пистолет и въздух под налягане...след събирането им и поставянето на карба на мястото му мотора ми запали,работи добре ,НООО още при свалянето ми беше ясно,че днес или утре няма да мога да карам.....и ето защо

това са жилата на гаста...ам те били скъсани....е как да стане

оригинално проверих струват 60 и няколко паунда,затова днес си купих две жила с пъпки само в единя край,неделя ще мъдря как да ги захвана и в другия,имам и буренца с болтче ама те са за съединител,тия тук са малко по малки та ще го мисля

Коментар