Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карбуратор на Yamaha

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Карбуратор на Yamaha

    Потърсих но не намерих обща тема както има за предното окачване,за задното и тн,общи теми за всички марки ,но за карбураторите...Намерих тия сходните само

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E0%F2%EE%F0

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E0%F2%EE%F0

    Незнам ако трябва някой да я приименува и да стане обща или ако има случайно да я метне там...Та днес хванах и си почистих/продухах/ карбуратора,понащраках малко снимки и както винаги ще ги сложа и тук.Защо хванах да го правя това ли-ами миналата седмица обслужих на едно момче YZtkata,та минахме и през карба,еми имаше ефект определено,не е литнал мотора и не е качил 20 коня,просто се усещаше работата му в ниски обороти,та от там и аз викам айде и моя

    Ето го и карбуратора на Yamaha WR250F, при всички модели на Yamaha -YZ това тук го няма,били те 250,400,426 или 450...този вакум отсъства



    тук вече е свален и искам да отбележа,докато на другото момче всичко тръгна без проблеми при мен съвсем не беше така,някой мухлию беше човъркал и всичките ми болтчета бяха с развалени глави....затова всеки трябва да ползва хубави инструменти да не разваля главите/били те шестограм,права или кръстата отверка/...черното с кабела е потенциометър,чете положението на оста за която е хваната шейната/дросела/ с иглата и праща към електрониката...



    вече разглобен и готов за почистване и продухване...



    ускорителната помпа...



    вакумчето при моделите ВР...



    жиглиорчета някакви.../майтапче ест не са някакви/чашката от долу която е голяма е направена да може да се развива и сменя жиглиора дори по времене на пауза през състезание например...



    още два...



    люлката която държи шейната с иглата...някой му кават дроселна клапа трети еди как си...



    търкалото на късмета и под него черната пластмаса е която натиска оста за ускорителната помпа...



    шейната и иглата в нея...





    поплавака/нещо снимката не е цяла/



    ми долу горе тва са чаркалаците които разглобих,почистих и продухах с пистолет и въздух под налягане...след събирането им и поставянето на карба на мястото му мотора ми запали,работи добре ,НООО още при свалянето ми беше ясно,че днес или утре няма да мога да карам.....и ето защо



    това са жилата на гаста...ам те били скъсани....е как да стане



    оригинално проверих струват 60 и няколко паунда,затова днес си купих две жила с пъпки само в единя край,неделя ще мъдря как да ги захвана и в другия,имам и буренца с болтче ама те са за съединител,тия тук са малко по малки та ще го мисля

  • #2
    До: Карбуратор на Yamaha

    Продават и малки буренца - като за газ. Търси..... А ако не намериш .... пернишки тунинг от медна или месингова тръбичка и много трудно запояване. За флюс за жило ползвам възможно най-концентрираната солна киселина която докопам. А края на жилото , който се запоява се разрошва вътре в тръбичката.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      До: Карбуратор на Yamaha

      Тези жила където ги продават по вело-магазините са доста твърди, и като ги присадиш в оригиналната броня вървят трудно и има много голяма вероятност да не се връща газта.Жилата трябва да са меки и да се огъват почти до пречупване,защото твърдите жила има опастност да прережат бронята в пластмасовата и част където е под прав ъгъл горе в началото. Аз случайно намерих в един магазин някакви залежали много меки ,като оригиналните и ги взех всичките,защото за велосипедите вече не произвежали такива......
      Стефан Дянков

      Коментар


      • #4
        До: Карбуратор на Yamaha

        Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
        Тези жила където ги продават по вело-магазините са доста твърди, и като ги присадиш в оригиналната броня вървят трудно и има много голяма вероятност да не се връща газта.Жилата трябва да са меки и да се огъват почти до пречупване,защото твърдите жила има опастност да прережат бронята в пластмасовата и част където е под прав ъгъл горе в началото. Аз случайно намерих в един магазин някакви залежали много меки ,като оригиналните и ги взех всичките,защото за велосипедите вече не произвежали такива......

        Адаш,хубаво си ги изкупил всички,но какво ще ги правиш,жило на съединител,на декомпресор и на гаста се сменят рядко/да не казвам веднъж/...аз мойте ги направих и наистина са малко по твърди,но се връща ръчката,от долу ги направих с гайка и работата заспа....та ако ти се дават две продай ми да си сложа от тия меките,ако не здраве да е

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X