Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Honda Dominator

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Honda Dominator

    Имам малък проблем с Honda Dominator. Всичко по мотора е наред- пали и върви без проблем. Но когато съм на по-висока предавка от 3 нагоре и мотора върви сравнително бавно и е на 1700-2000 оборота и като му дам по-рязко газта за малко прекъсне и тогава тръгне. Иначе когато е над 3 хиляди оборота колкото и разко да му подам газта си отцепи и си тръгне. И също като му давам плавно газта си ускорява нормално. Само когато е на по-ниски обороти(под 3 хиляди) и на по-висока предавка(от втора нагоре) прови този проблем с прекъсването. Благодаря Ви за съдействието предварително!

  • #2
    Ако ползваш английски, питай тук: https://www.facebook.com/groups/nx650/?ref=share
    Иначе за цялото ми каране до вчера, на висока предавка под 3000 оборота само мъча машината: със стокова конфигурация на зъбаците или не, със или без багаж, асфалт или не.

    Визуално как изглежда положенията на стрелките на обороти и скорост когато ти прави проблем. Еднакво ли сочат?
    Публикувайте отговор

    Коментар


    • Salih D.
      Salih D. коментира
      Редактиране на коментар
      Оборотите не падат. Като дам по-рязко газта не се изфорсира и не тръгва веднага. Има забавяне от около секунда. Иначе като давам плавно газта не прави този проблем

    • p-pleven
      p-pleven коментира
      Редактиране на коментар
      А на неутрална като изфорсираш какво става? Веднага ли вдига обороти?

    • Salih D.
      Salih D. коментира
      Редактиране на коментар
      Като е на неутрална веднага ги вдига. Само когато е в движение и е на по-ниски обороти прави този проблем

  • #3
    Повечето хонди имат ускорителна помпа на карбуратора, която е точно за това - да дава повече мощност при рязко ускорение. Вероятно е запушена и не впръсква допълнително бензин при рязко връткане на масура, както трябва да е фабрично. Почисти карбуратора добре със спрей за почистване и вероятно ще се реши проблема.

    Коментар


    • #4
      Оригиналният карбуратор е вакуумен , без ускорителна помпа. Но може да се монтира и такъв с ускорителна помпа. И при двата варианта , проблема е в карбуратора. Като може и смяна на заглушител или филтър , да са довели до грешни настройки на карбуратора.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #5
        На тоя мотор 1700 - 2000 оборота са му малко. Адаптирай стила на каране и го дръж между 3000 и 4000 .
        "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

        Коментар


        • Salih D.
          Salih D. коментира
          Редактиране на коментар
          Да, не е най-силният мотор, но съм карал и други доминатори които нямат този проблем. И да са на по-ниски обороти като и дам газта по-рязко си поемат без проблеми. Да тези които карах бяха без заглушител отзад в ауспаха, а моя отзад е със заглушител. Но не мисля че това е проблема

        • p-pleven
          p-pleven коментира
          Редактиране на коментар
          А тия дето си карал с какви зъбаци са? По-горе го бях споменал.

        • Salih D.
          Salih D. коментира
          Редактиране на коментар
          И те са със стокови и моя е със стокови. Съмняваме да не е запушен някъде карбуратора или да няма добра центровка

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X