Здравейте колеги,
След като си купих посочения мотор и след смяна на маслото мотора почна да прави едно прескачане на 3та скорост при подаване на повечко газ(не изключва от скорост, а прекъсва за около секунда). Явно му бяха сложили някакви добавки дупничани и като го карах при покупката нямаше този проблем. Както и да е. Аз очаквах да има някакъв проблем мотора, защото го взех доста под пазарната цена, така че това не е мрънкане.
Та хванахме се с брат ми и брачеда(които имат опит с ремонтите) и разглобихме мотора и двигателя на съставни части..стигнахме до скоростите и видяхме износване на зъбното колело на 3та скорост(вижте снимките). Другия проблем беше, че дисковете на съединителя бяха спекли и се бяха залепили един към друг. Доколкото знам трябва да се отделят свободно един от друг.
Въпроса ми е някой срещал ли е такъв проблем? Смятате ли, че ако сменя зъбното колело и съединителя проблема ще се оправи. Другото, което срещахме като проблем е много трудното развинтване на някои гайки вътре в двигателя. Не знам дали това е нормално, но едвам сме ги развили с пневматичен гайковерт. Възможно ли е това запичане да се е получило заради прегряване на мотора?
След като си купих посочения мотор и след смяна на маслото мотора почна да прави едно прескачане на 3та скорост при подаване на повечко газ(не изключва от скорост, а прекъсва за около секунда). Явно му бяха сложили някакви добавки дупничани и като го карах при покупката нямаше този проблем. Както и да е. Аз очаквах да има някакъв проблем мотора, защото го взех доста под пазарната цена, така че това не е мрънкане.
Та хванахме се с брат ми и брачеда(които имат опит с ремонтите) и разглобихме мотора и двигателя на съставни части..стигнахме до скоростите и видяхме износване на зъбното колело на 3та скорост(вижте снимките). Другия проблем беше, че дисковете на съединителя бяха спекли и се бяха залепили един към друг. Доколкото знам трябва да се отделят свободно един от друг.
Въпроса ми е някой срещал ли е такъв проблем? Смятате ли, че ако сменя зъбното колело и съединителя проблема ще се оправи. Другото, което срещахме като проблем е много трудното развинтване на някои гайки вътре в двигателя. Не знам дали това е нормално, но едвам сме ги развили с пневматичен гайковерт. Възможно ли е това запичане да се е получило заради прегряване на мотора?
Коментар