Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с як пушек на масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с як пушек на масло

    Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
    емо здравеи.видях и че ти си от софия и сам чел че доста разбираш от ямахите, ще е вазможно ли някои ден когато ти е удобно да доидеш да погледнеш мотора , че мотора ми е нов и да кажеш какво ми е засмяна и какво не е в ред.разбирасе ще си платя колкото струва а и сам с кола и ще кажеш когато ти е удобно да те взема.
    Благодаря за комплимента , но не съм чак такъв разбирач че да работя срещу заплащане.Ако искаш мога да ти дам някой друг съвет , но не мога да ти обещая кога ще стане.Ако можеш напиши ми едно ЛС с телефонен номер и когато мога ще ти се обадя.
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с як пушек на масло

      мотора ми стои във фирмат възможноли е колегите да си играят с рчката и за това да пропушва. въздушния филтар е сменен.дунапрена е напръскан със спреи за филтри.отново ще го проверя.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с як пушек на масло

        Първоначално публикуван от coclino Преглед на мнение
        Здравей колега.Ще изкажа едно предположение,което е валидно само при положение,че твоят мотор е със сух картер.Иначе казано,маслото го сипваш в рамката или в отделно казанче,от където по маслени магистрали,помпата си дърпа масло,маже важните части,под налягане и връща маслото обратно във рамката или казанчето.
        Та моята теория е следната.Както каза по-горе,сменил си маслото.Ако маслото,което си сипал е по-гъсто и времето в България още не е много горещо,се получава следния ефект.Във първите секунди след като запалиш всичкото масло е стечено на дъното на двигателя и във рамката.Маслената помпа започва да тегли масло от рамката и го набутва във двигателя.До тук мотора не пуши.
        Понеже маслото не се връща в рамката под налягане,когато то е гъсто, му е много трудно да върви между двигателя и рамката.Помпата от своя страна е достатъчно мощна и особено със гъсто масло прави сериозно налягане,та във тези първи секунди се получава така,че помпата изсмуква всичкото масло от рамката и го набутва в двигателя,който от своя страна не може да поеме такова голямо количество и като прибавим и налягането можеш да си представиш,че от всякаде започва да преминава,дори покрай сегментите.Тука вече мотора пуши сериозно.
        След тези 20 секунди докато пуши,маслото се позатопля и започва да се връща по-лесно във рамката и процеса се нормализира. При мен от такова гъсто масло ми избиваше масло от капачката на масления филтър и след като поработи малко,спираше.Дори на масления филтър има клапан,които пропуска маслото при първоначално палене,защото е толкова гъсто,че не може да премине през хартията на филтъра.
        Извинявам се за дългия пост.
        Дано да съм ти бил полезен.

        П.С.Имай предвид че понякога при различните марки масла при едни и същи стойности на визкозитет,разликите са огромни.От опит знам,че Мотул 20w50 е много по-гъсто от Валволин 20w50.

        Поздрави и безавариен сезон.
        Не претендирам да съм компетентен,но до колкото знам,моторите със сух картер имат две маслени помпи,едната взима масло от рамата(казанчето)и смазва двигателя,а другата качва маслото от двигателя в рамата(казанчето).Няма начин всичкото масло да отиде в двигателя,а в рамата да няма.Обикновено двете компи са в един корпус с отделни ротори.

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с як пушек на масло

          Първоначално публикуван от ivodominator Преглед на мнение
          Не претендирам да съм компетентен,но до колкото знам,моторите със сух картер имат две маслени помпи,едната взима масло от рамата(казанчето)и смазва двигателя,а другата качва маслото от двигателя в рамата(казанчето).Няма начин всичкото масло да отиде в двигателя,а в рамата да няма.Обикновено двете компи са в един корпус с отделни ротори.
          Дали има две помпи и аз не знам със сигурност.Може и да е така.За пръв път го чувам.
          Това което съм споделил е от личен опит.
          Двигателя беше XTZ 660.Първото масло което му сипах не създаваше никакви проблеми.След като му сипах по-гъсто масло още с първото палене,започна да избива масло от капачката на масления филтър.След като позагрее спира.Също така при тези мотори маслото се мери веднага след като се изгаси двигателя.Пробвах,докато е още студен да го изгася и да премеря маслото,само че тогава дори пръчката не го достигаше.Трябваше да позагрее и тогава си идваше на нивото.Та това ме кара да мисля че в първите секунди след паленето,ако маслото е гъсто,влиза всичкото във двигателя.
          Това разбира се са само мои разсъждения по темата и личен опит.
          Поздрави.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с як пушек на масло

            За меренето на маслото съм съгласен.Поздрави!

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с як пушек на масло

              Първоначално публикуван от ivodominator Преглед на мнение
              За меренето на маслото съм съгласен.
              А пък на мен един майстор ми каза, че е изпуснал крапана който задържа маслото в рамата( на доминатора ) и затова не ми го показва на студено, понеже на XL го показва и на студено и на топло все на едно място на пръчката.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с як пушек на масло

                Сетих се и за друга възможна причина
                Има известен шанс пушенето да идва от богата смес предизвикана от лошо уплътняване на иглата на карба.Повечето тежки ендура са с железни резервоари.С годините по вътрешните стени започват да се получават язви ръжда , която пада и отива на дъното на резервоара(кранчето е с цедка , но има и ситни частици които преминават през нея).От там тръгва по системата и може да попадне между иглата и леглото.При гасене на ДВГ излишното гориво(което е в съвсем малки количества заради преливника на карба) попада в смукателните тръби и при палене сместта е преобогатена(правило ми е впечатление , че мотора ми е пушил след дълго и упорито ритане-за това предполагах , че проблема идва от задавяне).А освен това много рядко ми се е случвало да пуши - явно в повечето случаи тези частици просто са преминавали покрай иглата,без да заседнат.
                Пак казвам-стрелям в тъмното-никога не съм се занимавал сериозно с този проблем-правеше ми го много рядкои простоне виждах смисъл да се занимавам.
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с як пушек на масло

                  Не че съм голям майстор,но провери клапаните

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с як пушек на масло

                    да може би си прав да погледна клапаните но там вече утивам на над 500лв ремонт и за тва не ми се занимава
                    0 8 76 36 8 542

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с як пушек на масло

                      Като решиш проблема не забравяй да пишеш.Ще очакваме подробен репортаж.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с як пушек на масло

                        При мен проблема е в гумичките на клапаните и износено бутало и сигменти.Гумичките ги сменихме и понамаля пушека, но още си остава проблема с износените сигменти и бутало.
                        Не е важен външният вид, а сърцето. На капака на моето пише :[SIGPIC][/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с як пушек на масло

                          Аз да попитам пак, преди с какво масло го караше и сега какво му сипа?
                          | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с як пушек на масло

                            така го взех от италия незнам с какво масло е каран, сега му сипах валволин, но немисля че има някаква разлика с какво масло ще се кара мотора
                            0 8 76 36 8 542

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с як пушек на масло

                              смених вздушния филтър но пушенето остана. мнението на емо за излишния бензин ме накара да си поиграя със смокача при палене и се получи.преди го палех на пълен смокач и пропушваше.сега дърпам смукача на малко повече от половината и не пропушва при палене.аз пробвах и примен се получи.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X