Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с як пушек на масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с як пушек на масло

    здравеите.проблема ми е следният, имам ямаха тт600 и като го запаля сутрин студен първите 15 секунди не пуши ваобще, но след тях започва да пуши бял дим като комин и като загрее съвсем леко, спира да пуши и дори при яко форсиране грам не изпушва.според вас на какво се дължи тая аномалия.
    0 8 76 36 8 542

  • #2
    До: Проблем с як пушек на масло

    Примерно конденз на вода в ауспуха?
    Ако нямаш други оплаквания е голям шанса да е само това.
    Да не са ти запушени отворите за оттичане - в такъв слючай като почне за загрява ауспуха - изпарява водата и пуши в бяло, а след като свърши конденза, спира да пуши. Случва се, ако държиш мотора на влажно място.
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с як пушек на масло

      Пушекът от масло е син, а не бял, и със специфична миризма.

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с як пушек на масло

        пушека не е от конденз и е бял и си смарди на масло,а и няма как да е от конденз понеже мотора стои в гаража.
        0 8 76 36 8 542

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с як пушек на масло

          Нещо маслото да си сменял наскоро и да си го попрепълнил леко?? Само питам....
          | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с як пушек на масло

            да сменял сам го скоро но несам го препълнил
            0 8 76 36 8 542

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с як пушек на масло

              Работата отива към сегменти.
              Polaris Magnum 500
              Mercedes ml320

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с як пушек на масло

                Ами според мен има няколко възможности - сегменти, клапани или кофти масло... покарай така ако не се оправи, можеш да замериш компресията и да ги почваш едно по едно....

                Направи си един тест.... на високи обороти виж дали излиза бял дим като загрееш .. ако да, по скоро са семеринги, другият вариант е - от високи затвори газта, тогава ако излиза дима по скоро са клапани.........

                П.С. син или бял е трудно да се разпознае... то си личи като е конденз...лично според мен в случая е кофти масло...
                Последно редактирано от relaxxx; 02-05-09, 22:12.
                | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с як пушек на масло

                  Здравейте. Карам хт600 и при мен пропушва когато е първото му палене, но не всеки път. След като прочетох на колегата мнението за кофти маслото се сетих, че и аз смених маслото на мотора. Преди това не съм имал никакви проблеми. Пушекът е бял. Не мирише на масло. При първа финансова инжекция ще го сменя.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с як пушек на масло

                    Когато така пропушва при студено палене, това са гумичките на клапаните. Те пропускат масло. Не съм запознат с този двигател и не съм сигурен дали има такива семеринги. Съдя по опита ми с колите. Някои използват "по-дебели" масла или слагат добавки ако двигателят е стар за да намалят пушенето и увеличат компресията (ако са износени сегментите, но той казва, че спира да пуши след като загрее). В момента в който сложиш нормално масло, проблемите се появяват. Тези трикове се използват и при продажба на коли, мотори и т.н.
                    Последно редактирано от spotbeam; 06-05-09, 18:52.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с як пушек на масло

                      колега прав си за гумичките но маи не ме разбра.паля го и не изпушва ,след 5 секунди почва да дими ама зверски се едно че палиш гума и след 10 седунди спира а мотора си е още студен тои за 20 секунди неможе да загрее,бати аномалията.
                      0 8 76 36 8 542

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с як пушек на масло

                        Здравей колега.Ще изкажа едно предположение,което е валидно само при положение,че твоят мотор е със сух картер.Иначе казано,маслото го сипваш в рамката или в отделно казанче,от където по маслени магистрали,помпата си дърпа масло,маже важните части,под налягане и връща маслото обратно във рамката или казанчето.
                        Та моята теория е следната.Както каза по-горе,сменил си маслото.Ако маслото,което си сипал е по-гъсто и времето в България още не е много горещо,се получава следния ефект.Във първите секунди след като запалиш всичкото масло е стечено на дъното на двигателя и във рамката.Маслената помпа започва да тегли масло от рамката и го набутва във двигателя.До тук мотора не пуши.
                        Понеже маслото не се връща в рамката под налягане,когато то е гъсто, му е много трудно да върви между двигателя и рамката.Помпата от своя страна е достатъчно мощна и особено със гъсто масло прави сериозно налягане,та във тези първи секунди се получава така,че помпата изсмуква всичкото масло от рамката и го набутва в двигателя,който от своя страна не може да поеме такова голямо количество и като прибавим и налягането можеш да си представиш,че от всякаде започва да преминава,дори покрай сегментите.Тука вече мотора пуши сериозно.
                        След тези 20 секунди докато пуши,маслото се позатопля и започва да се връща по-лесно във рамката и процеса се нормализира. При мен от такова гъсто масло ми избиваше масло от капачката на масления филтър и след като поработи малко,спираше.Дори на масления филтър има клапан,които пропуска маслото при първоначално палене,защото е толкова гъсто,че не може да премине през хартията на филтъра.
                        Извинявам се за дългия пост.
                        Дано да съм ти бил полезен.

                        П.С.Имай предвид че понякога при различните марки масла при едни и същи стойности на визкозитет,разликите са огромни.От опит знам,че Мотул 20w50 е много по-гъсто от Валволин 20w50.

                        Поздрави и безавариен сезон.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с як пушек на масло

                          Сега попрочетох из нета и видях че твоятя Ямаха е със сух картер.Само че доколкото разбрах,маслото не е в рамката,а имаш казанче,някаде около оста на задната вилка.Може и да не е точно така при теб.
                          Така че не съм писал напразно.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с як пушек на масло

                            Първоначално публикуван от rosen_vg Преглед на мнение
                            Здравейте. Карам хт600 и при мен пропушва когато е първото му палене, но не всеки път. След като прочетох на колегата мнението за кофти маслото се сетих, че и аз смених маслото на мотора. Преди това не съм имал никакви проблеми. Пушекът е бял. Не мирише на масло. При първа финансова инжекция ще го сменя.
                            И 15W50 Мотул(5100-полусинтетика)+добавка Лукас(за по-голям вискозитет) да сипеш , пак ще ти изпушва-аз го карах с тази комбинация.Не си сменявай новото масло.При теб проблема не е нито в гумичките , нито в сегментите(99% съм сигурен) защото са на 4000км(от които 2000 са на асфалт,1000 от които са разработка) и при това са купувани от представителството.Забелязъл съм , че тоя номер ми го правеше когато задавя мотора или когато е много студено-явно се налапва с бензин и после докато изчисти си пуши.
                            Честно казано това е страшна аномалия , която на няколко пъти(три-четири за една година) ме е хвърляла в страшно мислене и така и не можах да си отговоря защо се получава.
                            Възможните причини според мен са:
                            -задръстен въздушен филтър-при това положение смуче пръски масло от картера през маркуча за вентилация на картерните газове(знаеш , че твоя филтър е преправен от хартиен на дунапренов-възможно е да е по-плътен от оригиналния и въпреки че е чист да пропуска по-малко въздух,но пък при каране в гората ще ти дойде скъпо след всяко каране да сменяваш въздушен филтър).На няколко пъти особено след каране по прашни трасета ми се е случвало да намирам значително количество масло на дъното на филтърната кутия(примерно 20-30 грама).
                            -лоши настройки на карбуратора свързани със смукача(прекалено богата смес)-там не посмях да пипам-карба на ХТ-то е доста сложен и не бях сигурен , че ще се справя.
                            -принципно е възможно проблема да идва и от лошо масло(това , че е Мотул не е гаранция-често се случва в две абсолютно еднакви туби да има съвсем различен пълнеж-причините...все пак живеем в България).Когато маслото е лошо бързо му пада вискозитета(за малко километри) и се увеличава помпения ефект на сегментите(дори и чисто нов ДВГ харчи масло-въпроса е да е в границите-твоето ХТ харчи съвсем малко(за тия 4000км да съм му долял има-няма 100 гр) и за това съм почти сигурен , че проблема не е от маслото).Когато ДВГ загрее,маслото изгаря по-пълноценно и не пуши(пушека по принцип са твърди неизгорели частици резултат от лошо горене-богата смес,масло в бензина в по-голямо количество(спомни си двутактовите-какво става като сипеш повече масло от колкото трябва) и т.н. и т.н.)
                            -конденз в кутията на въздушния филтър,карбуратора или въздуховодите(пушил ми е в много студени сутрини или вечери и то не винаги).При мен пушека беше бял-точно това е най-учудващото-обикновено белия пушек е резултат от вода в горивната смес(въпреки , че пушека не миришеше на пара)-нещо което при ХТ-то не може да стане защото е въздухар или лошо горене на бензина в сместта-в този случай или пушека е черен или бял-бял е при лошо горене,черен при лоша центровка.
                            Може би има и друга причина , но на мен това ми минава през главата.Най-странното е , че ми се е случвало само няколко пъти(т.е. приблема не е постоянен,а е резултат от нещо нестандартно) и за това не съм се заниамал по-сериозно с него-не съм сигурен , че е проблем-мисля си че просто съм го задавял.
                            Последно редактирано от ЕМО; 07-05-09, 17:37. Причина: допълване
                            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                            Джон Кенеди

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с як пушек на масло

                              емо здравеи.видях и че ти си от софия и сам чел че доста разбираш от ямахите, ще е вазможно ли някои ден когато ти е удобно да доидеш да погледнеш мотора , че мотора ми е нов и да кажеш какво ми е засмяна и какво не е в ред.разбирасе ще си платя колкото струва а и сам с кола и ще кажеш когато ти е удобно да те взема.
                              0 8 76 36 8 542

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X