Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

    Не е нужно да ти подчертавам каквото и да било при фиг.10 изрично е казано да се изчака 2-часа преди да се дозатяга.
    При фиг 11 се дозатяга веднага след като минат 15 мин работа на двигателя тълкувай си ги както изкаш ти тези данни аз работя с тази програма от 1997г и мисля ,че добре познавам кога кое за какво се отнася!Не ми се занимава да те ограмотявам а на всичкото отгоре и не вземеш да се вгледаш в смисала и поредноста на операцийте а просто си търсиш повод за спор така,че спора приключва поне за мен.
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

    Коментар


    • #32
      До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

      Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
      Не е нужно да ти подчертавам каквото и да било при фиг.10 изрично е казано да се изчака 2-часа преди да се дозатяга.
      При фиг 11 се дозатяга веднага след като минат 15 мин работа на двигателя тълкувай си ги както изкаш ти тези данни аз работя с тази програма от 1997г и мисля ,че добре познавам кога кое за какво се отнася!Не ми се занимава да те ограмотявам а на всичкото отгоре и не вземеш да се вгледаш в смисала и поредноста на операцийте а просто си търсиш повод за спор така,че спора приключва поне за мен.
      То пък много ми е интересно ако беше преценил че е нужно да ми подчертаваш, какво щеше да подчертаеш?!
      Да във фиг.10 изрично е казано да се дозатяга след 2 часа! Обаче:
      Във фиг. 11 подточка 6) изрично е посочене че последното разхлабване и дозатягане е на студен двигател!
      Във фиг.17 подточка 4) също изрично е посочено че последното дозатягане е при студен двигател!
      Във фиг.18 подточка 4) също - при студен двигател последното дозатягане!
      Тия подточки четеш ли ги, или нещо не ти уйдисва да ги четеш, та четеш само това което пасва на собственните ти разбирания?
      А как мислиш, ако последователността на операциите беше описана толкова педантично (колкото ти се иска на тебе), защо не е написана и подточка, в която да упоменават изрично че "веднага, при топъл двигател" трябва да се дозатегнат болтовете, така както изрично навсякъде упоменават че последното дозатягане се прави при студен двигател? Отговора на последния ми въпрос е - защото хората писали това са си мислели че ще се чете от грамотни професионалисти, които си имат поне основни понятия за температурни разширения, принципи при монтаж и демонтаж и др. основни монтьорски познания!
      Та в общи линии, дето се казва "опазил ме господ" да чакам ти да ме ограмотяваш, или някой като тебе! Аз както казах, от такива "майстори" и "професионалисти" съм на тоя хал та съм бил принуден да науча това онова дето иначе не ми е работа!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #33
        До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

        Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
        То пък много ми е интересно ако беше преценил че е нужно да ми подчертаваш, какво щеше да подчертаеш?!
        Да във фиг.10 изрично е казано да се дозатяга след 2 часа! Обаче:
        Във фиг. 11 подточка 6) изрично е посочене че последното разхлабване и дозатягане е на студен двигател!
        Във фиг.17 подточка 4) също изрично е посочено че последното дозатягане е при студен двигател!
        Във фиг.18 подточка 4) също - при студен двигател последното дозатягане!
        Тия подточки четеш ли ги, или нещо не ти уйдисва да ги четеш, та четеш само това което пасва на собственните ти разбирания?
        А как мислиш, ако последователността на операциите беше описана толкова педантично (колкото ти се иска на тебе), защо не е написана и подточка, в която да упоменават изрично че "веднага, при топъл двигател" трябва да се дозатегнат болтовете, така както изрично навсякъде упоменават че последното дозатягане се прави при студен двигател? Отговора на последния ми въпрос е - защото хората писали това са си мислели че ще се чете от грамотни професионалисти, които си имат поне основни понятия за температурни разширения, принципи при монтаж и демонтаж и др. основни монтьорски познания!
        Та в общи линии, дето се казва "опазил ме господ" да чакам ти да ме ограмотяваш, или някой като тебе! Аз както казах, от такива "майстори" и "професионалисти" съм на тоя хал та съм бил принуден да науча това онова дето иначе не ми е работа!
        В момента се коментира фиг10 и фиг 11 и как при единия двигател е написано да се чака 2-часа а при другия не е написано такова изчакване което предполага стягане веднага след загряването.Тук не коментираме всички двигатели а само принципите на сглобяване и потдръжка.
        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

        Sofrace Offroad Team

        Коментар


        • #34
          До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

          Това е снимка на табелка, която се намира на капака на клапаните на двигателя на Тойота, която пристигна днес от Япония. Табелката е абсолютно оригинална и автентична. Ако забелязвате освен реда на палене на цилиндрите и предварението на запалването са дадени също и стойностите на хлабините на всмукателните и изпускателните клапани, като в скоби е посочено, че те се регулират при ГОРЕЩ (HOT) двигател. Тойотите са два броя и табелките са абсолютно еднакви, така че не може завода проидводител да е допуснал грешка.
          Прикачени файлове

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X