Здравейте,вече няколко пъти се опитвам да пусна тема в раздела, но незнайно защо винаги бивам "отрязван" .
.
По темата много ми е трудно да отделя теническата дискусия от сърказма .Супер мото КТМ 950 и Кавазаки КЛХ650?!
.Супер мото КТМ 950 и Кавазаки КЛХ650?! Лично на моя мотор има монтиран такъв спортен карбуратор,и трябва да Ви кажа, че "вървенето" спрямо един заводски КЛХ-С няма нищо общо.Разхода е приблизително 6,5/100, но е след пълен основен ремонт.Много пъти съм карал R и единственото, което ме възпира да кажа че върви повече е разликата в зъбите на зъбчатките.Относно живота на двигателя при отварянето му се оказа ,че 2N има ключ 0,7мм и то след неизвестен брой километри по ендуро трасетата на Стара планина и минимум 35000 по километраж.Който не вярва да заповяда на гости, ще ми баде много приятно.
Лично на моя мотор има монтиран такъв спортен карбуратор,и трябва да Ви кажа, че "вървенето" спрямо един заводски КЛХ-С няма нищо общо.Разхода е приблизително 6,5/100, но е след пълен основен ремонт.Много пъти съм карал R и единственото, което ме възпира да кажа че върви повече е разликата в зъбите на зъбчатките.Относно живота на двигателя при отварянето му се оказа ,че 2N има ключ 0,7мм и то след неизвестен брой километри по ендуро трасетата на Стара планина и минимум 35000 по километраж.Който не вярва да заповяда на гости, ще ми баде много приятно.
 
							
						
					 .
.По темата много ми е трудно да отделя теническата дискусия от сърказма
 .Супер мото КТМ 950 и Кавазаки КЛХ650?!
.Супер мото КТМ 950 и Кавазаки КЛХ650?! Лично на моя мотор има монтиран такъв спортен карбуратор,и трябва да Ви кажа, че "вървенето" спрямо един заводски КЛХ-С няма нищо общо.Разхода е приблизително 6,5/100, но е след пълен основен ремонт.Много пъти съм карал R и единственото, което ме възпира да кажа че върви повече е разликата в зъбите на зъбчатките.Относно живота на двигателя при отварянето му се оказа ,че 2N има ключ 0,7мм и то след неизвестен брой километри по ендуро трасетата на Стара планина и минимум 35000 по километраж.Който не вярва да заповяда на гости, ще ми баде много приятно.
Лично на моя мотор има монтиран такъв спортен карбуратор,и трябва да Ви кажа, че "вървенето" спрямо един заводски КЛХ-С няма нищо общо.Разхода е приблизително 6,5/100, но е след пълен основен ремонт.Много пъти съм карал R и единственото, което ме възпира да кажа че върви повече е разликата в зъбите на зъбчатките.Относно живота на двигателя при отварянето му се оказа ,че 2N има ключ 0,7мм и то след неизвестен брой километри по ендуро трасетата на Стара планина и минимум 35000 по километраж.Който не вярва да заповяда на гости, ще ми баде много приятно. 
							
						

 Като го купувах се оказа че има малък проблем с клапъните при отстраняването на който се разбра че износването граничи (0,8 според мануала) с основен ремонт. Така и го направих
Като го купувах се оказа че има малък проблем с клапъните при отстраняването на който се разбра че износването граничи (0,8 според мануала) с основен ремонт. Така и го направих
 
							
						



 
							
						
Коментар