Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Проблем със запалването на Доминатор!

    Здравейте на всички!

    Искам да попитам ако някой е имал този странен проблем:
    Мотора си палеше до последно,нито прекъсваше,нямаше никакъв проблем и една сутрин се опитах да го запаля,но увиОказа се,че дава ток на горна и долна мъртва точка,а аз доколкото знам трябва да дава само на ГМТ!Припалва,обаче не може да заработи...Ако някой знае нещо моля да помага,ще съм му много благодарен!

    Коментар


    • #32
      До: Проблем със запалването на Доминатор!

      Колега ако нямаш ръководството да ти го пратя.
      Частта и данните и границите в който трябва да варират отделните модули в мотора (при измерване) - бобини комутатори и така натъка е много подробно описана и в чудесна последователност.
      Ще ти трябва мултицет.

      Ако не си пипал или/и нямаш желание направо на компетентен майстор.

      Съветвам те да проиграеш цялата Ел-система започвайки от свещта, кабела, обувката, бобината (първична вторична).

      Виж си и акумулатора!

      Имам чисто нов Комутатор ако се наложи за проба.

      Коя година е "Детонатора" ти ?

      Коментар


      • #33
        До: Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

        Доминатора ми е 91 година,проверих комутатора,бачка си,дава ток на свещта обаче го дава много често на ГМТ и на ДМТ!

        Коментар


        • #34
          До: Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

          Колега метни го и на мен. Skype - mudrovc.

          Коментар


          • #35
            До: Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

            Колеги и аз закъсах с тоците. Проблема при мен е, че дава искра първите 3-4 пъти като въртя на стартер после спира (искрата), след това пак започва да подава. Сега започвам разглабянето за да проверя проводниците, но искам да измеря параметрите на отделните компоненти. Намерих много сервизни ръководства, но те са за модела при които CDI блока се захранва постоянно токово (от акумолатора), а моя е с отделна самостоятелна намотка на самия генератор (този модел които пали и без акумолатор). Та колеги някои може ли да помогне с такова ръководство. Би трябвако да е за модел 92-94.

            Коментар


            • #36
              До: Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

              Започни от най простото...свеща и нататък по системата

              Успех
              MG RACING

              Коментар


              • #37
                До: Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

                Нея смених първо. Някои знае ли колко ома трябва да е съпротивлението на намотката за запалването? (аз имам 2 вида намотки една за запалване и много вързани на по няколко последователно за всичко друго по мотора). Днес изтеглих много ръководства ама за моя няма.

                Коментар


                • #38
                  До: Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

                  Еи и моя Доминатор днес ми сервира изненада
                  Преди 3 дни си го карах и нямаше никакви грижи.Днес обаче нещеше да запали?Неще и стартера да завъртиКато дам на контакт и натисна старт бутона,нищо?Иначе ток има,лампичката за неутрална свети,мигаче фар ок.но стартера на върти.
                  Какъв можи да е проблема?Мисля си дали не е комутатора.До старт бутона си има ток,но по натам каква е последователноста да миря?

                  Коментар


                  • #39
                    До: Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=39461

                    Успех!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Молба към колегите с Доминатор - (проблем с токовете)

                      При мин проблема се оказа в акумулатора.Беше паднал на 10,5V.Като му дадох ток от колата запали веднага,а и като меря на него си му идва 13/13,5V.Акумулатора е на 5 месеца.Дет се вика нов и е от тези с гел/които ни изискват подръжка.
                      До момента нямах никакъв проблем с него?
                      Прати ми ръководството ако можеш да замеря нещата.
                      Да видя дали акумулатора е калпав или нещо с тоците не е както трябва,макар че както написах по горе като работи мотора до него си идва 13/13,5V?

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X