Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Прекъсване във високи обороти

    А пробвахте ли да обогатите сместа ?!?! Като дадеш пълна газ пуши ли черно? Ако не, обогати сместа от карбуратора. По принцип за това има пукане на високи обороти.

    Коментар


    • #17
      До: Прекъсване във високи обороти

      Направих си експеримент със смукача , но не даде ефект.
      Пък и ако е бедна сместта,ще прекъсва непрекъснато а не само от време на време.
      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
      Джон Кенеди

      Коментар


      • #18
        До: Прекъсване във високи обороти

        Колеги,питах маистора на Crazy Job и ми каза че е нормално според обяснениятами...
        [COLOR=Magenta][B]Ендуро клуб ™Crazy Job™ - Стара Загора [COLOR=Cyan]![/COLOR]
        [/B][/COLOR][FONT=Arial Black][COLOR=Magenta]Hard Enduro Team [COLOR=Cyan]![/COLOR][/COLOR][/FONT]
        [COLOR=Lime][COLOR=Cyan]-------[/COLOR] [COLOR=Magenta]И.Илиев[/COLOR] [COLOR=Cyan]-------[/COLOR][/COLOR]
        [URL="http://www.sixdayscrazyjob.com/"][IMG]http://ftp.domainbg.com/JORO_HD/Six-days-logo.jpg[/IMG][/URL]
        [COLOR=Red][B][URL="http://sixdayscrazyjob.com/"]http://sixdayscrazyjob.com[/URL][/B][/COLOR]
        [B][URL="http://crazy-job.com/"]http://crazy-job.com[/URL][/B]

        Коментар


        • #19
          До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

          Хайде и аз да се намеся. Първо, имам шум в главата от какво е? Когато има такова изложение трябва да се даде по-конкретна информация. Малко по-малко стигнах до извода.
          Казвате:
          <Ами значи давам му газ до дупка и си върви перфектно...докато нестигне наистина много високите обороти,и отзаде препатква 2,3 пъти... да не е от заглошителя кадето съм го махнал ?>
          Не е от ауспуха. Достигайки до тези обороти се достига до процес при който НЯМА ГОРЕНЕ. Ако това беше при ниски обороти има друго обяснение. Тука се получава така наречената "надостатъчна скорост на горене" т.е времето за горене е по-дълго от времето определено при затварянето на клапаните и подаване на искра. Двигателя изхвърля неизгорели газове, които се възпламеняват в ауспуха и т.н. Сега моят въпрос е: Какъв бензин използвате? Колкото ви е по-нисък октана, толкова горенето е по-бавно. Затова хората са измислили "спортен бензин". Опитайте с подмяна на бензина. Това е едно
          Второ: Вие за да стигнете до тези високи обороти то значи прекалено дълго държите на ниска предавка при условие, че тези мотори имат много добра вариация на обороти и скорост при по-високи предавки. ИМАЙТЕ В ПРЕДВИД, че всеки двигател има Обороти на празен ход, Обороти при нормален режим, Максимално обороти и Оверлоуд (когато минете в червената граница). Минете ли в ОВЕРЛОУД не само ще ви гърми и губи мощност, но трябва да си търсите буталото из полето.
          Друго което за да се изясни ситуацията е: Загрява ли? Понеже казвате, че гърми в ауспуха, значи, че не е липса на гориво, а може да е прекалено обогатена смес (карбуратор, филтер, но е малко вероятно). Както някой спомена по-отгоре, проверете контактите. При тези висики обороти искрата вече може да хвърчи "където си иска" и да не стига до свеща, това значи, че трябва да смените кабелите за високо напрежение с лулите (ако има такива).

          Коментар


          • #20
            До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

            Добри въпроси , които се нуждаят от отговор:
            -проблема не е в бензина-винаги сипвам един и същи-95(даже понякога 98.Нещо повече.Веднъж ми го сви тоя номер когато бях на резерва.Понеже и на мен ми мина варианта "бензин" през главата,спрях на първата възможна(проверена) бензиностанция и го нафрасках до горе(знаете че бензина в България много често по една или друга причина не отговаря на стандарта-та реших да не би да съм сипал лош бензин).Ефекта беше нулев.
            -обороти-винаги си карам мотора по един и същи начин.Няма логика днес да прекъсва , а утре не.И то при еднакъв режим на работа-т.е. проблема се появява САМО от време на време.
            -когато се "отвори" ауспуха , сместта обеднява(ако отварянето не е комбинирано с подходящи жигльори),но тогава щеше да прекъсва непрекъснато , а не само когато си иска
            -може би проблема е в запалването.Но ако беше така щеше да прекъсва и в ниските-т.е. искрата ще се губи независимо от оборотите.Случвало ми се е на лош път да работи перфектно , а на идеален асфалт да прекъсва-т.е. теорията "лош контакт" също не издържа
            Не знам защо ,но инстинктивно ми се струва , че нещо не е наред с бензина(недостиг).Може би номера ми върти кранчето,иглата на поплавковата камера,горивния филтър или не знам още какво,но май е от бензина.....
            Последно редактирано от ЕМО; 02-12-08, 21:06. Причина: неграмотност
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • #21
              До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

              Емо, извинявам се, но аз не се съобразих, че и вие имате въпрос от това естество, но вашето обяснение е малко по-различно от на The-Fen. При вас се получава понякога. Не го приемайте като отговор, а като мое расъждение. Аз имах такъв случай с XR 600, с един и същи мотор два пъти. Първия, собсвеника си беше забравил парцала между филтъра и карбуратора , за да не влизало прах докато работил по него. Не вярвам това да е вашият случай. При вторият когато достигаше максимални започваше да прекъсва като че ли те дърпа назад на пресекулки. Оказа се, че не влиза достатъчно бензин в карбуратора, а не от карбуратора към двигателя. Имаше едно филтърче което като го премахнахме реши проблема, естествено продухахме и тръбопровода на резервоара. Друг момент, е че този ефект може да се получи ако отдушникът на капачката ти е запушен и създава вакум в резервоара.

              Коментар


              • #22
                До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                Колега,давай на ТИ.
                Проблема е точно такъв както ти го описваш-прекъсва и придърпва.
                Това за капачката на резервоара не ми беше идвало на ум-ще трябва да го погледна.
                Другото което ме съмнява е боклуци в резервоара,които задръстват цедката на кранчето.
                Благодаря за идеите!
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • #23
                  До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                  Имам същия проблем. Смених свещ с нова, отворих да чистя карбуратор. Смених бензинови филтри, с двойния резервоар съм. Резултат нямаше. Моя модел има бензинова помпа, която си помислих че може да е пълна с боклуци и затова шунтирах, т.е. от резервоара директно в карбуратор, но прекъсването във високи обороти си остана. След това отворих карбуратора за да вдигна нивото на гориво, но освен че сега църцори през преливник друго не се случи. при запален двигател помпата и в ниски обороти хвърля достатъчно количество, така че проблемът не е в резервоар или запушен бензинопровод до карбуратора в който също има цедка над иглата /развива се едно винтче след като се свалат поплавък и игла/, така че моето мнение е към електрониката. Почистих буксите от "звездата", но прекъсването си го има. Не може да вдине повече от 120км/ч, като натискам и съединител за да напълни карбуратор в по-ниски обороти, но не. Работи като с прекъсвач. Скъсано ми е жилото на оборотомера, но предполагам че това се случва при около 5-6хил. оборота. На място като го изфурсирам също "преде" във високи. При ниските обороти няма пробрем, не глъхне. От опит зная, че ако фланците от карбуратора са скъсани падат оборотите на място и работи само във високи като се фурсира. Преди година сложих ксенонови фарове и помислих че може те да повлияват на електрониката, но и с изключени светлини резултатът е същия. Студен и загрял работи по един и същи начин. Виждам че темата не е нова и моля някой ако намери решение да сподели!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                    Имах ТТ600 което даваше подобен проблем - при 110-120 започваще да прекъсва , но нагоре се освестваше. Оказа се , че проблема бил в размера на главния жикльор и подбора на настройката /височината/на иглата. По метода на пробата и грешката , след два дни опити достигнах до оптимум.

                    Не казвам , че при теб е същото , но поне не боли много да пробваш.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #25
                      До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                      Реших проблема! Вече не прекъсва. Направих си Гражданска отговорност и се оправи. След това заредих и бензин. Предполагам сещате се от какво е бил проблема.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                        От липсата на гражданска ли бееее ? .....
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #27
                          До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                          здравейте ас също имам тт600 и от както свалих карбуратора да го почистия и почна леко да бъка в аспуха и незнам какво да правя дайте някаква идея

                          Коментар


                          • #28
                            До: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                            Ако "бъка" на български означава пука - първо провери за напукан фланец.
                            0888932647

                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар


                            • #29
                              От: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                              Здравейте.Аз също имам прекъсване в високите обороти на Yamaha xt 600,но когато сваля въздушния филтър и не прекъсва един приятел ми каза че може да е защото е с много дебел дунапрен.Купих си нов филтър само че хартиен и няма разлика между хартиения и тоя с дебелия дунапрен сега мисля да сложа по тънък но дали пък няма да навреди нещо прекалено тънкия дунапрен

                              Коментар


                              • #30
                                От: Прекъсване във високи обороти на ХТ 600

                                Първоначално публикуван от Emboro Преглед на мнение
                                Здравейте.Аз също имам прекъсване в високите обороти на Yamaha xt 600,но когато сваля въздушния филтър и не прекъсва един приятел ми каза че може да е защото е с много дебел дунапрен.Купих си нов филтър само че хартиен и няма разлика между хартиения и тоя с дебелия дунапрен сега мисля да сложа по тънък но дали пък няма да навреди нещо прекалено тънкия дунапрен

                                Ще се наложи да провериш и някои други неща:

                                1. Какъв е вида на оригиналния филтър- хартиен или дунапренов?
                                2. Какви са размерите на оригиналните жигльори?
                                3. Има ли възможност за регулиране на иглата и какво е положението и при оригинални настройки?
                                4. Здрав ли е фланеца /гумено металния/ между главата и карбуратора?

                                С други думи дали преди тебе някой не го е "тунинговал" тоя мотор и как? И дали всичко дето трябва да е изправно си е изправно?
                                0888932647

                                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X