Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ауспух (инфо)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ауспух (инфо)

    общ. Дупница
    с. Яхиново
    Емил Шаламанов
    GSM: 0888 211 968
    Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

    Коментар


    • #17
      До: Ауспух (инфо)

      Първоначално публикуван от Tr1p1o Преглед на мнение
      Днес ходих до Яхиново и си взех алуминиевия вариант на Shark (не отпушен) понеже Емо ми спомена , че вече правили страшни проблеми за звука.
      След наколко дена ще измайсорим една тръба за да го вържа с двигателя и ще кажа отзиви
      Колега на каква цена го взе

      Коментар


      • #18
        До: Ауспух (инфо)

        Колеги,тези ауспуси,кат ги гледам са за пистови мотоциклети,и са прекалено отворени за ваште мотопедки/250/.

        Коментар


        • #19
          До: Ауспух (инфо)

          Мерси много колега

          Коментар


          • #20
            До: Ауспух (инфо)

            На Сузукито , което продадох на Ради_DR му беше сменен ауспуха с FMF power core 4 и вадеше страхотен звук . На сегашната ми ямаха YZ 400 f е някаква генерация , заедно със заглушител DMC . Вади още по-добър саунд от Сузукито ... Ако може някой да каже нещо повече за тази марка ауспуси , ще съм му благодарен .
            http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

            Коментар


            • #21
              До: Ауспух (инфо)

              Колегата Асен е прав!
              Ауспусите са за пистови мотори като вариантите са следните (конкретно за Яхиново) : Карбон /Отворен , затворен - 250 лв./ и / Алуминиеви /Отворен, затворен - 150 лв./ .
              Искам да кажа също така , че ако идете при Емо да си купувате гъне - той ще ви посъветва правилно (както и мен ) , че отворените са прекалено шумни за обществения ред и за момента (вярвам и за напред) ще има много проблеми.
              В КАТ вече не регистрират прекомерно шумни мотоциклети , катаджиите правят мизерии ...
              Аз лично предпочетох по - затворения вариант защото съм сигурен, че звукът ще е по - добър от оригиналния , но не до толкова, че представлява проблем за околните.

              Коментар


              • #22
                До: Ауспух (инфо)

                Асенка а за моя дзвер ще стане ли

                Коментар


                • #23
                  До: Ауспух (инфо)

                  Първоначално публикуван от ivo_KLR Преглед на мнение
                  Асенка а за моя дзвер ще стане ли
                  Не се занимавай с глупости.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ауспух (инфо)

                    Изникна още един въпрос. :
                    Искам да занеса карбуратора на кеглаж някъде защото според мен има какво да се пипне по него и след смяната на гънето - ако не жигльор , поне насторйки някакви да се направят.
                    Накаква идея кой да посетя?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ауспух (инфо)

                      И още нещо !
                      Чудех се дали да се притеснявам от факта , че след смяната на въпросното гърне мотора започна да грее значително повече.
                      Присъства и един мирис (обяснявам си го с "аромата" който би могъл да създаде ватата при по-висока температура).
                      Дали тези неща ще изчезнат сработвайки се или ...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ауспух (инфо)

                        За загряването то ти идва от бедната смес и само с настройки на карба ще се разкара. А мириса незнам но сигурно някакви неща изгарят в новото гърне
                        KAWASAKI Let the good times roll

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ауспух (инфо)

                          Ами то добре, ама при кой да ида за да го направи .
                          Но аз лично също смятам , че е карба понеже докато е студен държи много тегави ниските, а когато загрее ги вдига многократно.
                          Един вид постоянно трябва да си играя с ниските , а преди не беше така .

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ауспух (инфо)

                            Първоначално публикуван от Tr1p1o Преглед на мнение
                            Ами то добре, ама при кой да ида за да го направи .
                            Но аз лично също смятам , че е карба понеже докато е студен държи много тегави ниските, а когато загрее ги вдига многократно.
                            Един вид постоянно трябва да си играя с ниските , а преди не беше така .
                            Здравей! И аз мисля,че проблема е в карбуратора,а и там си е доста тънка работа и малко хора разбират на сто процента в тази насока,но все пак пробвал ли си да го почистиш основно,да му регулираш въздуха и съответно нивото на иглата,та ако щеш и да смениш главния зигльор с друг(естествено ако имаш възможнос).Мисля,че има доста варианти за проба,стига да имаш желание.Аз на ВР-а два пъти му сменям жигльора(оригиналния му беше 162),сега е със 155,но и с друга игла,и сега работи много добре.А положението на иглата няма да ти казвам колко пъти го сменям,докато го нагодя,но аз карам малко на принципа "проба-грешка" и мисля,че се справям.А колко ровене в интернет и колко приятели и други хора из България съм разпитал няма да ти казвам.Всеки ми е помогнал малко или много (за което искренно им благодаря)! Така,че към конкретен човек не мога да те насоча,но ти и сам можеш да пробваш. Ако се спреш на този вариант,пиши как се развиват нещата,а във форума има достатъчно кадърни момчета и някой все ще ти даде съвет.Поздрави и успех!
                            http://www.stairwaytoglory.com/en/

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ауспух (инфо)

                              Първоначално публикуван от Tr1p1o Преглед на мнение
                              Ами то добре, ама при кой да ида за да го направи .
                              Но аз лично също смятам , че е карба понеже докато е студен държи много тегави ниските, а когато загрее ги вдига многократно.
                              Един вид постоянно трябва да си играя с ниските , а преди не беше така .

                              Смяна и на двата жигльора. Колегатаmishelmoto от форума може да ти помогне с еденични бройки. Виж сега с какъв размер са, обади му се и се посъветвай с него и си поръчай каквито ти трябват.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ауспух (инфо)

                                Значи проблема е на лице : гумената тръба от карба към цилиндура, която би трябвало да е вулканизирана към втулката, която влиза в цилиндъра всъщност не е вулканизирана.
                                Предполагам, че с времето се е отлепила и сега ще търся начин да я възтановя.
                                Предложете начин , който да опитам. Ще се радвам ако някой го е правил и сподели опита си .
                                Буквално като мръдна леко карба мотора гасне. Гълта въздух и смятам, че това може да е причината и да грее.
                                Също така ще ми е интересно да знам от къде да потърся въпросната тръба в случай, че не мога да поправя сегашната.

                                П.С.: Ако съм прецакал темата с безбройните въпроси - моля кажете за да не продължавам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X