Здравейте,не пиша много често в форума повече чета но сега имам проблем и ако може някой да ми помогне ще съм му благодарен.Притежавам Yamaha xt 600 z 1987г. и се получи следния проблем:След като запаля мотора и го оставя да поработи около 3-5 минути.от началото на смукач, кривките на мотора почервеняват! това го видях привечер иначе нямаше да ми направи впечатление.Поразпитах тук там и всеки ми дава различни отговори и рещих да го разглобя за да видя от къде идва проблема.Цилиндър и бутало допустимо износени,сигменти износени луфт на клуча около 1,5-2,0 мм.Изгоряли и криви клапани няма но ме съмняват изпускателните защото леглата и клапаните са почернели значи не са затваряли напълно.Имаше някакво тропане при ниски обороти и вероятната причина според мен е от веригата защото от предния край на цилиндара се вижда че е търкала от страни на стените.
В събота си купих сегменти нормални но не запомних как са били поставени старите от едната страна на втория сегмент има бува R и не знам на къде трябва да сочи дали на долу към маслени или към компресьония сегмент.А компресьония сегмент има ли значение как ще го поставя и с какви допустими граници на хлабина на ключа трябва да са сигментите?Също така ме интересуват и хлабините на клапаните на главата,ако някой знае де
...Имам мануал с картинки и е на немски но нищо не мога да разбера в случай, че някой разбира ето снимки.


Коментар