Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при XT600Z TENERE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при XT600Z TENERE

    Здравейте,не пиша много често в форума повече чета но сега имам проблем и ако може някой да ми помогне ще съм му благодарен.Притежавам Yamaha xt 600 z 1987г. и се получи следния проблем:След като запаля мотора и го оставя да поработи около 3-5 минути.от началото на смукач, кривките на мотора почервеняват! това го видях привечер иначе нямаше да ми направи впечатление.Поразпитах тук там и всеки ми дава различни отговори и рещих да го разглобя за да видя от къде идва проблема.Цилиндър и бутало допустимо износени,сигменти износени луфт на клуча около 1,5-2,0 мм.Изгоряли и криви клапани няма но ме съмняват изпускателните защото леглата и клапаните са почернели значи не са затваряли напълно.Имаше някакво тропане при ниски обороти и вероятната причина според мен е от веригата защото от предния край на цилиндара се вижда че е търкала от страни на стените.
    В събота си купих сегменти нормални но не запомних как са били поставени старите от едната страна на втория сегмент има бува R и не знам на къде трябва да сочи дали на долу към маслени или към компресьония сегмент.А компресьония сегмент има ли значение как ще го поставя и с какви допустими граници на хлабина на ключа трябва да са сигментите?Също така ме интересуват и хлабините на клапаните на главата,ако някой знае де...Имам мануал с картинки и е на немски но нищо не мога да разбера в случай, че някой разбира ето снимки.

  • #2
    До: Проблем при XT600Z TENERE

    Последно редактирано от EXPERI MENTAL; 06-10-08, 20:20.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем при XT600Z TENERE

      Последно редактирано от EXPERI MENTAL; 06-10-08, 20:17.

      Коментар


      • #4
        До: Проблем при XT600Z TENERE

        При новите сегменти,най-отгоре е този, със заоблените ръбове,
        след това с острите, и накрая масления.
        Буквите винаги са нагоре.
        (При някои комплекти има букви ,и на двата компресионни) .
        Допуска на компресионните е от 0.20 до 0.50мм.
        На масленния от 0.20 до 0.70мм.
        Хлабина на всм. клапани 0.05 до 0.1мм.
        Хлабина на изп. клапани 0.12 до 0.17мм.

        МНЗ предупреждава !!!:

        ВЪПРЕКИ ЛИТЕРАТУРАТА ,КОЯТО СВОБОДНО НАМИРАТЕ В ИНТЕРНЕТ,
        РЕМОНТА НА МОТОЦИКЛЕТЕН ДВИГАТЕЛ Е СЛОЖНА ОПЕРАЦИЯ,
        СВЪРЗАНА С ТЕХНИЧЕСКИ ПОЗНАНИЯ, И СПЕЦИАЛИЗИРАНИ НСТУМЕНТИ,
        ЛИПСАТА НА КОИТО, ВОДИ ДО МНОГО НЕРВИ и ФИНАНСОВ КОЛАБС !!!!

        Коментар


        • #5
          До: Проблем при XT600Z TENERE

          При новите сегменти,най-отгоре е този, със заоблените ръбове,
          след това с острите, и накрая масления.

          Значи при мен на компресьония сегмент няма обозначения.но като го погледнеш от към ключа на сигмента изправен на горе се вижда ,че стоманеното покритие е с различно скосение от едната и от другана страна. Струва ми се , че от едната страна е по голямо, но не съм сигорен.Някой ако знае да казва как да го поставя.




          П.п. Привечер ще пусна снимки на сегментите!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X