Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето КЛХ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с паленето КЛХ

    Здравейте момчета аз също карам Kawasaki KLX 250 и имах проблеми с паленето!!!Решрх да му направя един основен ремонт като смених бутало,цилиндър,ангренажна верига и венците за нея!!!След като ги смених мотора фракна ''пали си върви мн. повече изобщо без забележки!!!Но сега ми дава ядове заден амортесйор но и това го пражих с нови втулки и семеринги!!!Дано да сам бил полезен!!???

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с паленето КЛХ

      Ако кажеш колко ти излезе буталото ще е супер.
      А и да попитам за КЛХ 250 може ли да му се сложи някакъв кит big bore (голямо бутало)
      И ако има какви промени по двигателя произлизат от това.
      KAWASAKI Let the good times roll

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с паленето КЛХ

        Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
        Ако кажеш колко ти излезе буталото ще е супер.
        А и да попитам за КЛХ 250 може ли да му се сложи някакъв кит big bore (голямо бутало)
        И ако има какви промени по двигателя произлизат от това.
        Не че имам голям опит , но съм чел. "Голем Боре" най-често са бутала за повишаване и на компресията /освен на обема/. Вдигат мощност , но вдигат и вибрациите и натоварването на коляновия вал т.е. водят до многократно по бързо износване на почти целия двигател.

        Ако искаш повече мощност или сменяй двигател или мотоциклет . Щото това дето го е доизмислил американец /най-често / след японеца , не става.
        Ако ги разбираха нещата щатските инженери нямаше и до ден днешен да произвеждат Харлей Дейвидсън.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с паленето КЛХ

          Така е.
          Освен куб.см. варира и компресията... Примерно за ХР 400 има бутала като започнеш от 85 до 89мм всякакви...
          Но да речем от един и същ размер има по 3-4 вида, които променят компресията по различен начин. За ХРа има бутала които вдигат компресията над 12:1, а оригинално е 9,3:1...
          Всичко това няма как да не се отрази на останалите възли и компоненти по двг, но в крайна сметка мисля, че увеличение от порядъка на 4-6 к.с. няма да е фатално в никакъв случай за двг.
          Друг е въпроса, че при един по-сериозен биг бор(над 2мм) буталото и ризата са малка част от нужните неща по преправянето.
          За да стане както трябва са нужни усилена мотовилка, риза, бутало, разпределителен вал(тогава двг вече ще се нуждае от друго газоразпределение), тежестите на маховика също се редуцират... За да стане както трябва е добре и карборатора да се подмени, клапаните също, но тук може да се мине само с подмяна на пружините... Сигурно в тоя момент пропускам нещо, но и това е достатъчно да ви се завие свят от цифрата..., а може да се наложи и лагерите да си смените, зависи на какво дередже е дигателя...

          При всичките тея инвестиции мотора става "вечно твой", при евентуална продажба това нещо просто няма кой да го оцени... ноо кеф цена няма, така че дерзайте

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с паленето КЛХ

            Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
            При всичките тея инвестиции мотора става "вечно твой", при евентуална продажба това нещо просто няма кой да го оцени... ноо кеф цена няма, така че дерзайте
            To на моя клх и без това съм му налял толкова много кинти, че никога немога да си ги избия и мисля да си го карам поне още един сезон докато съвсем не ми втръсне и не си взема КХ250 2т
            А иначе не, че ми е много зор да слагам голямо бутало ма ми стана интересно. То има и далеч по други начини да си увелича мощността дето още не съм направил.

            Но главното което ще видя тази зима е как да го олекотя тоя дебелак. Но не ми е ясно какво толкова е по-различно, че е по-тежък от събратята си 250тки.
            KAWASAKI Let the good times roll

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с паленето КЛХ

              Kawasaki HEVI industries - Доколкото знам е доставчик на танкове за Японската армия. Майтапа на страни - най-често самата рама е доста по тежка и идиотоустойчива от тези на останалите японци.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с паленето КЛХ

                Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                Но главното което ще видя тази зима е как да го олекотя тоя дебелак. Но не ми е ясно какво толкова е по-различно, че е по-тежък от събратята си 250тки.
                Хах...Моляте избягвай такива изказвания в отвореното пространство, че от време на време попадам на тях и направо те съжалявам с този ТЕЖЪК моторКакво остава за нас с по-лекичките Съжалявам за спама. Поздрави!
                09 YZ290F Athena BB

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с паленето КЛХ

                  Значи честно да ти кажем всичко бутало,цилиндър,ангренажна верига и венците за нея ми излезнаха 1500лв.!!!Тунинг добавки има но са по поръчка и са доста скъпи!!!Ако смениш това което и аз съм сменил требва да си доста корав за да потрошиш тоя мотор!!!Скаипа ми е luskata42!!!Ако искаш ме добави да разменяме информация!!!Искам да попитам верно ли е че ще спират производствата да Kawasaki

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с паленето КЛХ

                    Според мен твоя проблем е в ангренажната верига тя се е разстегнала и мотора губи центровка!!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с паленето КЛХ

                      Първоначално публикуван от nk_dimitrov Преглед на мнение
                      Хах...Моляте избягвай такива изказвания в отвореното пространство, че от време на време попадам на тях и направо те съжалявам с този ТЕЖЪК моторКакво остава за нас с по-лекичките Съжалявам за спама. Поздрави!
                      KLX-а ако е тежък мотор то нз кои е лек!!!Но с КЛХ ше скъсам гъза на др-те 250 ендуро!!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с паленето КЛХ

                        Проблема беше в свещта Иначе по мотора съм сменил доста и сега е оушка
                        А се съмнявам Кавазаки да фалира или нещо подобно. По-скоро спират мощностите за определено време. Както междодругото направиха и другите фирми.
                        KAWASAKI Let the good times roll

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с паленето КЛХ

                          Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                          Проблема беше в свещта Иначе по мотора съм сменил доста и сега е оушка
                          А се съмнявам Кавазаки да фалира или нещо подобно. По-скоро спират мощностите за определено време. Както междодругото направиха и другите фирми.
                          Какво си му сменил???Искам и аз да му напраим нещо повече да се пили!!!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с паленето КЛХ

                            Не съм го тунинговал. Просто му смених биела лагери на колянов вал ангренажна.
                            Не смятам, че мога да направя мотора да върви чак толкова много, че да си струва скъсяването на живота на двигателя. Но виж за олекотяване приемам всякакви идеи.
                            KAWASAKI Let the good times roll

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с паленето КЛХ

                              аз имам проблем сас заден амортесьор да имаш някакви идеи

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с паленето КЛХ

                                Ако си от София или околностите се свържи с Баджо за съжаление в момента не мога да ти дам телефон ,но някъде по темите го има.
                                Моя амортисьр беше протекъл човека му смени стъблото щото беше наранено , масло и газ за 150 лв. За сега съм доволен около 1000 км съм минал.
                                Сервиза му е зад СГС /Софийски Градски Съд/

                                Твоя 250-ка ли е?
                                Последно редактирано от Светльо KLX; 12-01-09, 15:43. Причина: Пропуск
                                Кавазаки КЛХ 300 04г
                                Кавазаки КХ 65 04г
                                Опел Астра 94г
                                Мерцедес 124 91г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X