Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Немога да открия такава крушка за фара!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Немога да открия такава крушка за фара!

    Не ми е ясно дали е трифазен.Ето схемата:
    Прикачени файлове
    YAMAHA WR450F

    Коментар


    • #32
      До: Немога да открия такава крушка за фара!

      е не става тоя фокус, за който си мислех

      Коментар


      • #33
        До: Немога да открия такава крушка за фара!

        абе гледам че става вапрос за крушки та рекох и аз да споделя моя проблем . имам клх 650 р и ми изгоря изправителния блок и му сложих от клр 600 . моят беше трифазен а този в момента е с 2 фази без консуматор вади 3 v а когато вклуча фара става 7-10v ,а и вентилатора става 11 в зависимост от оборотите та мисалта ми е , че фара свети слабо и ако сложа 6v крушка дали ще изгори или може би с някое сапротивление за по сигорно

        Коментар


        • #34
          До: Немога да открия такава крушка за фара!

          Големи благодарности на Mishelmoto!
          Човека ми намери такава крушка от Гърция и даже 5 броя си купих да си имам
          Само,че много слабо ми се струва,че свети.Има си и къси и дълги но свети като свещ!Нещо по въпроса може ли да каже някой?
          YAMAHA WR450F

          Коментар


          • #35
            До: XR мания - 400/440сс

            Аз да въпросна.

            Тия дни ми изгоря крушката на фара. В някои онлайн магазини за OEM-ски части я дават 12v/55W, в sevice manual-a е 12V/35W.

            Въпросът е - къде мога да намеря крушка на 35 вата и ако не мога(защото засега ефекта е такъв), проблем ли ще е да сложа 55 ватова?
            Per aspera ad astra.

            Коментар


            • #36
              До: XR мания - 400/440сс

              Или въпросът е - някой знае ли колко ампера е генератора на ХР 400?

              Коментар


              • #37
                До: XR мания - 400/440сс

                Ta какво опасявате се крушката да не дръпне ток повече от колкото мотора зарежда Честно казано съмнявам се.
                KAWASAKI Let the good times roll

                Коментар


                • #38
                  До: XR мания - 400/440сс

                  Въпроса е интересен и заслужава внимание.
                  На ХР-а заводски му е сложена 35Вт-ва крушка.Лошото е , че тя свети доста слабо(това особено много го усещат кьорави като мене) и на моменти ситуациите стават много напечени.
                  Какви са вариантите:
                  -да се сложи по-силна крушка-заводски алтернатора на ХР-а е предвиден да подава ток с определена МОЩНОСТ и ако просто се постави по-силна крушка(крушка която иска ток с по-висока мощност-например 55Вт)има опасност захранващия ток да е недостатъчен и крушката да мъждука(на мотора нищо няма да му стане просто може да се получи така , че новата крушка да свети по слабо от старата-недостиг на мощност на тока).Не съм сигурен какво ще се получи при ХР-а защото не съм пробвал , но може да се опита(ТТ-то също заводски е с 35Вт крушка,но алтернатора му е идентичен с този на ХТ-то което е с Н4 55/60Вт и при него този номер става).Друг проблем при замяната на по-слаба крушка с по-силна е , че по-силната отделя повече топлина.Не знам какъв е рефлектора на ХР-а защото моя го купих с маска Ацербис , но на ТТ-то беше пластмасов(за разлика от ХТ-то на което е метален) и когато му сложих Н4 след има-няма седмица рефлектора се разтече като кашкавал,което ме принуди да купувам друг фар и да възстановя първоначалната схема(с 35Вт-ва крушка).
                  Друг проблем за който не съм много сигурен , но все пак е възможен е да пробие алтернатора(да изгори звездата).По принцип алтернатора на ХР-а(и на ТТ-то) не работи непрекъснато като при автомобилите.Причината е , че няма акумулатор който да обира "излишния" ток.Към схемата е свързан реле-регулатор ,който ту включва алтернатора,ту го изключва и той не работи непрекъснато , а само на моменти.По този начин му се дава време да се охлади(знаете, предполагам,че алтернаторите на автомобилите имат вградена перка която ги охлажда непрекъснато).Когато консумацията на ток е по-голяма,алтернатора трябва да работи повече време за да компенсира нуждата от ток и от там има по-малко време за охлаждане,а звездата гори именно от прегряване на намотките.
                  Поради гореизброените проблеми тунинг фирмите предлагат КИТ "Баха дизайн"(мисля , че така се казваше).Той включва нов(по-силен) алтернатор,фар(предполагам с метален рефлектор) и маска. Проблема е в цената-мисля че беше около 200-300 долара.
                  -ксенон-този вариант доста дълго ми се въртеше из главата,но се отказах.
                  Плюсовете на ксенона са , че свети страшно силно(и не само това , ами светлината е по-специфична и осветява много по-добре-направо прави ден),има много малка консумация(дори по-малка от оригиналната крушка) и излиза по-ефтино от тунингов фар.Проблемите са , че не е устойчив на удари,необходимо е да се преправи гнездото на крушката(и то ще падне голяма играчка) ,не е водоустойчив , необходим е акумулатор(може и да е много малък , но все пак трябва да го има) заради пика(необходимост от кратковременна , но голяма порция ток) при пуск на ксенона и главния проблем-няма вариант за къси/дълги(фара на мотора е едносекционен)-т.е. непрекъснато ще трябва да карам на дълги , което ще е истинско наказание за другите шофьори около мен(мотора го карам и в града),а все пак трябва да сме колегиални.
                  Ами в общи линии това е!
                  Според мен , най-доброто решение е Баха кит.
                  Последно редактирано от ЕМО; 01-06-09, 19:37. Причина: неграмотност
                  Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                  "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                  Джон Кенеди

                  Коментар


                  • #39
                    До: XR мания - 400/440сс

                    Та на крадко, че няма как да съм толкова изчерпателен като ЕМО
                    и конкретно по въпроса
                    при Ванчето на Пиродска има ако не са свършили
                    при бабите също съм копувал
                    ама май е най сигурно на Нишава при Асенчо
                    Последно редактирано от ДАНКО; 01-06-09, 21:27.
                    В ГОРАТА Е ИГРАТА

                    Коментар


                    • #40
                      До: XR мания - 400/440сс

                      Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                      Въпроса е интересен и заслужава внимание.
                      На ХР-а заводски му е сложена 35Вт-ва крушка.Лошото е , че тя свети доста слабо(това особено много го усещат кьорави като мене) и на моменти ситуациите стават много напечени.
                      Какви са вариантите:
                      -да се сложи по-силна крушка-заводски алтернатора на ХР-а е предвиден да подава ток с определена МОЩНОСТ и ако просто се постави по-силна крушка(крушка която иска ток с по-висока мощност-например 55Вт)има опасност захранващия ток да е недостатъчен и крушката да мъждука(на мотора нищо няма да му стане просто може да се получи така , че новата крушка да свети по слабо от старата-недостиг на мощност на тока).Не съм сигурен какво ще се получи при ХР-а защото не съм пробвал , но може да се опита(ТТ-то също заводски е с 35Вт крушка,но алтернатора му е идентичен с този на ХТ-то което е с Н4 55/60Вт и при него този номер става).Друг проблем при замяната на по-слаба крушка с по-силна е , че по-силната отделя повече топлина.Не знам какъв е рефлектора на ХР-а защото моя го купих с маска Ацербис , но на ТТ-то беше пластмасов(за разлика от ХТ-то на което е метален) и когато му сложих Н4 след има-няма седмица рефлектора се разтече като кашкавал,което ме принуди да купувам друг фар и да възстановя първоначалната схема(с 35Вт-ва крушка).
                      Друг проблем за който не съм много сигурен , но все пак е възможен е да пробие алтернатора(да изгори звездата).По принцип алтернатора на ХР-а(и на ТТ-то) не работи непрекъснато като при автомобилите.Причината е , че няма акумулатор който да обира "излишния" ток.Към схемата е свързан реле-регулатор ,който ту включва алтернатора,ту го изключва и той не работи непрекъснато , а само на моменти.По този начин му се дава време да се охлади(знаете, предполагам,че алтернаторите на автомобилите имат вградена перка която ги охлажда непрекъснато).Когато консумацията на ток е по-голяма,алтернатора трябва да работи повече време за да компенсира нуждата от ток и от там има по-малко време за охлаждане,а звездата гори именно от прегряване на намотките.
                      Поради гореизброените проблеми тунинг фирмите предлагат КИТ "Баха дизайн"(мисля , че така се казваше).Той включва нов(по-силен) алтернатор,фар(предполагам с метален рефлектор) и маска. Проблема е в цената-мисля че беше около 200-300 долара.
                      -ксенон-този вариант доста дълго ми се въртеше из главата,но се отказах.
                      Плюсовете на ксенона са , че свети страшно силно(и не само това , ами светлината е по-специфична и осветява много по-добре-направо прави ден),има много малка консумация(дори по-малка от оригиналната крушка) и излиза по-ефтино от тунингов фар.Проблемите са , че не е устойчив на удари,необходимо е да се преправи гнездото на крушката(и то ще падне голяма играчка) ,не е водоустойчив , необходим е акумулатор(може и да е много малък , но все пак трябва да го има) заради пика(необходимост от кратковременна , но голяма порция ток) при пуск на ксенона и главния проблем-няма вариант за къси/дълги(фара на мотора е едносекционен)-т.е. непрекъснато ще трябва да карам на дълги , което ще е истинско наказание за другите шофьори около мен(мотора го карам и в града),а все пак трябва да сме колегиални.
                      Ами в общи линии това е!
                      Според мен , най-доброто решение е Баха кит.
                      Колега,ТТ-то и ХТ-то са с различни звезди,тт-то е 6 ВОЛТА,запомнете го това и си е с акумолатор.Докато ХР-а,няма акумолатор.

                      Коментар


                      • #41
                        До: XR мания - 400/440сс

                        При 6 волтовите машини работата е хептен гадна, там консумацията на ток е двойна спрямо 12V и такива манипулации с по-силни крушки направо са немислими.

                        Коментар


                        • #42
                          До: XR мания - 400/440сс

                          Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                          Колега,ТТ-то и ХТ-то са с различни звезди,тт-то е 6 ВОЛТА,запомнете го това и си е с акумолатор.Докато ХР-а,няма акумолатор.
                          Колега,бъркаш ТТ-тата! Шест волтово е старото ТТ600(производство от 83г до 91г). От 91-ва нагоре е дванайсетволтово и изобщо няма акумулатор (ТТ600S с двигател 4GV).С акумулатор е стартерния вариант ТТ600E с двигател 4LV .И двете като цяло много си приличат с ТТР-а и въпреки това крушката на ТТС е 35W/12V(абсолютно същата като на ХР-а).
                          Но да не спамим темата-все пак става дума за Хонди!
                          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                          Джон Кенеди

                          Коментар


                          • #43
                            До: XR мания - 400/440сс

                            Добре аз да питам пак.

                            Имате ли идея откъде да взема крушка за фара. Може и 55W да е, но автомобилните нямат нищо общо.
                            12V35W
                            12V55W?
                            Per aspera ad astra.

                            Коментар


                            • #44
                              До: XR мания - 400/440сс

                              Ами нямам идея като цяло Не си ли проверявал в магазините в София Ако няма понеделник мога да проверя в някои магазин в Варна

                              Коментар


                              • #45
                                До: XR мания - 400/440сс

                                Виж при русата и при бабите.Не си спомням от къде точно купих моята.
                                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                                Джон Кенеди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X