Решил съм са сменям биела на Ямахата, защото като гледам втулката, дето влиза в нея биелният болт, вече е изтъркана до край и даже се е показал материала, от който е направена биелата.
Въпросът е топо набити ли са шийките на вала или се избива нещо и излиза биелата?
И дали има някъкъв начин да се направи такава втулка и да се мине само с нея, без да се сменя биелата. А и от какъв матерИАл е направена самата втулка, защото от фосфорен бронз мисля, че ще е мека.
Много ще съм благодарен за всякаква информация.
Последно редактирано от viki terzieva; 08-01-10, 16:49.
Причина: правопис
Решил съм са сменям биела на Ямахата, защото като гледам втулката, дето влиза в нея биелният болт, вече е изтъркана до край и даже се е показал материала, от който е направена биелата.
Въпросът е топо набити ли са шийките на вала или се избива нещо и излиза биелата?
И дали има някъкъв начин да се направи такава втулка и да се мине само с нея, без да се сменя биелата. А и от какъв матерИАл е направена самата втулка, защото от фосфорен бронз мисля, че ще е мека.
Много ще съм благодарен за всякаква информация.
Здравей:
значи аз имам црф 450 хонда беше ми разбита биелата от към вала и открих един майстор в софия който прави коленови валове. разглоби вала смени лагера и всичко е типтоп и ми зема 100лв. А в хонда ми искаха 1200 лв. за вал- Та телефона му е 0886427821 не си спомням как се казва но това е човека който ще ти свърши работа.Отнасяш му вала сбиелата и чопа и след една седмица си взимаш вала здрав
Последно редактирано от VAAKO75; 08-01-10, 20:29.
Причина: правопис
Въпроса ми е при смяна на ангренажна верига кои белези се гледат защото на магнета има 3 белега а на зъбното колело на разпределителният вал една точка. Не можахме да видим белезите защото един приятел го купи със скъсана верига
Значи,маховика го слагаш на Тмарк.На зъбното колело на разпределителния вал има две срещуположни черти,та тия черти трябва да са в една линия с горния ръб на главата.А въпросната точка сочи към небето.
Решил съм са сменям биела на Ямахата, защото като гледам втулката, дето влиза в нея биелният болт, вече е изтъркана до край и даже се е показал материала, от който е направена биелата.
Въпросът е топо набити ли са шийките на вала или се избива нещо и излиза биелата?
И дали има някъкъв начин да се направи такава втулка и да се мине само с нея, без да се сменя биелата. А и от какъв матерИАл е направена самата втулка, защото от фосфорен бронз мисля, че ще е мека.
Много ще съм благодарен за всякаква информация.
колега точно фосфорен бронз е материяла които ти трябва , избий старата втулка и набий нова
Привет, колеги! Имам незначителен проблем, но съществен. Става въпрос за карбуратора на Ямаха ХТ 600 87г. Като пусна кранчето на резерва и започва да тече бензин през маркучето на преливника и в същото време моторът си работи нормално не се " дави". Обаче като мръдна лостчето да не е на резерва и спира да тече. Дайте някакви съвети. Ако е така, това означава, че трябва да има винаги бензин над резервата и няма да може да се кара под нея.
Коментар