Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

    Здравейте,
    Както си карахме на Ридо, без падания или каквъвто и да било друг катаклизъм, CRF-a 450 почна да пали трудно...След карането го оставих да изтине. Вечерта ритам, ритам, не ще да пали (студен, със смукач, без газ). Друг път при тези условия обикновено от раз или макс. 2-3 пъти и палеше без проблем. Запали лесно с бутане. На другия ден пак пробвах, пак запали само с бутане веднага.
    Нормално, когато е топъл, даже и без топла газ, ритам и от раз си пали. Сега топъл пали само ако държа топлата газ и леко навия газта и то от 6-7 пъти.
    Забелязах, че държи оборотите високи около 10-тина сек. и после рязко падат до почти гаснене. Днес се опитах пак да го запаля. Успях след много ритане само без смукач, с топла газ и навита малко газ. Ето какво друго пробвах неуспешно:
    • Със нормален смукач без газ- многократно , не стана
    • без смукач, с газ- не става
    • С нова свещ- и със старата и с новата е същото
    • С бензин в цилиндъра - пак не пали веднага, трябва му топлата газ и навита леко газ.
    • Изпрах филтъра и го намазах със специална течност.
    • Със свален въздушен филтър - смуче въздух през отвора, но ми се струва малко, незнам колко е нормалното.
    • Отвъртях карбуратора отдолу, пуснах бензина- тече като река.
    • Пробвах свещта до главата- дава си искра
    • Настройвам оборотите от карбуратора- държат високи след малко падат сами, независимо студен или топъл
    • Оставям го легнал да изтече бензина от карбуратора
    • Клапаните са настройвани преди 4 резервоара
    • Бензина е от лукойл 98
    • Като запали с 300 зора, после си върви съвсем нормално
    Бензин има, искра има... имам чувството, че не му стига въздух. И тия обороти... Да не е замърсен карбуратора? , ама си върви, не прекъсва, от газ скача...Дано някой помогне със съвет.

  • #2
    До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

    Кои клапани са ти настройвани ?
    Данеби изпускателните да ти стоят отворени и затова да не пали?
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #3
      До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

      Провериха ги всичките, изпускателните бяха ок, а на всмукателните им сложиха пулове и от тогава насам всичко беше супер...

      Коментар


      • #4
        До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

        Направи си дорник ,който да се навива на мястото на свещта докарваш на горна мъртва точка в момент на сгъстяване и надуваш ,ако имаш отворен клапан ще издиша или през ауспуха или през карбуратора.Когато клапаните са повече от два на цилиндър както е на CRF-а във обороти трудно ще го усетиш ,затова надувай. Слагаш един маркуч на дорника и пробваш с уста усеща се най-малкия пропуск .
        Стефан Дянков

        Коментар


        • #5
          До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

          Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
          Направи си дорник ,който да се навива на мястото на свещта докарваш на горна мъртва точка в момент на сгъстяване и надуваш ,ако имаш отворен клапан ще издиша или през ауспуха или през карбуратора.Когато клапаните са повече от два на цилиндър както е на CRF-а във обороти трудно ще го усетиш ,затова надувай. Слагаш един маркуч на дорника и пробваш с уста усеща се най-малкия пропуск .
          мммда хитро звучи. Само че какво е дорник и как да си го направя? С парче маркуч не става ли?

          Коментар


          • #6
            До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

            Най-простия начин: Вземаш стара свещ чупиш и електрода вадиш порцелана и става куха свещ,заваряш тръбичка и ето ти дорник .Слагаш маркуч и надуваш Успех !!!!!
            Стефан Дянков

            Коментар


            • #7
              До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

              Абе кви дорници бе клапаните си правиш и караш.Това еХонда.Така е ако е Ямаха няма да правиш.

              Коментар


              • #8
                До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                Абе кви дорници бе клапаните си правиш и караш.Това еХонда.Така е ако е Ямаха няма да правиш.
                е..х тия клапани ги прави преди три резервоара-а днеска като опитвахме да палиме мотора ,все едно не беше той.

                Коментар


                • #9
                  До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

                  Джарта те хлабините може да са добре и пак да не лягат клапаните,нали преди да станеш горски си бил автомонтьор трябва да ги знаеш тези неща
                  Стефан Дянков

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

                    Ех тия клапани... много мерси за съвета. Утре дано да остане време да тествам с надуването, че мотора не е при мен и ще докладвам, та да остане за поколенията. А ако изпускат клапаните какви мерки се вземат тогава? пружини? пулове? или нови клапани?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

                      Главата долу и каквото сабя покаже
                      Стефан Дянков

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

                        Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                        Главата долу и каквото сабя покаже
                        Леле , изтръпнах при тия думи ...сериозно. Успокоявам се, че скоро проверих за пружините са 12 лв. едната. Много е приятна тая Хонда за каране, много й обичам дзверската мощ и за Ямаха не бих я сменил, ама в такива моменти усещам, че се заглеждам в иконката на мобиле.бг

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

                          Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                          Леле , изтръпнах при тия думи ...сериозно. Успокоявам се, че скоро проверих за пружините са 12 лв. едната. Много е приятна тая Хонда за каране, много й обичам дзверската мощ и за Ямаха не бих я сменил, ама в такива моменти усещам, че се заглеждам в иконката на мобиле.бг
                          Еми то със 100 лева на каране само по ремонти си писва определено.Към оранжево летиш и ти.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

                            Няма пълно щастие на този свят
                            Стефан Дянков

                            Коментар


                            • #15
                              До: Нещо CRF-a пали трудно и оборотите падат сами

                              Ако човек иска лек и силен мотор това е кросовия, а щом е кросовия да си приготви повечко пари без значение на марката и дали е 2Т или 4Т.
                              Големия кеф струва и големи пари
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X