Здравейте,
Както си карахме на Ридо, без падания или каквъвто и да било друг катаклизъм, CRF-a 450 почна да пали трудно...След карането го оставих да изтине. Вечерта ритам, ритам, не ще да пали (студен, със смукач, без газ). Друг път при тези условия обикновено от раз или макс. 2-3 пъти и палеше без проблем. Запали лесно с бутане. На другия ден пак пробвах, пак запали само с бутане веднага.
Нормално, когато е топъл, даже и без топла газ, ритам и от раз си пали. Сега топъл пали само ако държа топлата газ и леко навия газта и то от 6-7 пъти.
Забелязах, че държи оборотите високи около 10-тина сек. и после рязко падат до почти гаснене. Днес се опитах пак да го запаля. Успях след много ритане само без смукач, с топла газ и навита малко газ. Ето какво друго пробвах неуспешно:
Както си карахме на Ридо, без падания или каквъвто и да било друг катаклизъм, CRF-a 450 почна да пали трудно...След карането го оставих да изтине. Вечерта ритам, ритам, не ще да пали (студен, със смукач, без газ). Друг път при тези условия обикновено от раз или макс. 2-3 пъти и палеше без проблем. Запали лесно с бутане. На другия ден пак пробвах, пак запали само с бутане веднага.
Нормално, когато е топъл, даже и без топла газ, ритам и от раз си пали. Сега топъл пали само ако държа топлата газ и леко навия газта и то от 6-7 пъти.
Забелязах, че държи оборотите високи около 10-тина сек. и после рязко падат до почти гаснене. Днес се опитах пак да го запаля. Успях след много ритане само без смукач, с топла газ и навита малко газ. Ето какво друго пробвах неуспешно:
- Със нормален смукач без газ- многократно , не стана
- без смукач, с газ- не става
- С нова свещ- и със старата и с новата е същото
- С бензин в цилиндъра - пак не пали веднага, трябва му топлата газ и навита леко газ.
- Изпрах филтъра и го намазах със специална течност.
- Със свален въздушен филтър - смуче въздух през отвора, но ми се струва малко, незнам колко е нормалното.
- Отвъртях карбуратора отдолу, пуснах бензина- тече като река.
- Пробвах свещта до главата- дава си искра
- Настройвам оборотите от карбуратора- държат високи след малко падат сами, независимо студен или топъл
- Оставям го легнал да изтече бензина от карбуратора
- Клапаните са настройвани преди 4 резервоара
- Бензина е от лукойл 98
- Като запали с 300 зора, после си върви съвсем нормално
Коментар