Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Твърд съединител!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Твърд съединител!?

    Има 13 зъба,Влади за моторите с 17" отзад не е препоръчително да се слагат голями зъбаци отзад ,защото зъбака става голям колкото каплата и опира в камъни и др такива работи...най-добрият вариянт е 13-47...За износването на плъзгача не се притеснявай ще ти дам транспортна лента и си решаваш проблема,въпреки че няма да имаш проблеми...
    Успех
    MG RACING

    Коментар


    • #17
      До: Твърд съединител!?

      Първоначално публикуван от Станислав_ Преглед на мнение
      ....За износването на плъзгача не се притеснявай ще ти дам транспортна лента и си решаваш проблема,.......
      Успех
      хехехе, вече доста хора явно ще карат с твоята лента. При мен, противно на очакванията ми, още не се е износило дори първото парче, което сложих А 650-ката на ДР май верно беше със 17 отзад. Но мисля, че 50-тина зъба спокойно ще поеме. В крайна сметка ние тука само дискутираме, човека си решава сам какво да прави, но е хубаво да знае и добрите, и лошите страни
      2015 KTM EXC 450 six days Argentina
      Toyota Land Cruiser KDJ 125

      Коментар


      • #18
        До: Твърд съединител!?

        Прав си така е
        MG RACING

        Коментар


        • #19
          До: Твърд съединител!?

          Попринцип си пише, че над 48 зъба не е добре да се слагат и затова съм решил комбинацията да е 14/48.
          Доколкото за съединителя, човека от който взех мотора, каза че е го е сменил с нов, преди да го пусне за продажба... не ми се вярва пръжините и дисковете да са се износили толкова бързо. Разбира се неможе винаги да се вярва на непознат, но ако е така, възможно ли е да не е оригинален... оригиналните са си доста меки...
          KTM Fen

          Коментар


          • #20
            До: Твърд съединител!?

            Оригиналните пружини са меки,но като го е слагал нов е подложил по някоя и друга шайбичка за да държи повече(да не приплъзва).
            Като се износят дисковете ще започне да ти отделя по високо...като омекнат пружините ще станат по меки...така че карай така за да нямаш главоболия със съединителя понататък
            Успех
            MG RACING

            Коментар


            • #21
              До: Твърд съединител!?

              Ако ти е скъсена дръжката на съединителя,смени си я с нова-усилието става значително по-малко , особено ако изнесеш конзолата възможно най-навътре(към коловете) така че да стискаш края на дръжката-целта е да имаш максимално голямо рамо.Провери дали съединителя наистина е сменен или просто са подложени шайби под пружините(не ми се вярва нйкой да прави ремонти по мотор пуснат за продаване,но дори и да е така не се знае какви части са сложени-търговците на автомобили си имат една такава приказка-"въпроса е да стигне до Горубляне"-казва ти го продавач на авточасти.Не знам как е при DR-а, но ТТ-то има и възможност за настройка вътре в самия съединител. Друго лечение което мога да ти предложа(от личен опит)-вземи жило за съединител или за ръчна спирачка от кола(ментетата са по 10-15 лв. и използвай само бронята(кожуха).В него сложи стандартното моторджииско жило-то е доста по-тънко от тези на автомобилите и върви много по-леко , още повече че бронята на качествените автомобилни жила отвътре има тефлонова вложка(прилича на маркуч набит в самата броня) която допълнително намалява триенето, а от там и усилието.Когато ти се скъса жилото смени само жилото и използвай същата броня .Е разбира се ще се наложи малко творчество и усилия но ефект има.Когато купих моето ТТ съединителя беше налъм.За два километра градско каране(5-6 светофара) ръката ми изтръпваше така че не си я чувствах един час след това.С новото жило и реглаж на настройката(вътрешната) положението се промени коренно , е не е чак като с хидравличен , но направо се родих.А щях да забравя-ако бронята е с тефлонова вложка не слагай никаква смазка-дори и масло.В никакъв случай недей да мажеш жилото с грес.С времето тя клеясва и няма мърдане.Най добре според мен става с трансмисионно масло(масло за скорости и диференциали)-то е по гъсто от двигателното и се задържа в бронята-съответно смазва.
              Успех.
              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • #22
                До: Твърд съединител!?

                EMO, мерси много за съветите! Вчера събрах мотора, защото ми беше изпаднало легло на клапаните и сега още незнам от къде да започна щото пък и нещо друго потраква сега... главата ми полудя този уикенд и сигурно съединителя ще остане за по натам. Това, което си написал 100% ще ми бъде полезно и мисля да направя така, за което пак ти благодаря!
                KTM Fen

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X