Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

    с течен метал няма да стане ,дупката е голяма и няма достатъчно основа !... а и вече гледам че сте пробвали по този начин
    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
    MG Racing Team

    Коментар


    • #17
      До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

      Първоначално публикуван от MM Преглед на мнение
      с течен метал няма да стане ,дупката е голяма и няма достатъчно основа !... а и вече гледам че сте пробвали по този начин
      А пробата ссме правили абсолщтно в полеви условия,дори без да се зачисти.Моля те дай ми някаква алтернатива

      Коментар


      • #18
        До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

        Тази заварка е абсолютно възможна и не е особено сложна според мен
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • #19
          До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

          Ако е алуминий ще се завари, ако е магнезий-лошо там може само лепене. Защо ти няма предпазителя? Виждам, че дупките за захващането си ги има.

          Коментар


          • #20
            До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

            Според мен може да се завари Независимо от материала...Само добавъчният материал трябва да е същият...обикновенно се реже някъде от самият елемент които се заварява.
            Успех
            MG RACING

            Коментар


            • #21
              До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

              Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
              Ако е алуминий ще се завари, ако е магнезий-лошо там може само лепене. Защо ти няма предпазителя? Виждам, че дупките за захващането си ги има.
              Загледай се там , дето ми влиза съединителя.хвърля масло о т там.

              Коментар


              • #22
                До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                Магнезиума не се заварява,изпарявала се някаква компонента при заварката и ставал на шупли, въпреки че някои заварчици после ги обработват с течен метал допълнително и горе долу става работата.
                Лично аз не рискувам.
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #23
                  До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                  Точно! Магнезият гори от високата температура и не може да се завари по никакъв начин. Само лепене. Капака на съединителя ми е спукан от доста време и досега нямам проблеми, но преди да го залепя съм обиколил не един майстор и всички бяха категорични- не става заварка

                  zbytsam: Аз виждам къде ти е проблема, но там трябва да има ето това:

                  Коментар


                  • #24
                    До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                    Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
                    Точно! Магнезият гори от високата температура и не може да се завари по никакъв начин. Само лепене. Капака на съединителя ми е спукан от доста време и досега нямам проблеми, но преди да го залепя съм обиколил не един майстор и всички бяха категорични- не става заварка

                    zbytsam: Аз виждам къде ти е проблема, но там трябва да има ето това:
                    Имаше в пластмасович му вариант но вригата го отнесе.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                      Само ако заваряте на място не забравяйте да откачите електрониката че едни мой хора си купиха така без нищо нова.Успех дано стане.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                        Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
                        въпреки че някои заварчици после ги обработват с течен метал допълнително и горе долу става работата.
                        Точно такава заварка съм виждал и точно на същото място (счупване причинено от веригата)! Двете части бяха заварени на капки, колкото да не се отваря пукнатината от вибрациите и другото беше запълнено с течен метал за да не тече! Не знам кой го е правил, така си беше купен мотора! А иначе в Сандански заваряваха на един приятел капачето на масления филтър (магнезиево) и шева беше станал добре, но капачето се беше изкривило (много малък детайл е и цялото се нагрява неизбежно) и така и не можа да прилепне добре към капака та се наложи покупката на ново, в крайна сметка. На повечето майстори не им се захваща тази работа защото е рискова!
                        А иначе като се каже магнезий, това не е съвсем правилно защото това си е алуминиева сплав, в която е добавен магнезий за тънколивкост и предотвратяване образуването на шупли при леенето! При заварката наистина магнезия изгаря и разтопената сплав при изстиването си може да образува шупли, но това не е толкова страшно ако детайла не е натоварен на счупване в мястото на заварката! Пък в конкретния случай идеята е просто да се спре теча, а не да се получи супер здрава спойка между двата детайла, така че възможно е според мене! Пък за нов капак никога не е късно, ако нищо друго не помогне!
                        "Do not correct a fool, for he will hate you;
                        Correct a wise man, for he will appreciate you."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                          Колега, от какво се скъса тая верига, стара ли беше, разтегната ли
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • #28
                            До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                            Колега, от какво се скъса тая верига, стара ли беше, разтегната ли
                            Сега ще ти разкажа една моя немърливост струваща ми 1000 евро.Излизам си аз да карам , ама беше една жега 40 градуса и си викам -тоя път няяма да пипам нищо по мотора.Почнахме да скачаме и по разказа на момчето зад мен съм почнал да хвърлям искри.Като се приземих чух зверско изтракване.цялата задна главина на джантата беше се изскубала,бяха помляни 10 спици,веригата се беше скъсла и беше помляла тази част,като беше отнесла и протектора.Причината за товабеше че просто не съм затегнал болтовете дето държат венеца за главината

                            От там се свързах с един грък,който ме увери че има същата джанта с главина за 700 евра-рейсинггова с дебелата главина.Хайде към Солун-отивам там и понеже гърка си е грък-даде ми джанта от Хускварнастава само че трябва друг спирачен диск и друг венец.Едва намерих за Хускварна венец 54 зъба.-40 евро.След това диск спирачен-стана само един от Бета при Еди-250 лева.Нова верига -120 лева.Как да е сглобих ги.Само остана проблема с кариеса на блока и съответно не ставаше водача на веригата.Немърливостта ми виж до къде ме доведе.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                              Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
                              Сега ще ти разкажа една моя немърливост струваща ми 1000 евро.Излизам си аз да карам , ама беше една жега 40 градуса и си викам -тоя път няяма да пипам нищо по мотора.Почнахме да скачаме и по разказа на момчето зад мен съм почнал да хвърлям искри.Като се приземих чух зверско изтракване.цялата задна главина на джантата беше се изскубала,бяха помляни 10 спици,веригата се беше скъсла и беше помляла тази част,като беше отнесла и протектора.Причината за товабеше че просто не съм затегнал болтовете дето държат венеца за главината

                              От там се свързах с един грък,който ме увери че има същата джанта с главина за 700 евра-рейсинггова с дебелата главина.Хайде към Солун-отивам там и понеже гърка си е грък-даде ми джанта от Хускварнастава само че трябва друг спирачен диск и друг венец.Едва намерих за Хускварна венец 54 зъба.-40 евро.След това диск спирачен-стана само един от Бета при Еди-250 лева.Нова верига -120 лева.Как да е сглобих ги.Само остана проблема с кариеса на блока и съответно не ставаше водача на веригата.Немърливостта ми виж до къде ме доведе.
                              Мдааа, показателно.Аз за това по три пъти проверявам.А ако някой ми дава зор, директно зарязвам всичко.Тва ще ти е за урок
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • #30
                                До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                                Мдааа, показателно.Аз за това по три пъти проверявам.А ако някой ми дава зор, директно зарязвам всичко.Тва ще ти е за урок
                                Истината е че трябва да има кой да ти каже.
                                Добре , че е Чинела,щото ако не беше форума и той да се отзове щях да имам мотор още може би 10 моточаса.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X