Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

    Макар , че бях помолен да запазя анонимност, ще се издам. Просто защото днес прекарах най - якия си ден. Няма да Ви държа повече в напрежение и ще споделя как моят CRF стана перфектен в рамките на един ден и нищо пари.Тук естествено веднага ще отлича митичния легендарния , човека с главно "Ч" - Иван Чинела.Баси този човек , като хвърли поглед на един ЦРФ и вече знае коя година е , дали е сменяно буталото , дали е правен реглаж на клапаните,колко е тежал пилота му , с какви очи е , колко е висок , правил ли е секс , преди да кара,комарджия ли е и кое училище е завършил.Та след като вчера му звъннах и той се отзова по бързо от СОБТ(Специализиран отряд за борба с тероризма- или отряда на баретите),днес аз , Чинела ,Ясен потеглихме в пътешествие към перфектният ЦРФ!За целта Чинела дойде пред къщите ни и в мощният си вседеход натовари моят и ясеновият мотор.
    Тръгнахме към Дупница ,като постепенният ми страх от многото информация и технически термин(завършил съм Спортно-профил Борба) ми беше така поднесен от Чинела , че започнах да схващам всяка негова дума.Този човек трябва да предава в някой университет , след като от МОНТ въведат задължителният предмет "Хондология".Горе долу започнах да влизам в час и до края на пътя вече знаех какво е пулове,изпускателни и всмукателни клапани,реглаж и смяна на вала , както и много други неща.Неусетно пристигнахме при още една велика личност , раждала някога майка България - митичният Будин.С ръка на сърцето мога да кажа . че София страда дълбоко , че не притежава майстор като него.Уникален пич.За пръв път в живота си виждам симпатичен майстор,знаещ какво прави и защо го прави.Само ще кажа , че до сервиза си е направил малко мотокрос трасе, на което тестваш завършеният си мотор, а той стой до теб и те пита за всеки твой каприз.Оставихме моторите си и след препоръките на Чинела , Будин започна с реглажът на клапани , а ние само прекъсвахме работата му , за да снимаме и да го разпитваме.Той отговаряше с охота , на зададените ни въпроси и търпеливо изчакваше да снимаме всеки етап от работата му.Въпреки всичко ,точността и организираността му зза кратко време превърнаха изтормозеният ми от хард мотокрос ЦРФ , в един перфектен регулиран , обслужен ,проверен , изтестван звяр.Предница ,задница,венец,реглажи,смяна масла , филтри и всичко.Веднага след мен трансформацията споходи и машината на Ясен.Тъй като привършихме по -рано - Будин се зае да ми показва как да си пера филтъра,след което тръгна да ме разубеждава да не сменям вала с по-мощен , защото няма да му използвам възможностите(нали се сещате колко са майсторите , дето ще те молят да не ти вземат парите). Е Будин ми все просто символична сума.Тоя човек си обича работата , казвам ви!Обратно към София ,спряхме в един нечовешки магазин.Чинела ме запозна със собственика-голям пич и за престой от 15 минути аз си харесах неща за около 37 000 лева.Обърнах се към Чинела и с въздишка му казах:"А някой казваше, че 20 бона са много за тунинг" Едва сега виждам разлиа в истинският тунинг - нещата от Щатите са си неща от Щатите, баси.Очудих се че цените са ниски , а пича като чу че имам Хонда и съм приятел на Чинела и Будин , ми намали още за един филтър.Аз обаче се залепих на един съединител ,който още ми е в главата и макар че Чинела ме разубеждаваше , да не си намествам парите точноо в това , може да се обзаложи , че на следващата ни среща , вече ще е мой. Както и кормилото.
    Баси прекарах най якия си ден!!!Всичко беше толкова лесно и си граничеше с купон.Чинела ,не знам от къде да почна да ти благодаря - за безплатното возене ли , за намаленията ли, за помощта и техническата информация ли , за това , че ме запозна с тоя майстор Будин ли?Ако Будин чете също искам да му благодаря лично.
    Момчета , нов съм и не знам как стоят нещата с рекламите , ама защо не им се пуснат на тия хора телефоните?
    Яската утре ще качи снимки на цялото приключение , че аз не знам дали ви казах, че съм състезател по борба ?!
    Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 16-02-08, 23:39.

  • #2
    До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

    Пичове, понеже не мога да си редактирам темата , пускам тел на майстора!!!Ако някой го закъса , както го бях закъсал аз-той е човека-не прави само Хонди , а и както Ви казах-цените са повече от достъпни.

    0898 542899 Будин.

    Коментар


    • #3
      До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

      Сега след като знаеш как се подържа ЦРФ, ще те помоля да разкажеш на колегите как не трябва да се подържа такъв. Щото ти ми разби всички представи за тоя модел мотори. Един пълен сезон каране на прашно мотокрос трасе и нито веднъж за цяла година не е пипан /чистен/ въздушният филтър. Беше като циментиран а за клапаните , смяна на масло само 2 пъти за цяла година ... Я по добре ти да продължиш
      И да не забравиш да пишеш МОЛЯ НЕ ПРАВЕТЕ КАТО МЕНЕ

      Коментар


      • #4
        До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

        Ами , да така е !!!.Истината е че , моторът ми е видимо по-лек от махнатата прах и мръсотияВсе едно някакъв олекотен кит му е направен.То да беше само филтъра,ти като си тръгна , Будин се хвана за главата.Имаше ужасно много мръсотия,която беше поскапала половината части.Общо взето само чрез мръсният филтър се беше получила ситуацията-"Аз се бора, а ти ми хвърляш пясък в устата на някое състезание.Кофтито е , че боклука беше се просмукал в клапаните и ............Будин ме предупреди , че не оправя ли проблема си с дупката в блока ме чака много сериозен ремонт.Чакам Яската да качи снимка с проблема ми-дано някой клубар даде идея как да разреша и него.

        Като свое оправдание мога да посоча само незнанието си.И оскъдените некомпетентни майстори-един от които ми каза за шума в клапаните:"Ми то така си работи двигателя". Честно ти казвам иде ми да отскоча до него и да му покажа колко съм добър във борбата,щото ми е взел 300 кинта,тоя калпазанин.

        Но пък иначе не съм ли аз живото доказателство за здравината на Хондата????

        Пичове,казвам ви го от опит,щото парен каша духа. Каквото и да Ви касае за Хонда-питайте Чинела.Ако сте технически неграмотни-като мен-тичайте при Будин.Дори ако тръгнете да си купувате мотор,помолете Чинела,ако има време да дойде с Вас.

        Коментар


        • #5
          До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

          Колега, казах ти първо имаш крещяща нужда от накладки и остраняване на теча /заваряване на блока/ и т.н. Пък после мисли за съединител и кормило на обща стойност над 1500лв.
          И второ аз не разбирам много, много от мотори просто имам малки познания само за ЦРФ както вече ти споменах А и на покупки не отивам щото продавача може да ме набие

          Коментар


          • #6
            До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

            Е накладки си взимам в понеделник,като хода за филтър.

            За теча , чакам Ясен да е фри , за да си помагаме, като АКО и ти си свободен , да дойдеш само да следиш дали правиме всичко ок, като в замяна ще те почеерпа кафе от Боливия,каквото не си пил
            Кормилото ще си взема от Ямахата.
            Ако ти имаш "малко познания" , то аз на рождения ми ден съм бил "малко пиян"
            След теча отиваме да си взема съединител-не приемам отказ.
            Последно редактирано от zbytsam; 17-02-08, 12:20.

            Коментар


            • #7
              До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

              Имам подозрения, че Чинела има даже татуировка CRF Не съм му я видял по ръцете, значи е на по-специфично място
              Що се онася до Будин, чувал съм само хубави неща за него, явно е добър майстор.Де повече такива
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #8
                До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                Лично аз мога да кажа че ако не бяха те двамата щях да имам мотор още може би 10 моточаса.
                Ясен , макар че го няма понеже бяхме заедно , смея да твърдя че и той щеше да има мотор толкова време , въпреки , че си го е купил преди дни.

                Коментар


                • #9
                  До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                  След като ми пуснаха нета, мога и аз да се похваля с ЦРФ перфектно подготвен за сезона и да благодаря на Чинела и Будин, че ми върнаха вярата в родината. Ето че в България има хора със знания, умения и сериозно отношение към техниката, надарени с добри сърца. Двамата ми спестиха месеци четене, разузнаване и със сигурност куп повреди и пари. От отдавна карам мотори и винаги, когато стане дума за майстори, обслужване и т.н. потръпвам от лоши спомени. Вчерашният ден промени всичко това. Освен, че ни взе моторите и ни заведе, Иван ни обясни всичко, което трябва или искахме да знаем, а Будин ни направи всичко по моторите пред очите, като ни обясняваше какво точно прави. Не съм си и представял че е възможно. В резултат вече познавам мотора много повече, готов е перфектно за сезона, изхарчих половината от парите, които иначе щах да отделя за процедурата, запознах се с нови приятели и си прекарахме супер. Мерси момчета

                  Ето и малко снимки:
                  Ние и натоварените пациенти


                  Ето го Будин, лекува мотора на колегата. Ползва даже специална за CRF фуния за масло


                  Следват клапани, пулове, филтри, спирачки, пиньони, предница, настройки и каквото друго го помолихме....


                  Бърз тест на трасенцето...


                  И тамън замисляхме хладко каране на следващият ден, заваля сняг


                  Идеално място за подобрения по пътя






                  Ето я и снимката с повредата на мотора на Zbutsam, причинена от скъсана верига. Дано някой даде хитър съвет, как да се избегне цепенето на двигателя за наваряване. Той си пази парчето...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                    Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                    Сега след като знаеш как се подържа ЦРФ, ще те помоля да разкажеш на колегите как не трябва да се подържа такъв. Щото ти ми разби всички представи за тоя модел мотори. Един пълен сезон каране на прашно мотокрос трасе и нито веднъж за цяла година не е пипан /чистен/ въздушният филтър. Беше като циментиран а за клапаните , смяна на масло само 2 пъти за цяла година ... Я по добре ти да продължиш
                    И да не забравиш да пишеш МОЛЯ НЕ ПРАВЕТЕ КАТО МЕНЕ
                    Не сте виде ли старата ми YZтка да видите за какво става въпрос
                    [I] Дялкам бяло за щяло и нещяло ![/I]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                      Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                      След като ми пуснаха нета, мога и аз да се похваля с ЦРФ перфектно подготвен за сезона и да благодаря на Чинела и Будин, че ми върнаха вярата в родината. Ето че в България има хора със знания, умения и сериозно отношение към техниката, надарени с добри сърца. Двамата ми спестиха месеци четене, разузнаване и със сигурност куп повреди и пари. От отдавна карам мотори и винаги, когато стане дума за майстори, обслужване и т.н. потръпвам от лоши спомени. Вчерашният ден промени всичко това. Освен, че ни взе моторите и ни заведе, Иван ни обясни всичко, което трябва или искахме да знаем, а Будин ни направи всичко по моторите пред очите, като ни обясняваше какво точно прави. Не съм си и представял че е възможно. В резултат вече познавам мотора много повече, готов е перфектно за сезона, изхарчих половината от парите, които иначе щах да отделя за процедурата, запознах се с нови приятели и си прекарахме супер. Мерси момчета

                      Ето и малко снимки:
                      Ние и натоварените пациенти


                      Ето го Будин, лекува мотора на колегата. Ползва даже специална за CRF фуния за масло


                      Следват клапани, пулове, филтри, спирачки, пиньони, предница, настройки и каквото друго го помолихме....


                      Бърз тест на трасенцето...


                      И тамън замисляхме хладко каране на следващият ден, заваля сняг


                      Идеално място за подобрения по пътя






                      Ето я и снимката с повредата на мотора на Zbutsam, причинена от скъсана верига. Дано някой даде хитър съвет, как да се избегне цепенето на двигателя за наваряване. Той си пази парчето...
                      Ясене,
                      Имаме 2 незначителни теча и сме реди. Дано наистина не ми се нолжи да се цепи блока Но съм сигурен , че Чинела ще измисли решение на проблема , ако ние не измислим.Пък и някой съфорумец гаранция е късал верига и е оправял водна помпа.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                        Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
                        Ясене,
                        Имаме 2 незначителни теча и сме реди. Дано наистина не ми се нолжи да се цепи блока Но съм сигурен , че Чинела ще измисли решение на проблема , ако ние не измислим.Пък и някой съфорумец гаранция е късал верига и е оправял водна помпа.
                        За водната помпа решението е само едно и вече Ви го казах "БУЛТРАКО" аз имах съвсем същият проблем и след различни съвети и проби отидох и си взех нови части от тях.
                        Другото е загуба на време и пари. П.П. даже сега се сетих, че може да се поръчат и от Мотобум и бяха малко по евтини.
                        А за заварката дано помогнат ММ или Гълъбин.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                          Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                          За водната помпа решението е само едно и вече Ви го казах "БУЛТРАКО" аз имах съвсем същият проблем и след различни съвети и проби отидох и си взех нови части от тях.
                          Другото е загуба на време и пари. П.П. даже сега се сетих, че може да се поръчат и от Мотобум и бяха малко по евтини.
                          А за заварката дано помогнат ММ или Гълъбин.
                          Дано,дано.
                          В скоро време ще трябва да погледнем с теб един Црф 150 кубика.иИскам евентуално да го взема за едни неща и даже бях при собственика , но ...му казах, че с теб сме се разбрали,аз да не давам мнение за црф-а му,ти да не се състезаваш в свободна борба.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                            колега ,добре дошъл в червения отбор радвам се че се увеличихме с още един "манияк" вероятно скоро
                            Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
                            .....митичния легендарния , човека с главно "Ч" - Иван Чинела.....
                            ...гледам попаднал си и на точния човек т.е. "заразен" си вече
                            ....относно спукания картер , ако си запазил парчето мисля че няма проблем да се завари дори знам и кой ще го направи
                            успех и дръж връзка с Чинела !
                            "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                            MG Racing Team

                            Коментар


                            • #15
                              До: Благодарение на Вас имам перфектен CRF !

                              Първоначално публикуван от MM Преглед на мнение
                              колега ,добре дошъл в червения отбор радвам се че се увеличихме с още един "манияк" вероятно скоро
                              ...гледам попаднал си и на точния човек т.е. "заразен" си вече
                              ....относно спукания картер , ако си запазил парчето мисля че няма проблем да се завари дори знам и кой ще го направи
                              успех и дръж връзка с Чинела !
                              Тенк ю , за доброто посрещане.

                              Ама без да се цепи блока ли?
                              Според теб-С течен метал няма ли да стане???

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X