Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Много трудно ми пали мотора като е студен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Много трудно ми пали мотора като е студен

    Значи проблема ми е следния- мотора ми е YZ400 и като е студен пали много трудно,преди да ритам му давам 3-4 пъти газ запали изгасне и така няколко пъти докато заработи нормално ако не го задавя и да му избие свеща.Някой ако има претстава от какво може да е да казва,че ми омръзна да купувам свещи и да разглобвам почти на всеко каране.Аз си мисля,че може да е от нивото на иглата или от отворения ауспух, защото при рязко подаване и връщане на газта гасне и пука.
    [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

  • #2
    До: Много трудно ми пали мотора като е студен

    Първоначално публикуван от ianko Преглед на мнение
    Значи проблема ми е следния- мотора ми е YZ400 и като е студен пали много трудно,преди да ритам му давам 3-4 пъти газ запали изгасне и така няколко пъти докато заработи нормално ако не го задавя и да му избие свеща.Някой ако има претстава от какво може да е да казва,че ми омръзна да купувам свещи и да разглобвам почти на всеко каране.Аз си мисля,че може да е от нивото на иглата или от отворения ауспух, защото при рязко подаване и връщане на газта гасне и пука.
    Моя е същия мотор и проблемите са ми същите.Само че това е нормално.Трябва да си намериш начин на палене и това е.Моя гараж е студен и малко и мене ме мъчи но сега малко се стопли и няма проблем.Аз го паля така.Първо дърпам смукача-студения.Второ подавам 3-4 пъти газ.Ритам и много е важно да ритнеш хубаво и декомпресора да знаеш как да исползваш.Не подавай газ когато е на смукач.Той пали и угасва но не го закачай,два три пъти ще ти го напраи и ще заработи.Като запали го дръж на смукач докато си вдигне оборотите сам.Като ги вдигне почакай около30 сек връщаи смукача и давай газ.Тези мотори трябва да се ритат юнашки.Днес ходих при един приятел си купил 426 и не можел да я запали.Точно от втория път запали,той остана смаян.Научих го и работата заспа.Дано да можеш да риташ правилно.Само тези YZF 400 и 426 са сдекомпресор ръчен и иска чалъм.Ако имаш нужда от повече инфо свиркай.

    Коментар


    • #3
      До: Много трудно ми пали мотора като е студен

      Аз го паля точно така ама си мисля че не е нормално защото като го сгобихме запали от раз,но му беше заяла иглата и течеше бензин,а може да е било и защото беше на по-топло място. Иначе пали веднага ама не дига оборотите и преди всяко ритане трябва да му давам 3-4 пъти газ, ако не му дам не пали.
      [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

      Коментар


      • #4
        До: Много трудно ми пали мотора като е студен

        Прочети това, ще намериш някой нов чалъм - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=25477

        Другия път пробвай да нагрееш свеща, навий я и ритай...

        Коментар


        • #5
          До: Много трудно ми пали мотора като е студен

          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
          Прочети това, ще намериш някой нов чалъм - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=25477

          Другия път пробвай да нагрееш свеща, навий я и ритай...
          Колега двата модела мотори са абсолютно различни,а и не става въпрос за един месец,а от обяд до следобед.Благодаря ти но немога по 3-4 пъти да свалям свеща,защото се сваля седалката,резервоар...
          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

          Коментар


          • #6
            До: Много трудно ми пали мотора като е студен

            Вярно е че е много досадно това сваляне на резервоара,и свеща я свалям с едно маркуче.тя е завряна на майната си.Малко са капризни с това студеното.Пробвай ако можеш да го сложиш на по топло място,дали пак ще ти прави номера,и тогава барникай.Обаче е само от карбуратора,дръго не може да бъде.Клапаните са много здрави,там няма проблем.

            Коментар


            • #7
              До: Много трудно ми пали мотора като е студен

              Първоначално публикуван от ianko Преглед на мнение
              Колега двата модела мотори са абсолютно различни
              Двигателят си е двигател - без значение от марката и модела. Имаш възд.филтър, карборатор, клапани/всм. и изп./ и изпускателна система. В целия този низ като нещо, с финните настройки, не е наред си оказва влияние точно зимата в студовете. Причините за непалене в студеното са доста. Ти трябва да намериш твоя. Едни и същи проблеми могат да се явят и на XT, TTR, WR, YZ, XR, XL, KLX, DR и още много подобни.
              Така че недей избързва със заключенията за абсолютните разлики!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X